Gå til innhold

kjappis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

The biggest mistake of my life var den dagen jeg sa til typen min at jeg liker en kjapp en og at jeg ville han skal ta meg bakfra, doggystyle altså. Siden den dagen (det er over ett år nå) har vi nesten ikke hatt vanlig, "gammeldags" sex, når begge ligger i sengen og tar på hverandre. Jeg er nå så lei av kjappiser og vil helst ha en ordentlig big-bang i sengen, men han vil ikke. Han vil tilfredsstille meg med det jeg liker, og det tror han er kjappisen. Prøvde å forklare at jeg vil ha det på den vanlig måte nå, men det gikk ikke. Prøver også å lure ham i sengen, eller dra ham men det går heller ikke. HELP!

Har dere noe forslag? På forhånd, takk :rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest SjangleÅsnøvle
Skrevet
Hei

The biggest mistake of my life var den dagen jeg sa til typen min at jeg liker en kjapp en og at jeg ville han skal ta meg bakfra, doggystyle altså. Siden den dagen (det er over ett år nå) har vi nesten ikke hatt vanlig, "gammeldags" sex, når begge ligger i sengen og tar på hverandre. Jeg er nå så lei av kjappiser og vil helst ha en ordentlig big-bang i sengen, men han vil ikke. Han vil tilfredsstille meg med det jeg liker, og det tror han er kjappisen. Prøvde å forklare at jeg vil ha det på den vanlig måte nå, men det gikk ikke. Prøver også å lure ham i sengen, eller dra ham men det går heller ikke. HELP!

Har dere noe forslag? På forhånd, takk :rødme:

si fra tydeligere

Skrevet

Ja, si fra tydligere... hjelper det ikke å si ifra så nekt å ha kjappisdoggy til han går med på å ha sex på annen måte også...

Skrevet

Forklar han at nøkkelen til et godt sexliv er variasjon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...