Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest womenwomen
Skrevet
jeg skjønner hva du mener. Jeg er gutt i motsatt situasjon. Jeg vil gjerne ha sex så ofte som mulig og selv om jeg er dødssliten får jeg alltid lyst når jeg ser kjæresten min naken. Jeg må imidlertid konstatere at hun ikke har lyst like ofte og at det sjelden blir oftere en annenhver dag (heller mer sjeldent).

Jeg skjønner godt at du synes annenhver dag er litt lite og jeg kjenner meg godt igjen når det gjelder dårlig selvtillit som følge av avvisning. Jeg blir også veldig skuffet dersom jeg har veldig lyst og det ikke er noen respons. Forholdet vårt er perfekt ellers, så det er uaktuelt å avslutte noe som helst. Men jeg lurer på om noen har en god oppskrift for hvordan man takler dette best mulig? Jeg tenker at dersom jeg tar initiativ hver dag, vil jeg kanskje bygge opp et press som bare gjør det verre.

Noen ganger synes jeg det er greit å få det avklart på forhånd om vi skal ha sex eller ikke, da slipper jeg i hvert fall skuffelsen, men dette er jo ikke så veldig spontant. Skal jeg bare fortsette å ta initiativ når jeg får lyst, så får jeg bare se når jeg får respons?

De fleste menn / Xèr jeg har hatt - har vært skikkelig " testosteron-bomber " alle sammen . Helst ville de knulle / slikke meg flere gang pr dag - og minst hver natt .

Syns du bare skal prøve å hisse henne opp , prøv å gjør henne også kåt ...press pikken din mot henne , stryk på henne , kjæl med kjønnsorganet hennes - og ikke kunn puppene ...om du vil hun skal tenne osv - så gir hun nok etter og slipper deg til etterhvert ..he he Det gjord i hvertfall jeg . Selv om jeg ikke alltid hadde spontan lyst ...kunne de raskt vekke min lyst også ..sjelden jeg takket nei til sex - med mindre jeg virkelig var litt sår pga hyppig sex : )

Vil du ha ofte sex - må du nok hjelpe henne til å " tenne " før du kan regne med hun slipper deg til : ) De yngste jentene - trenger lengre tid for å bli opphisset.. kontra de mer " modne " kvinnene .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...