Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå setter jeg i gang. På mandag starter kampen mot kiloene, og denne gangen skal jeg vinne! Det kommer til å bli tøft, men nå akter jeg ikke å gi meg.

På mandag melder jeg meg inn i VG's vektblubb, og da er det ingen vei tilbake.

Jeg vet jeg ikke klarer det på egenhånd, det å holde motivasjonen oppe til en hver tid osv. Jeg har 30kilo jeg vil ta av.

Såå.. Nå som jeg har skrevet det her føler jeg det har blitt offesielt, så nå er det bare å komme i gang :)

Er det flere som skal sammen vei som meg? Nedover på vekta? : )

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_elvira_*
Skrevet

me too .-) har også rundt 30 kg å gå ned. Setter delmål på 5 kg da :-) Så er det ikke så uovervinnelig. Jeg begynte igår.

Fikk jeg meg en oppvåkner i går,så da var det ut på tur.

Så da var det bare til å sette igang....

Hvordan skal du gjøre dette da?? Jeg sverger til trening :-) tro det eller ei :-) sunt kosthold osv...høres så lett ut,men dette blir en kamp.

Lykke til

Skrevet (endret)

Jeg skal også ned, MYE ned. Bruker VG's vektklubb for å telle kalorier, og er en god del her. Er omtrent 19 uker til jul, og håper på 10 kg ned til da. Blir 0,5 kg i uka, og det bør vel gå bra. Om jeg ikke klarer de 10, så skal jeg ihvertfall være på god vei i riktig retning.

Endret av Aryia
Gjest Gjest_Lilli_*
Skrevet

Jeg har allerede gott ned 7 kg, med den eneste måten en kan gå ned i vekt på, kcal i forhold til aktivitet. Skal ned 20 til for å komme meg på matchvekt, siden jeg endelig har funnet metoden så føler jeg for første gang på mange år at jeg kommer til å klare det. Tidligere "slankeperioder" har vært med trening og ikke regulert kosthold. Nå klarer jeg å spise "nok". så nå skal jeg klare målet mitt for første gang på 10 år! Glede :D

fitday.com er best :D

Skrevet
me too .-) har også rundt 30 kg å gå ned. Setter delmål på 5 kg da :-) Så er det ikke så uovervinnelig. Jeg begynte igår.

Fikk jeg meg en oppvåkner i går,så da var det ut på tur.

Så da var det bare til å sette igang....

Hvordan skal du gjøre dette da?? Jeg sverger til trening :-) tro det eller ei :-) sunt kosthold osv...høres så lett ut,men dette blir en kamp.

Lykke til

Så gøy å høre at det er flere med samme mål som meg ! :)

Jeg skal også sette meg delmål, ellers har jo ikke troen på at det går så bra. Har også tenkt og gi med selv en liten belønning når jeg når feks. har klart å gå ned 7 kilo.

På meg blir det trening og sunt kostold :) Det å gå dietter og slikt er ikke realistisk hvis man vil ha en varig forandring på kropp og helse, det er hvertfall min mening!

Lykke til du også, med kampen mot kiloene! Vi skal klare det :)

Jeg skal også ned, MYE ned, 30-40 kg ca. Bruker VG's vektklubb for å telle kalorier, og er en god del her. Er omtrent 19 uker til jul, og håper på 10 kg ned til da. Blir 0,5 kg i uka, og det bør vel gå bra. Om jeg ikke klarer de 10, så skal jeg ihvertfall være på god vei i riktig retning.

Jeg syntes absolutt du kan sette deg det målet :) Lever du sunt og er i god aktivitet, er ikke det umulig! Jeg har også det som mål, syntes ikke det målet er for stort! Gøy og kunne passe inn i noen nye klær og størrelser til julen :)

Er det lenge siden du startet?

Jeg har allerede gott ned 7 kg, med den eneste måten en kan gå ned i vekt på, kcal i forhold til aktivitet. Skal ned 20 til for å komme meg på matchvekt, siden jeg endelig har funnet metoden så føler jeg for første gang på mange år at jeg kommer til å klare det. Tidligere "slankeperioder" har vært med trening og ikke regulert kosthold. Nå klarer jeg å spise "nok". så nå skal jeg klare målet mitt for første gang på 10 år! Glede :D

fitday.com er best :D

Gratulerer! : D For er heeerlig følelse! Gleder meg til jeg kan si det samme.

Har prøvd flere ganger tidligere jeg også, men har aldri lagt nokk tid og krefter i det. Det har ikke vært helhjertig. Men det er det NÅ, og jeg gleder meg til å komme i gang!

Lykke til videre! Artig og høre om noen som allerede er på god vei! :)

Skrevet

Jeg starter også et nytt og bedre liv i morgen! Har også rundt 30 å ta av. Derimot starter jeg i det små med å holde meg unna godterier og junkfood da jeg har store tendenser til å overspise.

Satser også på minst to gåturer i uken bare for å komme i gang med NOE. Etter hvert som effekten av mindre junkfood begynner å merkes blir det opptrapping :)

Lykke til alle sammen!

Skrevet
Er det lenge siden du startet?

Begynte i juni, men ferien ødela litt for meg og jeg har falt litt ut av det hele. Har satt ny startdato til i dag og er klar som ett egg for å komme i mål.

Skrevet
Begynte i juni, men ferien ødela litt for meg og jeg har falt litt ut av det hele. Har satt ny startdato til i dag og er klar som ett egg for å komme i mål.

Ok :) Ja, vanskelig og få det til midt i ferien!

Skrevet
Jeg starter også et nytt og bedre liv i morgen! Har også rundt 30 å ta av. Derimot starter jeg i det små med å holde meg unna godterier og junkfood da jeg har store tendenser til å overspise.

Satser også på minst to gåturer i uken bare for å komme i gang med NOE. Etter hvert som effekten av mindre junkfood begynner å merkes blir det opptrapping :)

Lykke til alle sammen!

Det er ikke så dumt og starte i det små :) Da er det enklere og holde seg til målet sitt, noe som er viktig helt i starten for å komme inn i en god rutine!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...