Pusill Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Jeg har veldig lyst til å begjynne å gå på rulleski for variasjon i treningsrutinene. Jeg tenker på skøyting.Hva må jeg ha av utstyr?Går det an å kjøpe pent brukt? er man avhengig av god balanse?Hva vil det koste hvis jeg skal ha nytt utstyr? Kan jeg bruke sykkelhjelmen,og gåstavene mine?(teleskopstaver med pigger)
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Kan jo prøve å svare på noe, vet ikke alt. Sykkelhjelmen kan du fint bruke, gåstavene tviler jeg på. Vil tro at de ikke er nok lange, med mindre du er veldig lav. Skøytestaver skal jo normalt være lengre enn klassiskstaver. Du kan jo f.eks. sende en forespørsel på pris og utstyr til Oslo Sportslager. Ellers vil jeg tro teknikken er viktig.
Pusill Skrevet 7. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2009 Kan jo prøve å svare på noe, vet ikke alt. Sykkelhjelmen kan du fint bruke, gåstavene tviler jeg på. Vil tro at de ikke er nok lange, med mindre du er veldig lav. Skøytestaver skal jo normalt være lengre enn klassiskstaver. Du kan jo f.eks. sende en forespørsel på pris og utstyr til Oslo Sportslager. Ellers vil jeg tro teknikken er viktig. Takker for svar:-)Stavene tror jeg er lange nok og jeg er bare 165 høy.Teknikken kan alltids trenes opp:-)Skal sende en mail til Oslo Sportslager jeg,så blir det nok dreis på sakene håper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå