Gå til innhold

skifte på senga..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skifter hver 3. uke, ca. Om jeg har svettet mye om nettene skifter jeg oftere, og innimellom kan det gjerne gå en måned mellom hver utskifting. Jeg sover alene, sover i pysj og svetter som regel lite om nettene, så da ser jeg ikke helt vitsen i å skifte så alt for ofte.

Det er ikke slik at man MÅ skifte hver uke. Det kommer helt an på hva som foregår i sengen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ukentlig, av og til oftere. Sover med pysjbukse og t-skjorte, som hives til vask om morgenen. Beste følelsen i verden å legge seg nydusjet i ren seng ;)

Skrevet

Hver 3.-5. uke alt ettersom hvor mye sengen er brukt.

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Hufsa_*
Skrevet

seriøst? enkelte skifte bære en gang i mnd eller sjeldnere!!!

kjenne det klør over heile kroppen bære tanekn på å legge sæ i sengklea som har logge på i vekkesvis...

Det e jo ingenting som e så godt som nylufta sengklea, med nytt sengtøy på å legge sæ nydusja!

Nu e æ ikkje fanatisk å skifta kvær dag,eller annahver dag. Bytte med ca 1 1/2 -2 ukes mellomrom, og det e max. men ofter om sommern om det e mykje varme, eller mye sengkos :sjenert:

Skrevet

Ca hver 14. dag. Synes det er deilig med rent sengetøy, men det går greit å bruke det et par uker med mindre det er varmt, jeg har vært syk e.l. Er mest en vanesak når man synes det blir ekkelt, tror jeg, selv om det selvfølgelig kan bli et allergiproblem om en skifter for sjelden. Samboern min har moderat støvallergi, men det holder å skifte hver 14. dag (når han er aleine gjør han ikke det, så jeg tar ikke noe mye ekstra ansvar for saken...) så lenge vi også støvsuger og vasker dyner og puter ofte nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...