Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Har du vert i bryllup, hvor bare venner har vert? og ikke fam? Jeg syns det er rart. Nå har vel folk en grunn til det da,men iuten å opplyse fam at en har giftet seg da..... Var i et lite bryllup, og dervar kun slekten til bruden. Ingen fra hans fam var til stede. han bruker bare ordene: jeg orker ikke,har ikke noe kontakt med de. De er gal osv..... Han tar heller ikke kontakt selv. Det som var pinlig, var at jeg møtte hans søskenbarn på bussen. Han er sønn av brudgommens mor. I en sammenheng kom jeg til å nevne bryllupet, så ut som han ble sjokkert. Syns det var pinlig.....
Gjest slekta Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Har du vert i bryllup, hvor bare venner har vert? og ikke fam? Jeg syns det er rart. Nå har vel folk en grunn til det da,men iuten å opplyse fam at en har giftet seg da..... Var i et lite bryllup, og dervar kun slekten til bruden. Ingen fra hans fam var til stede. han bruker bare ordene: jeg orker ikke,har ikke noe kontakt med de. De er gal osv..... Han tar heller ikke kontakt selv. Det som var pinlig, var at jeg møtte hans søskenbarn på bussen. Han er sønn av brudgommens mor. I en sammenheng kom jeg til å nevne bryllupet, så ut som han ble sjokkert. Syns det var pinlig..... Hvorfor er det pinlig for deg? Han har tatt et valg om å ikke ha kontakt med familien sin og har sikkert sine grunner til, og årsakene trenger han ikke fortelle til alle og enhver. Du vet jo ingenting om hvordan forholdene har vært i hans familie og har vel derfor ikke noe grunnlag for å dømme om det var et riktig eller galt valg av brudgommen da han valgte å ikke invitere sin familie. Han har helt sikkert en grunn som vi andre bare må godta. Jeg har ikke kontakt med alle mine søskenbarn og de vet derfor ikke hva som skjer med meg i mitt liv, og det vil derfor ikke være overraskende om noen av mine søskenbarn ikke visste at jeg hadde giftet meg. Som venn ville jeg synes at det er trist at familieforholdene er sånn at han ikke vil ha kontakt med familien, men jeg ville akseptert det for det er kun han som VET hvorfor. Jeg ville ikke synes at det var pinlig om slekt man ikke har kontakt med ikke vet at min venn har giftet seg.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Det som var pinlig, var at jeg møtte hans søskenbarn på bussen. Han er sønn av brudgommens mor. I en sammenheng kom jeg til å nevne bryllupet, så ut som han ble sjokkert. Syns det var pinlig..... Så synd at du "kom" til å nevne bryllupet når du samtidig vet hvordan forholdet hans er til familien sin. Ikke for å være slem men jeg syns det er mer pinlig at du "kom" til å nevne dette.
Cookiemonster Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Har du vert i bryllup, hvor bare venner har vert? og ikke fam? Jeg syns det er rart. Nå har vel folk en grunn til det da,men iuten å opplyse fam at en har giftet seg da..... Var i et lite bryllup, og dervar kun slekten til bruden. Ingen fra hans fam var til stede. han bruker bare ordene: jeg orker ikke,har ikke noe kontakt med de. De er gal osv..... Han tar heller ikke kontakt selv. Det som var pinlig, var at jeg møtte hans søskenbarn på bussen. Han er sønn av brudgommens mor. I en sammenheng kom jeg til å nevne bryllupet, så ut som han ble sjokkert. Syns det var pinlig..... "han er sønn av brudgommens mor"... da blir han vel bror da????? :gjeiper:
Jade Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Det som var pinlig, var at jeg møtte hans søskenbarn på bussen. Han er sønn av brudgommens mor. I en sammenheng kom jeg til å nevne bryllupet, så ut som han ble sjokkert. Syns det var pinlig..... Ehm, jeg tror ikke det er lov å være søskenbarn og brødre på en gang :O Uansett så er det vel ikke du som bestemmer om familien hans skal være med i bryllupet! Det er en viktig gledens dag. Og da inviterer man ikke folk man ikke liker!
Coronas Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Vi giftet oss i utlandet uten venner og familie. Bare min sønn. Sikkert noen som ble snytt for fest, men de fleste ble glad for oss. Vi ønsket ikke noe kirkebryllup, så vi ble viet på en strand på Phuket i Thailand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå