Anglofil Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 (endret) Er det flere her som er medlem av bokklubber, og i såfall hvilke? Selv er jeg medlem av; * Den norske bokklubben * Bokklubben Krim og Spenning * Hobbyklubben (Tanum) * Historieklubben (Tanum) * Tanum lydbok Hva med dere andre? Mvh Yvonne Endret 6. august 2009 av Yvonne
Mermaid Blues Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Var inntil nylig medlem av Bokklubben Krim og Spenning, men meldte meg ut fordi jeg er så ufattelig sløv, og glemmer hele tida å avbestille Vurderer å melde meg inn i en annen klubb som har litt forskjellige sjangre, men innser at det kan være en dårlig idé hvis jeg ikke blir flinkere til å huske å avbestille... :gjeiper:
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Jeg er ikke medlem av noen bokklubb lenger - og slik skal det fortsette Har vært medlem flere plasser tidligere - men nå kjøper jeg heller de bøkene jeg ønsker. Det er altfor lett å glemme avbestillinger - har mange slike uleste bøker hjemme ..
Pasha Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 var tidligere medlem av en haug med bokklubben klubber(da de hadde gavekort på 1000kr),men nå er det kun bokklubbens barn igjen som dattera mi er medlem av
Sia444 Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Jeg har vært medlem i ett par, men er nå endelig utmeldt av alle. Glemte jo å avbestille hele tiden, og måtte så sende de tilbake igjen. Ble for slitsomt rett og slett.
Gjest MissBella Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 - Den norske bokklubben - Hobbyklubben
Wonders Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 dette må da koste en formue??? Selv om det er billig, så må jo mye cash gå til bøker??? 1
Sekretæren Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 - Bokklubben Den norske - Bokklubben Krim og Spenning - Kulturbiblioteket - Bokklubben Nye Bøker - Bokklubben Kunnskap og Kultur - Bokklubben Lydbøker - Bokklubben Kursiv - Bokklubben Lyrikk - Bokklubben Jobb og Ledelse - Bokklubben Mat og Vinglede - Barnebiblioteket - Epp-klubben dette må da koste en formue??? Selv om det er billig, så må jo mye cash gå til bøker??? Nei... egentlig ikke.. det er ikke kjøpeplikt lenger, det er mange år siden. Men man må være medlem i ett år, ellers må man betale fullpris på velkomstpakken Jeg avbestiller alt jeg kommer over jevnlig, sjelden jeg tar imot hovedboka, bestiller heller de jeg har lyst på. Historien om Edgar Sawtalle (eller hva den nå het), har jeg forøvrig tatt i mot, den fikk jeg lyst til å lese
Gjest antigartner Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Bokklubben Krim og Spenning Bokklubben Nye Bøker Jeg avbestiller nesten alltid hovedbøkene, og synes det er ganske enkelt å huske å logge meg inn og avbestille. Hovedboktilbudene kommer jo på mail, og da går jeg alltid inn og avbestiller med en gang mailen er mottatt. Jeg har benyttet meg en hel del av tilbudene når det er salg i Bokklubben. Prisene er omtrent de samme som tilbudsprisene i bokhandlerne, men jeg slipper å lete etter bøkene og risikere at det jeg ønsker er utsolgt. Da mine lokale bokhandlere har litt dårlig utvalg av lydbøker, har jeg også handlet en del av dette hos bokklubben.
Jade Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 (endret) Bokklubbens barn (bokklubbene.no): Jeg avbestiller som regel hovedboka, men kjøper gjerne andre bøker der som jeg skal ha (man kan kjøpe fra alle klubbene deres, ikke bare barnebøkene). De er som regel billigere der enn andre steder (selv om det er inkl porto). Av og til får jeg gavekort på 50 kr, og da blir boka enda billigere. Glemmer man å avbestille en bok, kan man returnere den gratis og få tilgodelapp. Hvis man ikke ønsker å kjøpe noe annet, kan man returnere den på vanlig måte, men da blir det porto. Barnas Egen Bokverden: Bør vel egentlig melde oss ut. De har ofte kjekke hovedbøker, men jeg sparer penger på å avbestille de her, og bestille de i bokklubbens barn istedet for. En ting jeg liker med denne klubben, er at man får avbestillingskvittering på e-post. Endret 7. august 2009 av Jade
Anglofil Skrevet 7. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2009 dette må da koste en formue??? Selv om det er billig, så må jo mye cash gå til bøker??? Nei, jeg er flink til å avbestille, og jeg kjøper kun bøker jeg ønsker, dvs. jeg kjøper sjelden bøker fra bokklubbene egentlig, ergo blir det veldig lite dyrt for mitt vedkommende. Mvh Yvonne
MissStiles Skrevet 7. august 2009 #12 Skrevet 7. august 2009 Her er jeg medlem: - Nye bøker - Hobbyklubben
Gjest glødelampe Skrevet 7. august 2009 #13 Skrevet 7. august 2009 Har vært medlem av Bokklubben Kunnskap og Kultur i et par år nå. Jeg har fremdeles til gode å kjøpe en av hovedbøkene, men handler mye annet.
Gjest Cipheria Skrevet 8. august 2009 #14 Skrevet 8. august 2009 Er berre medlem i Bokklubben Kunnskap og Kultur, tenkjer eg. Får mail når hovudboka kjem, så er ganske lett å avbestille på internett. Man kan jo til og med gjere det på sms, men då kostar det 3 kr per melding.
LadyB Skrevet 8. august 2009 #15 Skrevet 8. august 2009 Jeg er medlem i Bokklubben Nye Bøker. Husker som regel å avbestille når jeg ikke ønsker bøkene/ ikke har råd til dem, men jeg synes det er fint å få medlemsbladet, så jeg kan bli inspirert
Gjest benighted Skrevet 10. august 2009 #16 Skrevet 10. august 2009 Bokklubben Lyrikk : Fordi det var den siste bokklubben av en haug jeg meldte meg inn i for å få gavekort for et par år siden som jeg var i ferd med å melde meg ut av. Da fikk jeg tilbud om nytt gavekort om jeg ble i den et år til. Noe jeg slo til på Bokklubben Lydbøker : Fordi jeg gikk tom for lydbøker til å høre på når jeg går tur. Så greit å få litt påfyll via velkomstgave. Har alltid avbestilt alle hovedbøker. Men bestiller av og til om de har noen gode tilbud.
trulta_ Skrevet 11. august 2009 #17 Skrevet 11. august 2009 Jeg er med i * Bokklubbene nye bøker (veldig greit at dem sender ny mail når det kommer ny hovedbok) * Energica * Krimklubben * Bestselgerklubben Jeg bruker å ta en "avbestillingsrunde" på søndager, men glemte det i forgårs. Lurer på om jeg skal sjekke dem i morgen. Men jeg har jo fått bøker jeg har glemt å avbestille.
Bahia Skrevet 12. august 2009 #18 Skrevet 12. august 2009 Jeg er med i *bestselgerklubben *hobbyklubben Prøver så godt jeg kan å avbestille, men jeg glemmer av det alt for ofte Har en del bøker liggende som jeg ikke har så mye bruk for
Rotehøna_21 Skrevet 12. august 2009 #19 Skrevet 12. august 2009 Jeg er medlem i krimklubben og De norske Bokklubbene. Er slettes ikke dyrt da jeg avbestiller alt av hovedbøker, og kun kjøper bøker på salg.
Ciara Skrevet 18. august 2009 #20 Skrevet 18. august 2009 Men dere som er med i bokklubber og avbestiller mye - hvorfor bestiller dere ikke like enkelt bøker i nettbokhandel i stedet? Hva er det dere synes dere får fra bokklubb som nettbokhandel ikke har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå