Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vinglepetra
Skrevet

Har vært sammen med samboeren min i 5 år nå. I de siste 3 årene har jeg innimellom kjent på en usikkerehet, om han er den rette, om jeg føler nok for ham. Men vi har det fint sammen og jeg har rett og slett ikke gjort noe med problemet. Alle rundt oss ser på oss som en enhet, familien min ser på han som ett fullverdig familiemedlem,og jeg har det fint med hans familie. Vi er faddere sammen til hans niese, vi har hund sammen. Og i det siste har jeg fått en følelse av at han har tenkt til å fri til meg om ikke så lenge. Inni meg føler jeg at jeg blir kvalt. Jeg blir mer og mer usikker på om han er den rette for meg. Har ikke tatt det opp med han. orker ikke engang tanken på å fortelle han noe sånt. Han vil bli knust, kanskje jeg ødelegger han helt. Er virkelig i villrede om hva jeg skal gjøre. Er det normalt å føle slik etter fem år? Jeg sammenligener han med andre menn, og oss med andre par. Jeg er rett og slett ikke fornøyd. Kanskje jeg er utakknemmlig, for han er jo en kjempebra mann. Men vil ikke være i tvil om min fremtidige mann, jeg vil være sikker på at han er den rette. Og det er jeg langt i fra med kjæresten min. Dette ble sikkert rotete, men hva ville dere gjort? er det noen som kjenner seg igjen og som har gjort affære, eller latt være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bedre om du forteller han om dine føleleser nå, istedet for å drøye det og slippe en bombe på han. Det har jeg opplevd nå nylig, og jeg skulle ønske han snakket med meg om det før. Snakket med meg åpent om hva han følte slik at vi kunne fått forholdet på riktig spor igjen tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...