Gå til innhold

Ny IKEA-katalog

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

Det står i alle fall "etterhvert" på bestillings-siden, og linken var ikke aktivert for to dager siden, og det står at den utsendes "i løpet av august". Noen har altså fått sin, min har enda ikke kommet, jeg har sjekka postkassa i dag også, men lørdager får vi egentlig aldri reklame.

Men vi gleder oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er ikke spesielt spennende egentlig. Selv om det ALLTID er morsomt å få den nye katalogen, var det ikke det helt store i år. Men likevel klarer jeg å bla gjennom den mange ganger og drømme om hva jeg skal gjøre når jeg blir rik! :ler:

Som en ex-kollega av meg sa da hun så katalogen i posten i går: "Det er nesten som julaften!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine
Men likevel klarer jeg å bla gjennom den mange ganger og drømme om hva jeg skal gjøre når jeg blir rik!  :ler:

Drømme om når jeg blir RIK gjør jeg ikke med IKEA-katalogen. Når jeg drømmer om å bli rik, da skal vi handel andre steder. Ikea-kataglogen, den ser jeg i når jeg drømmer om når vi en gang (neste år?) får råd til å kjøpe et klesskap som vi sårt trenger, etc...

For når (ja, ikke om, men NÅR) vi vinner 3 millioner i lotto, da skal vi ta oss råd til å kunne handle andre steder også :)

Men kjekt, det er det nå med slike kataloger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

He he.... Det var kanskje feil formulert, ja!!!! :ler: Ikke rik, men inntil neste lønning, evt. den etter der igjen!

Nei, når (eh.. HVIS) jeg blir rik, skal det ikke gå i IKEA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "Nei-takk-til-reklame"-lapp på postkassa vi, så vi får ikke noe reklame. Skulle gjerne hatt en "Nei-takk-til-reklame-bortsett-fra-ikea-katologen"-lapp i stedet....

Får en ikke tak i katalogen på butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Mulig du kan få den på butikken ja (de har mest "lånekataloger" der da) men uansett kan du jo bestille den fra hjemmesdien til ikea (altså, nå stårt der at du "etterhvert kan bestille den" det betyr antakelig at den kan bestilles når "generell utelvering" er overstått, eller i alle fall ikke før den er lansert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg fikk den i dag og sitter og blar i den nå.

Noen "nyhet" innimellom, så en del nytt er det vel, men mye av det samme også. Kjekt er det uansett.

Bruker nå sånn sett ikea.no en del også jeg, der er det flere ting enn i katalogen, og lettere å finne (f.eks så finner jeg nemlig der flere deler, samlet på et sted, av den serien skapet jeg fikk til bursdagen er av. I katalogen er ikke alle disse delene avbildet, så vidt jeg kan finne, og de er ikke samlet heller (for den er jo organisert etter "bokhykker, skjenker, klesskap", ikke etter serien.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på IKEA i dag :sjarmor:

Og ved inngangen var det en pall med kataloger. Det var noen kule nye ting - mye nytt for barn syntes jeg.

jeg eeeeeellllsker IKEA!

Og i dag som ellers endte jeg opp med å handle for nøyaktig dobbelt så mye som jeg hadde tenkt.

jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på Ikea idag! Så derimot ikke noen andre kataloger enn de laminerte.. men jeg så kanskje ikke så nøye etter det heller.. Synes faktisk det er en del nye ting der som er ganske fine! Håper katalogen (les: bibelen :sjarmor:) kommer til meg i posten snart, hvis ikke må jeg nok bestille den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på IKEA på mandag, men fant ingen kataloger... Foreløpig går det heller ikke an å bestille via nettsiden, men desperate meg har sendt dem en mail... :oops:

I mellomtiden trøster jeg meg med den svenske (Kan lastes ned og er, i hvert fall tradisjonelt, så og si identisk med den norske): http://www.ikea.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på IKEA på mandag, men fant ingen kataloger... Foreløpig går det heller ikke an å bestille via nettsiden, men desperate meg har sendt dem en mail... :oops:

Hva svarer de da?

*vente i spenning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva dere maser etter. IKEA katalogen distribueres fra i dag 13 aug. og er på vei allerede. Dere får dem ikke raskere ved å sende e- post til IKEA.

Devon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for link Leo, det var en trøst! :)

De to siste årene har de som har kjørt katalogene rundt glemt husrekka der vi bor (alle andre har stativ). Fryktelig irriterende, lurer på om jeg ikke skal sitte vakt dette året...

Devon: For noen er IKEA-katalogen religion! Så ikke kødd med det. :wink: Men jeg håååper jeg får den snart!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De svarer noe i nærheten av "Slapp av, det er nok til alle. Vi sender når vi får tid". Selv påstår IKEA at den vil være å finne fra 30./31. august. (Vil tro at distribusjonen starter før).

Jeg har ALDRI opplevd å finne IKEA-katalogen hverken i postkassen eller på dørmatten, så jeg velger å være føre var...

MAN MÅ ABSOLUTT IKKE KØDDE MED IKEA-KATALOGEN!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke idrettsforeningsfolka som deler ut IKEA-katalogene tenke på at folk bor i kollektiv - men at det ikke betyr at vi deler ALT!?

Jeg vil ikke tape kampen om katalogen i år igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...