Gjest Gjest_Fanny_* Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Pliiis hjelp meg med den dårlige hukommelsen min. Hvilke fugler sier? Pip pip gak gak kra kra uhu yyyyh yyyyh Tone
TipsyTopsy Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 (endret) Pliiis hjelp meg med den dårlige hukommelsen min. Hvilke fugler sier? Pip pip gak gak kra kra uhu yyyyh yyyyh Tone Pip pip - vet ikke. en eller annen fugl i allefall gak gak - en and vel? kra kra - kråka sier, kraa kraa. uhu - ugla? yyyyh yyyyh - haha, hvaforno? Aner ikke. Artig tråd Endret 7. august 2009 av TipsyTopsy
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Det er fengselsfuglen (toskus criminalis) som sier yyyyh yyyyh. Dette ropet kan bety mye forskjellig, avhengig av situasjonen. I gitte situasjoner kan det f.eks benyttes som parringsrop. Noen eksempler: yyyyh yyyyh!!!: Uttrykk som brukes når fuglen er opphisset.. Kan best oversettes med: Dra til helvete, din jævel! yyyyh... yyyyh? Parringsrop. Norsk: Knulle? yyyyh yyyyh?: Benyttes når fuglen ønsker noe, f.eks en sigarett. yyyyh....! *stønn* YYYYH...!!!: Fengselsfuglen er her i ferd med å få orgasme, mest sannsynlig ved hjelp av sin høyre hånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå