Gå til innhold

Sexopplevelser

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Alle har vel en eller annen god opplevelse de ikke glemmer? :)

Da jeg var ung (19) var jeg endel sammen med en dame på 32. Den første gangen hun sugde meg var det helt som vanlig med sex etterpå.. men så på morgenen etter så sugde hun meg igjen denne gang helt frem til jeg kom... og da det skjedde så hørte jeg bare "mmmmmmmm" og hun bare fortsatte. Denne opplevelsen sitter som spikret i hukommelsen. Var jo ikke vant til at 18-19 år gamle jenter gjorde sånt.

Har du et minne du ikke glemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alle har vel en eller annen god opplevelse de ikke glemmer? :)

Da jeg var ung (19) var jeg endel sammen med en dame på 32. Den første gangen hun sugde meg var det helt som vanlig med sex etterpå.. men så på morgenen etter så sugde hun meg igjen denne gang helt frem til jeg kom... og da det skjedde så hørte jeg bare "mmmmmmmm" og hun bare fortsatte. Denne opplevelsen sitter som spikret i hukommelsen. Var jo ikke vant til at 18-19 år gamle jenter gjorde sånt.

Har du et minne du ikke glemmer?

Øhhhh!

Var hun 32 eller 18-19?

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

hehe... Hun som gjorde det var 32. De jenter jeg hadde vært sammen med inntil da var 18-19 :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hm.. husker det var rundt jule tider og jeg hadde besøk av min kjæreste ^^

Vi lå i sengen, han var ganske trøtt, så jeg stod opp for å lage frokost til oss.. På vei til kjøkkene kommer han etter meg og løfter meg over skulderen hans og sier * nei nei, vi er ikke ferdige på soverommet enda* :sengekos:

Liker gode overraskelser! :D

Skrevet
hm.. husker det var rundt jule tider og jeg hadde besøk av min kjæreste ^^

Vi lå i sengen, han var ganske trøtt, så jeg stod opp for å lage frokost til oss.. På vei til kjøkkene kommer han etter meg og løfter meg over skulderen hans og sier * nei nei, vi er ikke ferdige på soverommet enda* :sengekos:

Liker gode overraskelser! :D

:rødme:

Skrevet

Husker da jeg første gang kom til Norge for snart 15 år siden. Jeg pleide å trene mye, og de dagene hadde jeg blitt kjent med en nordmann. Vi dro sammen en varm sommerdag på hytta. Hans far eide hytte der som vi fikk låne. Det var meg, ham og hans kjæreste. Vennen min var veldig sliten og bestemte seg for å legge seg. Det var fint utsikt utenfor hytta og jeg tillot meg å løpe til vannet, som var et steinkast unna rommet jeg fikk tildelt.

Da jeg kom bort til vannet så jeg at kjæreste til vennen min var alleredet i vannet og koste seg. Da hun så meg kom hun ut av vannet og var helt naken. Jeg fikk ståpikk av å se henne, og hun bare smilte mens hun tok hånda si i badebuksa mi, tok tak i pikken min og begynte å suge meg under åpen himmel.

Jeg må si det var en stor overraskelse for meg, og måtte bare pule henne der og da..... :sengekos:

Vennen min fikk aldri vite om dette :fnise:

Skrevet
Husker da jeg første gang kom til Norge for snart 15 år siden. Jeg pleide å trene mye, og de dagene hadde jeg blitt kjent med en nordmann. Vi dro sammen en varm sommerdag på hytta. Hans far eide hytte der som vi fikk låne. Det var meg, ham og hans kjæreste. Vennen min var veldig sliten og bestemte seg for å legge seg. Det var fint utsikt utenfor hytta og jeg tillot meg å løpe til vannet, som var et steinkast unna rommet jeg fikk tildelt.

Da jeg kom bort til vannet så jeg at kjæreste til vennen min var alleredet i vannet og koste seg. Da hun så meg kom hun ut av vannet og var helt naken. Jeg fikk ståpikk av å se henne, og hun bare smilte mens hun tok hånda si i badebuksa mi, tok tak i pikken min og begynte å suge meg under åpen himmel.

Jeg må si det var en stor overraskelse for meg, og måtte bare pule henne der og da..... :sengekos:

Vennen min fikk aldri vite om dette :fnise:

God fantasi!

Gjest Gjest_Snella_*
Skrevet

Jeg var 24 og jobbet som reiseleder i sør-Europa. Jeg falt litt for en dansk mann som reiste alene, enda han var mye eldre enn meg. Om kvelden etter en utflukt møttes vi tilfeldig på stranden og det ene tok det andre... Han var vakker, behagelig og morsom, og en gud til å bruke fingrene. Etter to sterke orgasmer MÅTTE jeg ha noe i meg og dro ned shortsen hans. Visst hadde jeg kjent "noe" mot låret og armen, men at det var pikk alt sammen drømte jeg ikke om. Den var så diger, nei enorm! I stedet for å bli betenkt ble jeg bare enda kåtere, og han kunne bruke pikken like godt som fingrene (og tungen skulle det senere vise seg). Den kvelden fikk jeg min aller første vaginalorgasme! Han fylte meg totalt, men var øm og forsiktig. Noe lignende har jeg ikke opplevd verken før eller siden, og jeg blir helt skjelven bare av å tenke på det. Like stramt som analsex! Vi møttes en gang til før han reiste, og jeg så han aldri mer igjen.

Gjest Gjest nå
Skrevet
Visst hadde jeg kjent "noe" mot låret og armen, men at det var pikk alt sammen drømte jeg ikke om. Den var så diger, nei enorm!

Det hørtes da voldsomt ut :fnise: . Spørte du hvor stor den var, eller hva tror du selv? Jeg målte min største, og han var 22cm. Det er ganske digert og veldig, veldig godt :rødme:

Skrevet

Har en opplevelse jeg, men den vil dere nok kun avskrive som tullball :lur:

Gjest Gjest_Pelle_*
Skrevet

La oss høre!

Gjest Gjest_Snella_*
Skrevet
Det hørtes da voldsomt ut :fnise: . Spørte du hvor stor den var, eller hva tror du selv? Jeg målte min største, og han var 22cm. Det er ganske digert og veldig, veldig godt :rødme:

Jeg har aldri målt noen, og jeg spurte ham heller ikke. Men jeg husker at da han lå på rygg strakte pikken seg over navlen. Den minnet om en slangeagurk, mens pikkhodet var som en plomme.

Skrevet

yepp!

Gjest Gjest_bonnie_*
Skrevet

Min beste opplevelse må nok være den gangen jeg ble stormforelsket i en turist på gjennomreise i landet. Vi hadde et par deilge måneder sammen. Det jeg husker best var en morgen vi våknet og bare måtte ha hverandre. Vi hadde to deilige stunder sammen, og så gikk han i dusjen. Jeg fant ut at jeg skulle joine ham, og vi begynte å kysse og kose. Jeg gikk ned på kne og begynte å suge ham. Sugde ham til det gikk for ham. Tre ganger. Stakkar mannen klarte nesten ikke å stå på beina tilslutt. Det var bare helt vanvittig deilig, sexy og lidenskapelig!

Savner han ja.

Skrevet

En ferieflørt jeg hadde for noen år siden, i Hellas..

Sex på en øde strand i måneskinnet..

Høres klisje ut, men uforglemmelig var det!

:jepp:

Gjest Gjest_anonyma_*
Skrevet

En påske jeg aldri glemmer var årets!

Hadde nettopp fått litt kontakt med en jeg hadde vært ganske betatt av i flere måneder! Han hadde lagt merke til meg også:)

Det var påskeuken. første dagen møttes vi for en hyrdestund som var godt planlagt! Joda, det var det beste jeg hadde opplevd. Så vi møttes like gjerne dagen etter også og flere runder ble det.

dagen etter det igjen dro han på guttetur til sverige!! Dålig timing altså...

Det ble jo sendt noen meldinger fram og tilbake da, om savn og hvor bra alt hadde vært! Så tullet vi litt om at jeg skulle komme dit osv.

Morgenen etter, skrev vi flere meldinger og tullet om det samme og da får jeg et innfall om å faktisk gjøre det! Forsikret meg om at han og kompiser ikke hadde noe imot det, pakket en liten bag og kjørte i 3 timer og trappet opp på hotellet deres! Ingen trodde jeg skulle gjøre det, inkludert meg selv =p

Det startet med drinker og morro, og jeg vet ikke hvor mange ganger vi hadde oss rundt omkring i løpet kvelden!

Doen i parkeringshuset & utestedet .. Også inne på hotellrommet på badet og i sengen MENS ene kompisen lå og sov ved siden av! Tror han sov vertfall hehe.

Var ganske full, men har gode minner, blandingen av musikken og den seksuelle stemningen.. Aah, blir tullete av å tenke på det=)

Vi er nå sammen, og det å ha sex overalt har nestn blitt en hobby :P

I tillegg til den herlige forelskelsen, er sexen wonderfull! =)=)

Skrevet

Vel, jeg hadde firkant med 3 jenter.

Orker ikke skrive hvordan det hele skjedde men det var med ei jente jeg drev med da og et resultat av kåte venninner og et par øl :P

Blei sugd av 2 jenter mens ei rota med meg, kunne slikke å knulle hvem jeg ville når jeg ville. var så deilig den følelsen at de var der til min disposisjon :D Tok hun ene bakfra mens hun jeg drev med sleika henne i 69. Fitta hennes klemte noe så sinnsykt og hun spruta over ansiktet på hun jeg drev med. Høres ut som noe jeg finner på i farta, men det er det faktisk ikke :)

Skrevet

Min beste sexopplevelse tror jeg kanskje var i forrige uke.. Jeg har nettopp flytta til en annen kant av landet, og hadde bare et par dager igjen sammen med kjæresten.

nest siste kvelden jeg var hjemme lå det så sykt i korta at vi skulle ha sex. Plutselig var alt lov, alt var bare godt. Veksla mellom mykt og forsiktig og hardt og desperat. Det var helt utrolig..

Skrevet
Jeg var 24 og jobbet som reiseleder i sør-Europa. Jeg falt litt for en dansk mann som reiste alene, enda han var mye eldre enn meg. Om kvelden etter en utflukt møttes vi tilfeldig på stranden og det ene tok det andre... Han var vakker, behagelig og morsom, og en gud til å bruke fingrene. Etter to sterke orgasmer MÅTTE jeg ha noe i meg og dro ned shortsen hans. Visst hadde jeg kjent "noe" mot låret og armen, men at det var pikk alt sammen drømte jeg ikke om. Den var så diger, nei enorm! I stedet for å bli betenkt ble jeg bare enda kåtere, og han kunne bruke pikken like godt som fingrene (og tungen skulle det senere vise seg). Den kvelden fikk jeg min aller første vaginalorgasme! Han fylte meg totalt, men var øm og forsiktig. Noe lignende har jeg ikke opplevd verken før eller siden, og jeg blir helt skjelven bare av å tenke på det. Like stramt som analsex! Vi møttes en gang til før han reiste, og jeg så han aldri mer igjen.

Ikke helt forskjellig fra mitt heiteste minne hehe. Møtte han på byen og ble med hjem. Vi klina i sofaen og han fingra meg, men han vrei seg unna når jeg prøvde å ta på han. Til slutt reiste han seg så jeg kunne trekke ned buksa hans. Da velta det ut DEN kuken, halvstiv. Ikke lett å gape over no sånt, men det gikk på ett vis. Skjønner hva du mener med at det føltes som anal sex, det var helt sykt. Det var ikke den aller beste sexen den natta, for han var FOR stor. Men jeg blir enda kåt av å tenke på det for det var så spesielt. Og litt godt da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...