Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange produsenter har såkalte pore minimizers som skal gjøre porer mindre, men virker disse?

Videoannonse
Annonse
Gjest karlka
Skrevet
Slenger meg på her!

Fra bodyshop er det en..husker ikke hva den het..noe med see weed..funker bra

Gjest Euforia
Skrevet

Hvis du har den selv, gidder du å se etter? Er veldig glad i produktene fra The Bodyshop.

Gjest Gjest_cassie_*
Skrevet

jeg bruker clinique sin og jeg kan ikke leve uten!! Den gjør de ikke mindre permanent, men drekker fantastisk :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg har den fra clinique. Brukte den et par ganger, men var ikke veldig fornøyd. Kanskje jeg bør gi den en sjanse til!?=) Glemte litt av den.

Forstod egentlig aldri om den skulle legges underst eller øverst på sminken og dagkremen, og har den har noe effekt utenom når man bruker den?

Skrevet

Hei:)

Det produktet heter Seaweed pore perfector.

Et tips er å kjøpe et sånt kit i den Seaweed serien. Jeg kjøptet det ved en tilfeldighet, og jeg har faktisk lagt bort Special cleansing gel'en, Active moist'en og Skin prep scrub'en fra Dermalogica.

Skrubben og masken i denne serien er også kjempe bra:)

Skrevet

Heisann,

jeg har nettopp kjøpt pore minimizer T-zone anti shone control (tror jeg det var den het) fra clinique, og den funker i hvertfall, også nettopp kjøpt en av samme serien. En ansiktsvask, noe thermal greier, den er ennå ikke brukt (kjøpte den idag)

den skal iallefall rense dypt inni porene og gjøre slik at de ikke tettes igjen

Gjest Euforia
Skrevet
Hei:)

Det produktet heter Seaweed pore perfector.

Et tips er å kjøpe et sånt kit i den Seaweed serien. Jeg kjøptet det ved en tilfeldighet, og jeg har faktisk lagt bort Special cleansing gel'en, Active moist'en og Skin prep scrub'en fra Dermalogica.

Skrubben og masken i denne serien er også kjempe bra:)

Takk. :)

Skrevet
Takk. :)

Bare koselig:)

By the way, rimelig på Ebay;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...