Gå til innhold

Hvilken renseprodukt, dag og nattkrem bør jeg gå for?

Anbefalte innlegg

Gjest caroline27
Skrevet

Jeg er på utkikk etter å prøve et nytt produkt for å rense ansiktet og natt og dagkrem. Har brukt clinique dramatically Different Moisturising Gel i noen år nå, men føler at det blir feil for huden min. Bruker i samme serie gelen til å vaske ansiktet med. Har også ulike ansiktsskrubber, sminke og pore minimizer fra samme merke.

Huden min er slik:

Noen linjer desverre. Sliter med store porer spesielt på nese og resten av t-sonen. Noen svarte prikker (ormer). Huden på kinnene mine er fin. Huden i pannen er nuppete.

Huden blir ofte oljete etter et par timer siden siste dusj.

Huden er veldig tørr rett etter dusj på nese og panne på vinterstid, også noen ganger på sommeren.

Bruker pudder til vanlig (Clinique), ikke mye, men kommer til å fortsette med det. Har forsøkt ID mineralpudder, men da blusset mange flere nupper frem.

Noen tips til ansiktsvask og kremer som bør forsøkes?

Tenker å handle fra strawberrynet, og helst ikke over 200 kr pr. produkt.

Hilsen jente på 27.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg kan anbefale bloggen hildechristina. Bruk litt tid på å lese i den, så finner du helt sikkert noen gode tips. Hun lager også hudpleieprogram på forespørsel. Huden min har blitt mye bedre på veldig kort tid etter at jeg begynte å bruke de produktene som hun anbefalte meg.

Hvis du handler hos Strawberrynet eller Feelunique, så refunderer de moms og andre utgifter når du bestiller for over kr. 200,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...