Gå til innhold

et alternativ til id-pudder/glo minerals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker id-pudder/foundation eller glo, veksler litt på disse og er meget fornøyd. Eneste minuset er at det blir så mye søl når jeg tar det med på trening/jobb, og jeg skulle altså hatt noen produktanbefalinger når det gjelder en god foundation i flytende form/krem.

Jeg får veldig blank hud i løpet av dagen, men har rimelig fin hud. Litt småkviser i panna, og litt rødhet som jeg ønsker å dekke, that's it.

Har hørt noe med Color clone, noen som har prøvd denne?

Andre anbefalinger?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Glo sitt pressede pudder eller foundation. jeg er veldig fornøyd med Glo sin pressede foundation, eneste minus er at den klør visst jeg blir varm.

Du får også presset foundation fra Everdayminerals, har ikke testet den men siden de andre produktene er bra vil jeg tro den pressede foundation derfra er toppers!

Skrevet
Jeg bruker id-pudder/foundation eller glo, veksler litt på disse og er meget fornøyd. Eneste minuset er at det blir så mye søl når jeg tar det med på trening/jobb, og jeg skulle altså hatt noen produktanbefalinger når det gjelder en god foundation i flytende form/krem.

Jeg får veldig blank hud i løpet av dagen, men har rimelig fin hud. Litt småkviser i panna, og litt rødhet som jeg ønsker å dekke, that's it.

Har hørt noe med Color clone, noen som har prøvd denne?

Andre anbefalinger?

:)

Hei:)

Som nevnt over her kunne den pressa fundationen fra GloMinerals vært noe?

Det finnes også et fikseringspudder i pressa form.

Ellers har du en flytende fundation også fra GloMinerals. Den finnes i en satin variant og en matt versjon. Har akkurat prøvd den satin, og den er kjempe fin på min hud i allefall. Den er av det blanke, håpløse slaget.

Du kan forresten bestille prøve på den flytende fundationen her.

Håper det var noe til hjelp:)

Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med I.D og har gått over til Studio Fix Fluid fra MAC. Veldig fornøyd med den,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...