Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #1 Del Skrevet 22. april 2002 Hei! Jeg har noen nå en kul/kvise i ved en va kjønnsleppene mine. Den klør, og er litt gul (?). Har hatt slike tidligere også, de forsvinner uten grunn, og kommer uten grunn.... Jeg driver med omfattende barbering, og tror det kan være en mulighet. Vasker meg som regel med Lactacyd uten parfyme "der nede". Fortvilet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. april 2002 #2 Del Skrevet 22. april 2002 Kan det være ingrodde hår? Altså håret vokser ikke ut av huden men inn i huden slik at det blir en verkebyll/kvise der?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #3 Del Skrevet 22. april 2002 Det er det jeg prøver å berolige meg selv med.... men jeg er ikke sikker. Jeg har allerede bestillt legetime, så jeg får vel bare smøre meg med tålimodighet så lenge (inntil doktordamen gir meg noe annet). Hilsen Fortvilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. april 2002 #4 Del Skrevet 22. april 2002 jeg vet ikke om disse pleier å klø da.. Hender jeg får slike også for jeg barberer ofte veldig mye, men jeg kan ikke huske at de klør. Kanskje huden der blir tørr? Eller kanskje du har en soppinfeksjon i tillegg til disse kvisene? Jeg aner desverre ikke men legen vet nok hva det er!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 22. april 2002 #5 Del Skrevet 22. april 2002 Hei, jeg har dessverre akkurat hatt kjønnsvorter, konstatert hos lege. Det klødde som bare satan!!! De ser ofte ut som små blomkålhoder, sa legen, men han sa også at de kan ta massevis av former. Jeg leste på doktoronline at det kan klø og svi ved første gangs utbrudd. Jeg fikk en medisin som het Condyline, og den hjalp etter noen behandlinger. Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #6 Del Skrevet 23. april 2002 Takk for mange svar! Den (det kommer bare en av gangen) er ikke lik noen grønnsak jeg har sett. En litt flat kvise er nok den beste beskrivelsen! Ellers får jeg vel bli bedre på å smøre med babyolje, og kanskje bruke BLITZ neste gang? Hilsen Fortvilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. april 2002 #7 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg har hørt at babyolje absolutt ikke bør brukes nedentil. En gynekolog jeg var hos anbefalte dette, mens en dame som jobber med sexleketøy osv ble sjokkert over det. Mulig hun var redd for å få det vaginalt.. vet ikke...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #8 Del Skrevet 24. april 2002 Den (babyoljen) inneholder jo ingen parfyme, så derfor trodde jeg dette var OK..... Hva bør jeg bruke istedet? Hilsen Fortvilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2002 #9 Del Skrevet 24. april 2002 Det vet jeg desverre ikke... hør på apoteket kanskje...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #10 Del Skrevet 19. mai 2002 Hei! Man skal ikke bruke annet enn vannbaserte midler (det være seg glidemidler eller andre ting) nedentil siden det virker uttørrende. Mye annet som funker like bra og er bedre i lengden. Prøvd med ren aloe vera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå