Gå til innhold

skifte på senga..

Fremhevede innlegg

Gjest Gnuffisen
Skrevet

Hvor ofte skifter dere på senga?

Selv skifter jeg annenhver uke, men har fått hørt dette er alt for lite..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skifter hver uke og syns det er forferdelig hvis det av en eller annen grunn skulle gå lengre tid.

Skrevet

Spørs jo helt hvor mye aktivitet som er, hvis jeg bedriver sengeaktiviteter så er det kanskje en uke mellom hver gang. Hvis jeg bare sover kan det godt gå 2 uker.

Skrevet

2. hver uke

Skrevet

Skifter og stövsuger senga en gang i uka.

Skrevet

En gang i mnd. Er dritdårlig på det......... Men jeg syns ikke det er så farlig å ligge i min egen dyne jeg...lukter bare godt av meg:):)

(skifter på babyen min sin 1 gang i uken)

Skrevet

Jeg skifter på sengen minst 2 ganger i uken fordi jeg svetter ekstremt noen netter. Hadde jeg ikke gjort det tror jeg ikke jeg hadde skiftet mer enn 1 gang i uken.

Skrevet

En gang i uken. :)

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Hver uke. Ellers hver gang en av oss har vært syk. Dersom det er varmt slik at man svetter mer, skifter jeg gjerne annenhver dag.

I og med at begge sover i undertøyet blir det jo omtrent som klær man har rett på kroppen. Så to uker høres lenge ut for meg.

Skrevet

En gang i uka (eller oftere) om sommeren og ca hver 14.dag om vinteren.

Gjest Gjest_hm_*
Skrevet
Hvor ofte skifter dere på senga?

Selv skifter jeg annenhver uke, men har fått hørt dette er alt for lite..?

Som oftest går det to måneder mellom hver gang. Er kun jeg som bruker senga, så ser ingen grunn til å skifte oftere. Som regel blir det oftere om sommeren, da det er varmt og mer svette.

Skrevet (endret)

Laken og putetrekk annenhver... tredjehver dag nå under hetebølgen. Bruker ikke noe oppå, men har et fleecepledd innen rekkevidde om det skulle bli kulsent på morrakvisten. Håper det får ligge i fred ennå etpartre uker.

:sol:

Endret av Kamikatze
Skrevet

Hvorfor gidd dere bytte putetrekk og laken annenhver dag?! Hallo?

Skrevet
En gang i uka (eller oftere) om sommeren og ca hver 14.dag om vinteren.

:jepp:

her og.

Skrevet

Bytter etter 14 dagers bruk. Dvs. 1 gang i mnd. Ligger jo alene i dobbelseng, så jeg bytter bare dyne og pute etter 14 dager. ;)

Skrevet

Hadde en hudsykdom en periode som gjorde at jeg måtte skifte alt sengetøy, håndklær, klær HVER DAG - det var slitsomt og vanvittig mye vask :sukk:

Gjest Coarvi
Skrevet

Huh... en gang i måneden... Nå følte jeg meg utafor gitt... :sjenert:

Nå på sommeren blir det kanskje hver uke, annenhver uke om vi har svettet en del. Men hjemme hos meg selv er det altså bare en gang i måneden.

Skrevet
Hvorfor gidd dere bytte putetrekk og laken annenhver dag?! Hallo?

Fordi det er gjennomsvett om morgenen, og gammelsvette stinker. I tillegg er man ofte så sliten/søvnig etter jobb at det bare er såvidt en skimter senga og en dusj er det siste en har i tankene. Da frister det ikke å legge seg oppi det neste natt. Dessuten er det ett fett for meg om jeg kjører ett eller fem laken i vaskemaskina, så jeg har ingen grunn til å spare på laknene.

Og så fikk jeg en tankevekker hos ei "venninne" som skifter type oftere enn sengetøy...

Skrevet

Jeg skifter i hverfall en gang i uka, av og til oftere;)

Og det gjør jeg rett og slett for at det noe av det bedre som er, legge seg i rent sengetøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...