Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere håpløse uansvarlige vesner som lar barn sitte i bilen mens dere betaler bensin, eller lar dem få se barneTV om morgenen i helgen, eller noen sinne har kjørt med en defekt bilstol eller latt barnet bevege seg utendørs uten hjelm. Til deg som av og til blir altfor sint, og brøler upedagogiske ting når klokka nærmer seg jobbstart og poden ikke har fått på seg sokkene. Til deg som røyker (at det er utendørs hjelper ikke), til deg som synes at sommeråpen barnehage er en god ting, til deg som er litt for sløv med å høre junior i engelske gloser, eller (fri og bevare meg vel!) smakte en liten champagneslurk på nyttårsaften da du var gravid.

Det, eller rettere sagt DU, kunne tross alt vært verre:

http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/...prosperity.html

(på et mer seriøst plan, så er dette et aspekt av "kultur" og "tradisjon", som jeg ikke føler meg det skapte grann vestlig-imperialistisk ved å ønske nord og ned, og det ser heldigvis indiske myndigheter ut til å være enig i. Håper de får bukt med denne praksisen snarest!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klippet på nyhetene for noen dager siden, og satt ganske målløs etterpå. Spesiell tradisjon, ja.. :sjenert:

Men da ser jeg altså gjennom fingrene på at jeg allerede i dag BÅDE har hatt på barne-tv på morgenen, og bestukket junior med en hel juiceboks ute på tur for å holde ham våken ;)

Skrevet
:overrasket: Enda godt de skal få bukt med dette. Utrolig hva noen kan få seg til å gjøre i tradisjonens navn...
Skrevet (endret)

Enda en tabloid nyhet - blir vi aldri kvitt disse Michael Jackson innflytelsene? ;)

Endret av Relativist1
Skrevet

Huff, nå ble den dårlige samvittigheten min for at småen fikk litt cola på tutekoppen i dag mindre gitt :fnise:

Litt av en tradisjon...

Skrevet

Horrible greier!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...