Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har vært i et forhold i et par måneder nå. Vi er begge stormforelsket i hverandre. Vi har det kjempe bra ilag, utenom et lite problem. Jeg vil ha mer sex enn typen min vil.. Det er enda tabu at jenter vil ha mer sex enn gutter og derfor syns jeg det er rart. I begynnelsen trodde jeg at han ikke var tiltrukket av meg. Men vi har snakket om det og han er absolutt det. Han er heller ikke typen til å være utro. Og jeg er med han hele tiden, så når skulle han ha hatt tid til å være utro?

Vi har kanskje sex annen hver dag og det virker som det er nok for han. Mens jeg vil ha sex sånn tre ganger til dagen :S Om kvelden spør jeg han hvorfor vi ikke har sex og da er han enten dårlig eller er trøtt.. Er det noe galt med han? Eller med meg? Eller er det mulig at han bare er ærlig og ikke har samme behov som meg?

Har noen noen gode tips til meg, eller bør jeg finne noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til tross for at du sikkert har hørt at alle menn er vandrende testosteron bomber som vil pule alt som går tilnærmet oppreist, helst 10 ganger pr dag er det dog ikke sånn. For noen er det faktisk nok med en 2-3 ganger pr uke, forstå det den som kan.

Skrevet
Til tross for at du sikkert har hørt at alle menn er vandrende testosteron bomber som vil pule alt som går tilnærmet oppreist, helst 10 ganger pr dag er det dog ikke sånn. For noen er det faktisk nok med en 2-3 ganger pr uke, forstå det den som kan.

Kanskje jeg bare har vært veldig heldig i tidligere forhold, der det var jeg som satte grensen for antall ganger. Virket liksom som det aldri var nok.

Er det galt at jeg vurderer å avslutte et veldig bra forhold bare pga sex?

Gjest Gjest_mmann_*
Skrevet

Kanskje du burde prøvd å holde litt igjen med sex'en og se hvor ofte han tar initiativ ?. Dette vil fortelle deg litt om hvor ofte han egentlig vil. En annen effekt er muligens at har våkner litt pga sextørke og får lyst oftere enn nå...

Skrevet
Kanskje jeg bare har vært veldig heldig i tidligere forhold, der det var jeg som satte grensen for antall ganger. Virket liksom som det aldri var nok.

Er det galt at jeg vurderer å avslutte et veldig bra forhold bare pga sex?

Det må du egentlig svare på selv, håper ingen engang prøver å svare på det for deg.

For meg ser sex en viktig del av ett forhold, men det betyr langt ifra alt.

Du må egentlig bare veie opp selv om dette er noe du kan leve med.

Skrevet
Kanskje du burde prøvd å holde litt igjen med sex'en og se hvor ofte han tar initiativ ?. Dette vil fortelle deg litt om hvor ofte han egentlig vil. En annen effekt er muligens at har våkner litt pga sextørke og får lyst oftere enn nå...

Det er akkurat det jeg har gjort. Når han avviser meg får jeg så dårlig selvtillit at jeg ikke tør å ta initiativet til sex lengre. Alt er opp til han.. Føler ikke at jeg kan presse han til noe han ikke vil heller..

Og resultatet ble enda mindre sex!

Skrevet

Slutt å klag. Dere har sex _annenhver_ dag. Ikke én gang i mnd.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

jeg skjønner hva du mener. Jeg er gutt i motsatt situasjon. Jeg vil gjerne ha sex så ofte som mulig og selv om jeg er dødssliten får jeg alltid lyst når jeg ser kjæresten min naken. Jeg må imidlertid konstatere at hun ikke har lyst like ofte og at det sjelden blir oftere en annenhver dag (heller mer sjeldent).

Jeg skjønner godt at du synes annenhver dag er litt lite og jeg kjenner meg godt igjen når det gjelder dårlig selvtillit som følge av avvisning. Jeg blir også veldig skuffet dersom jeg har veldig lyst og det ikke er noen respons. Forholdet vårt er perfekt ellers, så det er uaktuelt å avslutte noe som helst. Men jeg lurer på om noen har en god oppskrift for hvordan man takler dette best mulig? Jeg tenker at dersom jeg tar initiativ hver dag, vil jeg kanskje bygge opp et press som bare gjør det verre.

Noen ganger synes jeg det er greit å få det avklart på forhånd om vi skal ha sex eller ikke, da slipper jeg i hvert fall skuffelsen, men dette er jo ikke så veldig spontant. Skal jeg bare fortsette å ta initiativ når jeg får lyst, så får jeg bare se når jeg får respons?

Skrevet

tror ikke det er så uvanlig. Har selv vært sammen med kjæresten min i tre måneder, og virker som jeg har større behov for han. I tillegg til at vi bare skal ha sex når han har lyst, og da må jeg benytte sjansen hvis jeg skal få noe i det hele tatt, selv om jeg ikke har SÅ lyst. Mannen er mer interessert i å ligge på sofaen og kose-.- Det kan i og for seg være hyggelig det, men jeg merker at det plager meg fordi han varmer opp til sex for så å trekke seg og si at han bare ville kose.

Skrevet

en vanlig problemstilling altså, som går begge veier.

En ting jeg lurer på er om denne problemstillingen har noe med "lysten på det ulovelige/umulige" å gjøre. Det er jo kjent at man har mer lyst på det man ikke kan få og at man mister lysten på det som er for tilgjengelig. Er det slik at når den ene parten merker at den andre har lyst hele tiden eller i hvert fall mer lyst, og på den måten "fri tilgang", så mister man litt interesse. Og motsatt på andre siden?

Jeg håper ikke det er slik, og jeg tror ikke jeg ville mistet lysten ved fri tilgang...men tanken slår meg til stadighet...

Skrevet

Det er ikkje alle menn som vil pule 4 ganger for dagen, for noen er det nok med 3-4 ganger i uka. For andre er fleire ganger om dagen heilt greit, eller bare 1 gang i uka for den del. Og det er heilt normalt..

Her i gården varierer det fra 1-3 ganger om dagen til 1-2 ganger i uka.

Skrevet

Annenhver dag er ganske normalt. Det er ikke all som får ereksjon hver dag. Gutten din har neppe kapasitet til 3x daglig. Jeg kan klare det noen ganger, andre ganger klarer jeg bare annenhver dag, og ofte er det slik at 2. og 3. gangsknull blir gjennomført med dårlig ereksjon

Skrevet

Har du sex annenhver dag har du ingen ting å klage over. Kjæresten din er helt normal.

Skrevet

Nei, dette er bekymringsfullt i starten av et forhold. Normalt sett bør man ha sex 2-3 ganger om dagen. Tror nok han egentlig synes du er litt lite tiltrekkende naken og dårlig i senga (eller hvor dere nå måtte ha sex) til at han orker mer enn annenhver dag... Krever du noe ekstra kos og "pillow talk" etter akten er over f.eks.? Mulig han synes dette blir for masete til at han gidder hver eneste dag. Tipper han runker mye utenom.

Skrevet

Det kan være nettopp det at ditt behov for sex og din pågang på temaet skremmer han.

mange menn vil være pådriveren når det gjelder sex i ett forhold og blir utilpass om kvinnen krever sex, da det får de til å føle seg avmaskularisert.

En kvinne som maser om sex og åpenlyst viser svært stor sex behov kan oppfattes som truende om det er en person mannen ønsker ett seriøst forhold til.

Dette gjør han ikke til en dårlig mann, mot likestilling etc som mange som leser dette sikkert ønsker å skrike ut om, det er rett og slett menneskelig!

gi han litt spillerom, ikke mas om sex, la dette komme naturlig mellom dere.

Å sex er ikke noe som skal gi deg selvtillitt, han er glad i deg og finner deg tiltrekkende selv om han ikke vil kaste deg på nærmeste benk en gang i timen...

Gjest Gjest_love_*
Skrevet

Og jeg synes ikke du skal høre for mye på de siste tre innleggene!

kjæresten min og jeg har vært sammen i 2,5 år. helt i begynnelsen og hele det første året hadde vi sex kanskje 3 ganger i uken. men jo tryggere vi ble på hverandre, jo mer sex hadde vi. nå har vi sex 5-7 ganger i uka.

for noen er det å føle seg trygg essensielt for å kunne slippe seg løs seksuelt sett.

ellers så er det også mye mulig at du bare har større appetitt på sex enn det han har :)

Skrevet
Og jeg synes ikke du skal høre for mye på de siste tre innleggene!

kjæresten min og jeg har vært sammen i 2,5 år. helt i begynnelsen og hele det første året hadde vi sex kanskje 3 ganger i uken. men jo tryggere vi ble på hverandre, jo mer sex hadde vi. nå har vi sex 5-7 ganger i uka.

for noen er det å føle seg trygg essensielt for å kunne slippe seg løs seksuelt sett.

ellers så er det også mye mulig at du bare har større appetitt på sex enn det han har :)

Oi, det hørtes bra ut! Jeg har alltid ment at det automatisk blir mindre og mindre etterhvert helt til forholdet dør ut. (Og engster meg for mitt nåværende forhold.) Men jeg kan kanskje se litt lysere på det :)

Gjest Gjest_love_*
Skrevet
Oi, det hørtes bra ut! Jeg har alltid ment at det automatisk blir mindre og mindre etterhvert helt til forholdet dør ut. (Og engster meg for mitt nåværende forhold.) Men jeg kan kanskje se litt lysere på det :)

hehe, jeg har også alltid trodd det. kjæresten min er veldig blyg, så i begynnelsen trodde jeg nesten ikke at han var interessert i sex - jeg tror fremdeles ikke han er helt 100% avslappet, så det blir bare bedre og bedre jo lenger tiden går her i gården :)

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Furstina, mod

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg! Sex blir bare bedre!

Samme greia her. I starten på forholdet til min nåværende var jeg helt "forfær" over hvor lite sex vi hadde, og begynte å lure på om han i det hele tatt tente på meg. Jeg hadde også bare vært sammen med menn som "alltid var klare" før ham, så jeg hadde nok et litt skeivt utgangspunkt for hvordan jeg så på mannlig seksualitet. Ble akkurat som trådstarter forteller, avvist flere ganger (på en litt unnvikende måte, noe som var veldig vanskelig).

Men etter hvert har ting endret seg. Jeg forstod tidlig at han var usikker og sjenert, samtidig som han hadde litt problemer med å få den til å stå. Og slike ting er jo ikke artig for mannfolk å prate om, i alle fall ikke med ei jente de tross alt ikke kjenner så godt.

Tror vi bare har blitt bedre kjent og tryggere på hverandre. Etter halvannet år sammen har vi sex nesten hver dag, mot kanskje 2-3 ganger i uka før. Og ereksjonssvikt skjer sjeldent, mot ofte tidligere.

Men at jeg har sterkere lyst og mer behov enn han, sånn har det vært hele tiden og sånn er det nok bare.

Det beste du kan gjøre er å ta det litt sakte, onanere masse for å få vekk det skrikende behovet, og aldri være engstelig for å ha lyst. Tror noen menn føler seg litt skremt av "driftige damer", men etter hvert skjønner de jo at det er ingenting å være redd for. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...