Gå til innhold

En mann

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marit_*
Skrevet

Jeg jobber paa en brudesalong, og en dag kom en mann inn. Han ville se paa brudekjole. Etterhvert sa han at det var til han. Ok sa jeg men naa saa mange kunder her, men kom tilbake kl 17 sa jeg. Han kom og saa paa kjoler. Du maa da proeve den paa om den sittter. Jo han proevde 5 kjoler og blid og fornoeyd dro han med en kjole til neste 9000. Hva skal han med en mon tro? Jeg var glad jeg fikk selge den kjolen som faa likte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg jobber paa en brudesalong, og en dag kom en mann inn. Han ville se paa brudekjole. Etterhvert sa han at det var til han. Ok sa jeg men naa saa mange kunder her, men kom tilbake kl 17 sa jeg. Han kom og saa paa kjoler. Du maa da proeve den paa om den sittter. Jo han proevde 5 kjoler og blid og fornoeyd dro han med en kjole til neste 9000. Hva skal han med en mon tro? Jeg var glad jeg fikk selge den kjolen som faa likte.

Om det er det ikke din jobb å tenke som helst. Du solgte. Han kjøpte. En brudekjole er helt uskyldig. Du har rett og slett ikke noe med hva dine kunder gjør med det de kjøper av deg. Derfor behøver du ikke tenke noe som helst. Heller ikke behøver du spørre hva vi andre burde tenke om noe som du som selger egentlig burde holdt for deg selv. Tenk om din kunde leser ditt innlegg. Da fremstår du litt spesiell som går ut på et forum og legger ut hva dine kunder kjøper.

Jeg likte ikke innlegget ditt.

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Hva for slags idiotisk spørsmål er dette? Hva skal noen med en brudekjole?

Han skulle vel gifte seg da? :klaske:

Skrevet

Så utrolig morsomt! Jeg hadde elsket det! Jeg delte leilighet med en homse for noen år tilbake og hadde stor glede av å låne/bytte klær med venner av han som likte dameklær. De ville garantert digget brudekjole :)

Skrevet

Jeg jobber i skobutikk og så en dame med store føtter som kjøpte seg et par små sko. Lurer på hva hun skulle med dem, noen som vet?

I tillegg jobber jeg i parfymeri og så en afrikansk kvinne kjøpe en lys foundation. OMG

Jobber også i platesjappe og en gang kom en langhåret metalfyr inn og ville se svensktopputvalget. OMFG!!!! Anyone?

Skrevet
Ok sa jeg men naa saa mange kunder her, men kom tilbake kl 17 sa jeg.

Var det på grunn av at han var mann at han måtte komme tilbake senere, eller var det fordi du ikke hadde kapasitet til å hjelpe flere kunder med prøving da han først kom?

Skrevet
Jeg jobber i skobutikk og så en dame med store føtter som kjøpte seg et par små sko. Lurer på hva hun skulle med dem, noen som vet?

Jeg tror hun bruker de på hendene og later som om hun har fire føtter. Har hørt om slike før..

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor transvestitter som liker brudekjoler ikke heller kjøper seg kjole på eBay? Da får de jo en sydd etter mål, så den passer sikkert langt bedre enn en kjole fra brudesaong... og så er de jo mye billigere

Skrevet

Eh, unnskyld meg, men har ikke du taushetsplikt?

Jeg mener å huske fra da jeg selv jobbet i butikk at du har taushetsplikt, og kan bli sparket for å lekke slik informasjon.

Hva så hvis en mann ville ha en brudekjole?

Du fikk nettop solgt en kjole for 9000kr, du burde drite hardt i hvem som blir å bruke den.

Og ærlig talt, så bidrar ikke tråden din til særlig diskusjon, hvilket liksom motarbeider meningen med et DISKUSJONSFORUM.

Jeg vet at du sikkert mente det godt, og sikkert trodde at du kunne få et par poster med morsomme smileys, om ikke annet, ut av denne tråden, men bare tenk litt på det jeg har sagt til neste gang, og spar deg selv for videre ut-driting.

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor transvestitter som liker brudekjoler ikke heller kjøper seg kjole på eBay? Da får de jo en sydd etter mål, så den passer sikkert langt bedre enn en kjole fra brudesaong... og så er de jo mye billigere

Fordi det er ikke like lett å lure oss til å tro at hun satt og solgte brudekjoler på eBay, da pjutselig en transe logget på... :opplyser:

Gjest tjukkihue
Skrevet
Fordi det er ikke like lett å lure oss til å tro at hun satt og solgte brudekjoler på eBay, da pjutselig en transe logget på... :opplyser:

Øhh.. :opplyser:

Skrevet
Alt går viss an nå for tiden.

helledussen............. So? Plager det deg at individer av hankjønn bruker kjoler som opprinnelig er ment til individer av hunkjønn? Gå i deg selv og spør hvorfor det er et problem for DEG!

Gjest Erna 45
Skrevet

Hei. Jeg ville jaget mannen ut så fort jeg forstod hva han ville.

Fy hvor kvalmende.

Skrevet
Hei. Jeg ville jaget mannen ut så fort jeg forstod hva han ville.

Fy hvor kvalmende.

Om du hadde jobbet i brudesalong ville nok ikke sjefen sett med blide øyne på at du jaget ut en potensiell kunde. Det er da vel knekkende likegyldig for deg hvilket kjønn kunden har så lenge h*n er normalt høflig og betaler for seg?

Gjest Trude 37
Skrevet

Skulle set mann min i brudekjole.............ha ha ha, det ville blitt komisk det.

Verden kommer snart til å gå under................

Gjest Gunnhilda
Skrevet

Hvorfor ikke? Jenter klær seg jo i smoking og er tøffe.

Gjest Gjest_Våken_*
Skrevet

Jammen går an å lage problemer av intet. La mannen kjøpe og bruke brudekjolen sin det han vil og til det han vil bruke den.

Pst, Skulle likt å set han da :skratte:

Skrevet

Jomfru 44, Erna 45, Trude 37 og Gunnhilda: Så søt du er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...