Theolina Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 Kom litt mange ganger dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Et lite barn, en liten kropp En liten hånd som rekkes opp Et nydelig lite smykke Hjertelig tillykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. august 2003 #3 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg synes Velkommen til verden er flott, jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #4 Del Skrevet 7. august 2003 Velkommen til verden og gratulere med fantastiske foreldre...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #5 Del Skrevet 7. august 2003 til foreldrene kan du si - velkommen med ny sjef i familien (ihvertfall til førstegangsforeldre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2003 #6 Del Skrevet 7. august 2003 Et lite barn, en liten kropp En liten hånd som rekkes opp Et nydelig lite smykke Hjertelig tillykke! Det var fint!! Det skal jeg skrive på kortet neste gang jeg blir tante.:D Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 7. august 2003 #7 Del Skrevet 7. august 2003 Da jeg fikk minsten, fikk vi et kort der det sto på forsiden: "velkommen til verden" og inni sto det." håper du lager mye kaos i familien" :D Det avsenderen ikke visste, var at min mann forlot oss 1 mnd før fødselen og det i den forbindelse var uvanlig mye kaos. (forberedelser til rettssak, barnevernet var innblandet etc etc) Fikk kortet i et familieselskap, og det utløste massive latterbrøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå