Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet når den nye IKEA-katalogen kommer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På den gamle katalogen står det at den varer til 11.august, så jeg ville tro at en ny katalog kom rundt den tid.

Skrevet

Den kommer i slutten av august. Var på Ikea før helgen og spurte :)

Skrevet

Me too! :D

Det står på websiden deres at den distribueres i august. Dersom man ikke får den automatisk kan man bestille den derfra.

Skrevet

Jeg har sett 30. august ett eller annet sted - men hvilke priser som gjelder mellom 11 og 30 august - se, det vet jeg ikke! ;)

.. Men jeg er ganske sikker på at det sto "ny katalog kommer 30. august" på en plakat sist jeg var på Ikea.

Skrevet

Nytt IKEA-år starter i september. I den forbindelse kommer også katalogen ut, så 30. august kan nok stemme.

Hilsen

maiaa-tidligere IKEAansatt som har innsett at det er praktisk å kunne sånne ting! :D

Skrevet

Hihi, i dag fikk jeg for alvor se at det lønner seg å være journalist også...;) Fikk nemlig invitasjon til lanseringen av den nye ikea-katalogen!!

:briller:

Skrevet

HURRA!

IKEA har tydeligvis glemt å registrere at jeg ikke jobber der lenger! Jeg fikk den nye katalogen i posten i dag!!! :briller: (I en konvolutt med brev fra landssjefen, så jeg er sikker på at det kun er for ansatte!)

Nå skal jeg handle meg blakk (i tankene)!!!!

Skrevet
Hihi, i dag fikk jeg for alvor se at det lønner seg å være journalist også...;) Fikk nemlig invitasjon til lanseringen av den nye ikea-katalogen!!

Åååhh... Jeg vil også!!! Kan jeg være med??? Kan godt gå i steden for deg hvis du ikke kan gå selv altså..... Værsåsnill-versåsnill!

Skrevet

Hehe - gjett hvem som sitter og blar i den nye IKEA-katalogen da, jenter!?!??? Rykende fersk og på 363 sider... ;)

:P

Skrevet

Drar på Ikea om en liten stund, skal shoppe bokhylle, og nytt salongbord! Og sikkert litt annet også, kjenner jeg meg selv rett... :o lGleeeder meg!!! :hoppe:

Skrevet
Hehe - gjett hvem som sitter og blar i den nye IKEA-katalogen da, jenter!?!??? Rykende fersk og på 363 sider... ;)

:P

Er det noe fint i den da?

Skrevet

Joda, det var det vel. Er på jobb, så jeg kan liksom ikke fordype meg i den. Men det var mye fint!!

God tur på Ikea, Dina69! Jeg tenker meg kanskje en tur dit i morra, jeg... ;) Er blakk, men skal være med svigerinnen min som skal flytte på hybel om noen dager!

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg fikk IKEA katalogen i posten for noen dager siden! Det er alltid like spennende!

Så da ble det kosestund med katalog og en kjempe kopp te :D

Ble ikke veldig imponert.

Skrevet

Jeg å vil ha den nye IKEA katalogen :roll:

Skrevet

*sukk*

Nå har vi bodd her i over ett år, og mannen har enda ikke klart å få hengt opp vår egen postkasse. Det betyr at vi får post i kassa til de vi leier av, og at DE tar all reklama. Det igjen betyr at jeg IKKE får hverken IKEA-katalogen eller andre morsomme reklamer... Har både i fjor og året før (fikk den ikke i posten da heller) forsåkt å bestille den fra nettsidene dems uten å få den, de driver bare med lureri...

Nå skal jeg få sparka i gang mannen så han kommer seg ut og henger opp postkassa vår, for i år SKAL jeg ha skikkelig IKEA-katalog og ikke bare ett "låneeksemplar"!!!

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg bestilte på nettet i fjor, ikke mindre enn to stykker (ikke til meg selv, for jeg fikk tak i den via reklameutdelingen siden jeg bor i "nedfallsområdet") Både min mor og min tante fikk dem, strålende glade begge to. Det tok et par tre uker, men de kom, og damene ble glade.

Har ikke fått årets i posten enda, venter og venter i spenning. Det blir kjekt det :)

Skrevet

heisann jeg mener og huske at du kan bestille den fra den 20 august jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...