Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Mange produsenter har såkalte pore minimizers som skal gjøre porer mindre, men virker disse?
Gjest karlka Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Slenger meg på her! Fra bodyshop er det en..husker ikke hva den het..noe med see weed..funker bra
Gjest Euforia Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Fra bodyshop er det en..husker ikke hva den het..noe med see weed..funker bra Hvis du har den selv, gidder du å se etter? Er veldig glad i produktene fra The Bodyshop.
Gjest Gjest_cassie_* Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 jeg bruker clinique sin og jeg kan ikke leve uten!! Den gjør de ikke mindre permanent, men drekker fantastisk
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 jeg har den fra clinique. Brukte den et par ganger, men var ikke veldig fornøyd. Kanskje jeg bør gi den en sjanse til!?=) Glemte litt av den. Forstod egentlig aldri om den skulle legges underst eller øverst på sminken og dagkremen, og har den har noe effekt utenom når man bruker den?
laperla Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Fra bodyshop er det en..husker ikke hva den het..noe med see weed..funker bra Hei:) Det produktet heter Seaweed pore perfector. Et tips er å kjøpe et sånt kit i den Seaweed serien. Jeg kjøptet det ved en tilfeldighet, og jeg har faktisk lagt bort Special cleansing gel'en, Active moist'en og Skin prep scrub'en fra Dermalogica. Skrubben og masken i denne serien er også kjempe bra:)
Avalon Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 Heisann, jeg har nettopp kjøpt pore minimizer T-zone anti shone control (tror jeg det var den het) fra clinique, og den funker i hvertfall, også nettopp kjøpt en av samme serien. En ansiktsvask, noe thermal greier, den er ennå ikke brukt (kjøpte den idag) den skal iallefall rense dypt inni porene og gjøre slik at de ikke tettes igjen
Gjest Euforia Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 Hei:) Det produktet heter Seaweed pore perfector. Et tips er å kjøpe et sånt kit i den Seaweed serien. Jeg kjøptet det ved en tilfeldighet, og jeg har faktisk lagt bort Special cleansing gel'en, Active moist'en og Skin prep scrub'en fra Dermalogica. Skrubben og masken i denne serien er også kjempe bra:) Takk.
laperla Skrevet 9. august 2009 #11 Skrevet 9. august 2009 Takk. Bare koselig:) By the way, rimelig på Ebay;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå