Gå til innhold

Julie + Lauren = Bryllup i 2011! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

:goodbye:

Da har jeg endelig spurt om min kjæreste's hånd etter litt over 2 år sammen. Etter å ha spurt faren hennes om godkjennelse til frieri, fridde jeg henne på bursdagen vår (jepp, vi har bursdag på samme dag! :)) med frokost på senga og hun sa ja.. :D Den kommende fruen ønsket 1,5 år på planlegging, så da blir det bryllup i 2011! Siden vi er to jenter og fra forskjellige land (Norge og England) så er det greit å ha to seremonier for at rettighetene våres er dekt i begge land. Vinterbryllup i Norge i Januar, og en liten sommerseremoni i England i Juli!

Har noen hatt vinterbryllup her før? Noen tips? Eller om noen har erfaring fra lesbisk bryllup? Hmm.. Litt forvirrende med all planleggingen synes jeg! :P

Lurte litt på dette som setting: www.vinterparken.no.. Noen tanker? :yvonne:

Skrevet

Gratulerer med forlovelse og gifteplaner :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Gratulerer så mye med forlovelsen!

Har ingen erfaring med lesbisk bryllup, men har vært i flere vinterbryllup som har vært veldig flotte. Lykke til med planlegging :)

• 3 uker senere...
Skrevet

:goodbye: Takk takk! :goodbye:

Visste ikke at noen hadde skrevet før jeg sjekket detnå, trodde man fikk beskjed på mail at man hadde fått svar på tråden sin jeg, men kanskje ikke?

Har vært så sinnsykt mye stress i det siste, men når jeg drar hjem til England i helgen kan det vel hende at jeg får litt tid til å begynne planleggingen skikkelig! Visste ikke at det var såååå mye å sette seg inn i i henhold til et bryllup, jeg blir skikkelig lost av dette jeg! :sjenert:

Men, man får vel bare ta et steg av gangen, lokale er kanskje et bra sted og begynne?

Skrevet

Gratulerer med forlovelse ! :D

Skrevet

Gratulerer, dere kommer til å få et fantastisk bryllup. Bare ta en ting om gangen og sett den ene foten foran den andre. Ikke stress med det, dette skal være en fin tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...