Crazee Skrevet 5. august 2003 #1 Skrevet 5. august 2003 Med tanke på debatten på Generelt om oppdikta personar, så tenkte eg at me må visa litt solidaritet med desse virtuelle skapningane. Derfor denne tråden, der me kan vera kven som helst (bortsett frå oss sjølve) når me diskuterer eller fortel om livet vårt. Så det så. (Og om nokre synest dette blir litt dumt, så beklagar. Eg berre blir slik når mensen uteblir...)
Tilde Skrevet 5. august 2003 #2 Skrevet 5. august 2003 He he..den har uteblitt ganske lenge Crazee, er du sikker på at du ikke er gravid?!
Crazee Skrevet 5. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2003 Lever i håpet - kanskje det endeleg er min tur? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #4 Skrevet 5. august 2003 Da vil jeg gjerne presentere meg selv. Egentlig heter jeg Tigern. Jeg bor i et hus sammen med Tommy, moren og faren hans. Min livrett er tunfisk. Tror det er alt jeg vil avsløre på dette tidspunktet...
Tilde Skrevet 6. august 2003 #5 Skrevet 6. august 2003 Ok, får vel presentere meg jeg også da. Egentlig så heter jeg Trampoline og bor ute i skogen med alle vennene mine.Jeg er for fri sex, soving i solen, kingsize gulerøtter og hyppig hopping i høyet.Jeg ganske kilen på magen,men ganske kozete,god og fluffy over det hele.Folk som gjør narr av dusken min hopper jeg opp og biter i kneet! Tror det er alt jeg vil avsløre på dette tidspunktet..
Irka Skrevet 6. august 2003 #6 Skrevet 6. august 2003 Vel, jeg er Irka. En norsk gaupe med midlertidig opphold i Belgia. _________________________________________
Miew Skrevet 6. august 2003 #7 Skrevet 6. august 2003 Det er egentlig en hemmelighet hvem jeg faktisk er, så dere må ikke si det til noen!! *snakke med lav lav stemme* I'm your nightmare!! Mouhaha!! En svart liten klump som hopper rundt om natten, kommer inn gjennom vinduet ditt og får deg til å våkne! "jeg er faren som lurer i mørket, pass på". Vær spesielt oppmerksom på den røde gusjen som omsvermer mitt vakre legeme, det anbefales å ikke komme borti det, for da risikerer man å aldri mer få sove...
Crazee Skrevet 6. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2003 ...Vær spesielt oppmerksom på den røde gusjen som omsvermer mitt vakre legeme' date=' det anbefales å ikke komme borti det, for da risikerer man å aldri mer få sove...[/quote'] Trur den åtvaringa kom litt for seint... *Crazee (eigentleg Monica) - lys våken av skrekk* Treng trøyst her...
Miew Skrevet 6. august 2003 #9 Skrevet 6. august 2003 Crazee, dah! Din tullejente *trøstekose* Ok, Tonight I'll be your daydream :blunke: *spre om seg med hvit og rosa gusj* *dele ut sukkerspinn* Feel any better, sweetie?
Crazee Skrevet 6. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2003 Kom seg med ein gong :-) Nei - no får eg hoppa i nattkjolen. *Nattasuss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå