Gjest Farge Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Har prøvd med sider som f eks daveproxy Får bare følgende melding, og det kommer ikke opp noe spotifyside: The requested resource could not be loaded. libcurl returned the error: couldn't connect to host Hva gjør jeg? Hvorfor får jeg ikke til?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Du går inn på daveproxy.co.uk, deretter trykker du på "options" og huker bort "remove scripts". Så skriver du spotify.com i det feltet som kommer opp. Så går du inn på "free", etter det velger du England som bosted og skriver dette SW1A 2AB der du skal oppgi postnummer. Etter at du har opprettet konto og lastet ned Spotify, logger du inn, og alt skal fungere! Håper du får det til!
Marblecake Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Du går inn på daveproxy.co.uk, deretter trykker du på "options" og huker bort "remove scripts". Så skriver du spotify.com i det feltet som kommer opp. Så går du inn på "free", etter det velger du England som bosted og skriver dette SW1A 2AB der du skal oppgi postnummer. Etter at du har opprettet konto og lastet ned Spotify, logger du inn, og alt skal fungere! Håper du får det til! Man må vel forandre til Norsk adresse etterpå? Spotify har vel sånn at den bare funker 14 dager i "utlandet"
Gjest MåneSkygge Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 http://spotify.mikromann.net/ Følg punktene på denne linken og du får spotify. Trenger ikke endre adr eller noe.
Gjest TS Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Ja har prøvd det som står der, men jeg får bare opp disse errormeldingene, slik som jeg skrev i første innlegg og denne: The requested resource could not be loaded. libcurl returned the error: connect() timed out!
Gjest MåneSkygge Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Følger du alle punktene helt riktig da? Har brukt denne linken til og legge inn spotify hos flere jeg kjenner. Ingen har hatt noe problem.
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 I likhet med trådstarter får jeg også disse problemene. Denne mldingen kommer opp, og jeg kommer meg ikke videre: The requested resource could not be loaded. libcurl returned the error: couldn't connect to host
Gjest Gaia Skrevet 10. august 2009 #9 Skrevet 10. august 2009 Prøv denne heller da http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F...e4f3f8dc7879f72
Gjest Grafica Skrevet 10. august 2009 #11 Skrevet 10. august 2009 Hvorfor kan dere ikke bare sette dere opp på mailinglista til Spotify? Da får du mulighet til å registrere deg om 3-4 dager...
Gjest VinglePetter Skrevet 10. august 2009 #12 Skrevet 10. august 2009 Eller dere kan være med på å gjøre tjenesten ennå bedre ved å betale 99,- i mnd. Da trenger du ingen invitasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå