Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #1 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har hatt veldig mange negative og forferdelige opplevelser i livet. Dette kan ikke være tilfeldig.Opplevelsene har vært uforskyldt og vært påført meg av andre mennesker.Har jeg negativ karma?Hvorfor skjer det så mye negativt med akkurat meg? Jeg føler meg på utsiden av samfunnet fordi jeg har opplevd så mye fælt.Det ser ikke ut til å stoppe heller. Jeg har ikke råd til coach eller healer så jeg søker råd her.Kan noen f.eks hjelpe med å klippe negative karmabånd for meg via fjernhealing? Vær så snill å hjelp meg! Jeg vil være helt anonym så jeg vil kun ta imot råd /hjelp på forumet her som anonym gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #2 Del Skrevet 7. august 2009 Ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 7. august 2009 #3 Del Skrevet 7. august 2009 Kanskje du rett og slett bare fokuserer litt for mye på at du har uflaks? Jeg tror en psykolog kan gi det minst like god hjelp som en healer eller coach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 7. august 2009 #4 Del Skrevet 7. august 2009 Dropp overtroen med aura, negative karmabånd og healing, og skaff deg et mer positivt syn på livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zealuu Skrevet 7. august 2009 #5 Del Skrevet 7. august 2009 Dette kan ikke være tilfeldig. Hvorfor ikke? Opplevelsene har vært uforskyldt og vært påført meg av andre mennesker. Besjeling av tilfeldigheter er veldig menneskelig, men også fullstendig ulogisk. Det er ikke slik at alt som skjer, skjer fordi noen eller noe vil at det skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #6 Del Skrevet 7. august 2009 Hvorfor ikke? Besjeling av tilfeldigheter er veldig menneskelig, men også fullstendig ulogisk. Det er ikke slik at alt som skjer, skjer fordi noen eller noe vil at det skal skje. Nei,var ikke sånn jeg mente det.Det som har vært påført meg har ikke vært via magi som andre mennesker har sendt mot meg.Det som har vært påført meg av andre har vært mishandling,stygge rykter,sjikane osv.. Jeg mener at negativ karma må være grunnen.Har fortsatt uflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2009 #7 Del Skrevet 7. august 2009 Noen tror du Får det du ber om - jeg er ikke brått så sikker på at dette er sant - men om man velger å møte verden på en positiv måte og jobber med seg selv burde det hvertfall være muligheter for at de gyldne små øyeblikkene blir flere. Det er vel ikke helt uten sannhet det gamle ordsråket om at Gud hjelper den som hjelper seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #8 Del Skrevet 7. august 2009 Noen tror du Får det du ber om - jeg er ikke brått så sikker på at dette er sant - men om man velger å møte verden på en positiv måte og jobber med seg selv burde det hvertfall være muligheter for at de gyldne små øyeblikkene blir flere. Det er vel ikke helt uten sannhet det gamle ordsråket om at Gud hjelper den som hjelper seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 7. august 2009 #9 Del Skrevet 7. august 2009 Høres ut som boken The Secret kan være noe for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #10 Del Skrevet 7. august 2009 Høres ut som boken The Secret kan være noe for deg. Har lest om boken på nettet,men kan ikke skjønne hvordan den kan hjelpe? Jeg har forsøkt å være positivt innstilt mange ganger,men mottar bare dritt og elendighet allikevel.Har en elendig økonomi så jeg kan ikke kjøpe så mye selvhjelpsbøker.Må snu på krona hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #11 Del Skrevet 7. august 2009 Ingen som kan klippe karmabånd for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 7. august 2009 #12 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Nei,var ikke sånn jeg mente det.Det som har vært påført meg har ikke vært via magi som andre mennesker har sendt mot meg.Det som har vært påført meg av andre har vært mishandling,stygge rykter,sjikane osv.. Jeg mener at negativ karma må være grunnen.Har fortsatt uflaks. Da må du nok kanskje både bli mer nøye på hvem du omgås og skaffe deg et mer positivt syn på livet. Jeg har også vært utsatt for mishandling, stygge rykter + mobbing, utroskap, konkurs, samlivsbrudd, 4 dødsfall i familien i løpet av et par år, innbrudd, oversvømmelse, utbrenthet mm. men jeg føler ikke at noen er ute etter meg, da det har skjedd mye bra i livet mitt også. Opp med hodet, se fremover og legg en bra plan! Endret 7. august 2009 av absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 7. august 2009 #13 Del Skrevet 7. august 2009 Det er absolutt ingen som opplever bare solskinnsdager. Forskjellen er hvordan man VELGER å takle det vonde man opplever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lill_* Skrevet 8. august 2009 #14 Del Skrevet 8. august 2009 Har lest om boken på nettet,men kan ikke skjønne hvordan den kan hjelpe? Jeg har forsøkt å være positivt innstilt mange ganger,men mottar bare dritt og elendighet allikevel.Har en elendig økonomi så jeg kan ikke kjøpe så mye selvhjelpsbøker.Må snu på krona hver dag. Gå på biblioteket, og lån noen selvhjelpsbøker. Kanskje noen om personlig økonomi også slik at du kan hjelpe deg selv litt. Man kan alltid gjøre noe selv for å behjelpe sin egen situasjon. Jeg har aldri vært borti sjikane, ryktespreding o.l. i voksen alder (over skolealder). Vanker du i "feil" miljøer? Kanskje burde du revurdere omgangskretsen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #15 Del Skrevet 8. august 2009 Gå på biblioteket, og lån noen selvhjelpsbøker. Kanskje noen om personlig økonomi også slik at du kan hjelpe deg selv litt. Man kan alltid gjøre noe selv for å behjelpe sin egen situasjon. Jeg har aldri vært borti sjikane, ryktespreding o.l. i voksen alder (over skolealder). Vanker du i "feil" miljøer? Kanskje burde du revurdere omgangskretsen din? Sjikanen og ryktespredningen var det naboer som sto for.Vanket ikke sammen med disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 8. august 2009 #16 Del Skrevet 8. august 2009 Man er ansvarlig for seg selv på alle mulige måter. At du velger å skyve dette ansvaret over på karma, aura eller fanden sjøl vil ikke hjelpe deg en dritt. Men jeg kan godt late som jeg klipper ut i løse lufta, hvis du virkelig tror du får det bedre av det. Omgivelsene dine er fremdeles de samme og du er den eneste som kan gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #17 Del Skrevet 8. august 2009 Man er ansvarlig for seg selv på alle mulige måter. At du velger å skyve dette ansvaret over på karma, aura eller fanden sjøl vil ikke hjelpe deg en dritt. Men jeg kan godt late som jeg klipper ut i løse lufta, hvis du virkelig tror du får det bedre av det. Omgivelsene dine er fremdeles de samme og du er den eneste som kan gjøre noe med det. Jeg er ikke nabo med de som sjikanerte meg lenger,men opplever uflaks allikevel.Har blitt sjikanert av andre også som heller ikke har vært en del av min omgangskrets.Det føles som om livsituasjonen aldri blir ordentelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. august 2009 #18 Del Skrevet 8. august 2009 Ingen som kan hjelpe?? Nei, ikke i et åpent forum. Send gjerne pm. Ellers bør du heller bruke www.ildsjelen.no eller forum.gaiaforum.com og de, om du vil slippe den massive flodbølgen av negativitet som dette forumet skyller bort folk som antyder noe en millimeter utenfor A4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #19 Del Skrevet 8. august 2009 Ser ut som man må være registrert bruker for å delta i forumene .På ildsjelen var det ingen forumdeltakere så jeg.Foretrekker å være helt anonym når jeg diskuterer og er derfor gjest istedenfor.Takk for innspillet forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #20 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg så nå at man kan være anonym på Gaia Forumet .Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå