Leo Skrevet 13. august 2003 #41 Skrevet 13. august 2003 IKEA-katalogen er underholdning høst, vinter og vår! Skaff din egen, MsFlorida! (Selv har jeg faktisk begynt å samle... Ikke at jeg tror de kommer til å bli så mye verdt, men jeg tror de kommer til å si mye om den "nedstøvede, gamle kjerringa som ikke skønner noe" ... )
Grooo Skrevet 13. august 2003 #42 Skrevet 13. august 2003 På mystisk vis har vi fått reklame de siste dagene... Vi har ikke postkasse selv, men sammen med de vi leier hos, og de tar inn posten og legger den i gangen til oss. Og hele denne uka har vi altså fått rekalme (har ikke fått det før de 15 månedene vi har bodd her til nå), så jeg har ett ørlite håp om at IKEA-katalogen dukker opp der en dag også... *krysser fingrene* Grooo, - samler også
Gjest Chica Skrevet 15. august 2003 #43 Skrevet 15. august 2003 Den nye katalogen er lagt ut på hjemmesiden. Noen som vet når de nye prisene gjelder fra? Er de "i gang" allerede? Ser noe vi skal ha er satt opp i pris, og noe blir satt ned. Går jo egentlig opp i opp, men siden vi bor nærme kan vi stikke innom to turer om vi sparer litt på det.
Ulrikke Skrevet 16. august 2003 #45 Skrevet 16. august 2003 Vi fikk den i går - så det er håp, tydeligvis
Grooo Skrevet 17. august 2003 #46 Skrevet 17. august 2003 Har ikke fått ennå vi... Frykter at det bare kom en i postkassa, og at huseier har stukket av med den... *sukk* De handler da ikke på IKEA uansett, skal ta mot til meg i morgen og spørre om jeg kan få den...
Gunilla Skrevet 17. august 2003 #47 Skrevet 17. august 2003 Vi har også fått, selv vi som bor på Hamar! Synes vel kanskje ikke det var så veldig mye spennende i den, nei! Men det er alltid litt smådill å like der!!
Lillebi Skrevet 17. august 2003 #48 Skrevet 17. august 2003 Vi har ikke fått den. Men jeg var på IKEA på fredag - uten å se noen jeg kulle "låne". Men nå haster det ikke så veldig lenger..., stort sett var de samme varene der, dessuten har jeg ikke råd til å bruke mer penger denne måneden..
Grooo Skrevet 18. august 2003 #49 Skrevet 18. august 2003 Det står jo på sidene dems at katalogen fulldistribueres i Oslo, Akershus, Østfold, Vestfold, Buskerud, Rogaland, Hordaland, Sør-Trøndelag og Nord- Trøndelag og at den også distribueres i deler av følgende fylker: Telemark, Oppland, Hedmark, Aust-Agder, Vest- Agder og Møre og Romsdal. Så de aller fleste får den jo, bare ikke vi som deler postkasse med andre folk... Forøvrig står det på 2003 katalogen at prisene i den gjelder til 11. august 2003, så det er nok de nye prisene som gjelder nå tenker jeg.
Felicia Skrevet 18. august 2003 #50 Skrevet 18. august 2003 Jeg var på IKEA på lørdag (...hva tenkte jeg på...? ) og da spurte jeg etter den nye katalogen og de sa at den ikke kommer ut i butikkene før den 30. august.
cappocino Skrevet 18. august 2003 #51 Skrevet 18. august 2003 Fikk min på fredag og må si jeg ble veldig skuffet!!! Hadde gledet meg sånn til å sette meg ned med god kopp te og kose meg med nye ideer etc, men her var det jo bare "gamle" bilder og ideer... :o Ja ja .....
Brudulja Skrevet 18. august 2003 #54 Skrevet 18. august 2003 Vi får ikke ikea-katalog her jeg bor (i blokk). Ganske så dårlig gjort syns jeg. de kunne da ha lagt dem utenfor døra eller noe, trenger ikke inngangsnøkkel for det.
Gjest Zalomine Skrevet 18. august 2003 #55 Skrevet 18. august 2003 Men du kan jo bestille en da, så snart det går. Da kommer den med adresse på, så DA får du den i alle fall, blokk eller ei, bosatt hvor som helst
Midnattsol Skrevet 20. august 2003 #56 Skrevet 20. august 2003 Fikk den i dag. Ante ikke at jeg skulle få den engang, men det er helt greit det.
lidia Skrevet 20. august 2003 #59 Skrevet 20. august 2003 Jeg fikk også katalogen i postkassa i går, så hvis du er en av de som får den i posten, så er den vel rett rundt hjørnet. Blei ikke så veeldig imponert da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå