Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg startet denne tråden her, fordi det har med kjærlighet og gjøre.

Vel, jeg hadde en drøm inatt. Verdens beste drøm. Jeg vet det høres så utrolig teit ut, men.. jeg har forelsket meg i en kjendis. Nå ser dere kanskje på meg som en liten fjortis som forelsker seg i alle kjendisene, men det er så langt ifra det.

Jeg klarer ikke slutte å tenke på drømmen. Det var så fantastisk, så perfekt. Mitt første kyss med Taylor lautner.. forelskelse er følelsen. Og jeg får tårer i øynene når jeg tenker på det, for følelsene er ekte. Og de er sterke. Og det kysset var så .. utrolig.

Jeg vet ikkehva jeg skal gjøre. Går det ann og sende fan-brev eller noe? Hvor kan jeg finne adr. hans, så jeg kan sende fan brev? OG tror dere han vil lese det? Tror ikke det er så mange som sender fan-brev da.

Jeg vet det er så utrolig teit, men jeg føler at jeg må prøvd ihvertfall. Prøvd å få sagt det, på en eller annen måte. Få sagt det ut.

Hvordan er det første kysset? Jeg lurer på, går det ann og få et så utrolig bra kyss på ekte? Med alle følelsene involvert, spenningen, forelskelsen.. For jeg lengter, lengter etter det kysset. Og han.. det tar energien fra meg, det er slitsomt og vite at jeg aldri, aldri får møte han..

Videoannonse
Annonse
Gjest skorpio
Skrevet

må bare først spørre hvor gammel er du?

Skrevet

Hei. Ja du kan glede deg til det første kysset. Hvis du er forelsket i gutten er det som du beskriver. :jepp:

Når det gjelder fan brev kan du jo søke på nettet. Det kan jo hende han har en hjemmeside? Da kan du nok skrive der. Det er nok en grei sjanse for at han leser brevet ditt.

Nyt det du opplever nå, med forelskelsen og spenningen og forventninger. Det kan bli en fin ting å tenke tilbake på, om mange år. :)

Skrevet

Siden han er 17 år er kanskje ikke du ca like gammel?

Ta det helt med ro, det går over.

Han får nok så mye fanrev at du aldri vil klare å skille deg ut i mengden. Mest sansynligvis vil han ikke en gang lese brevet. Om jeg hadde fått et brev av en mann som mente han var forelsket i meg, uten å ha møtt meg, og skrevet mye omhvor fantastisk jeg var så ville dette vært ganske avtennende for meg. Han kjenner meg jo ikke en gang...

Drøy det hele. Nyt drømmen din, men fokuser heller på å finne deg en gutt her i landet som får deg til å føle det på denne måten.

Gjest skorpio
Skrevet

jeg husker hvertfall fra da jeg var yngre, jeg var så ubeskrivelig ufattelig forelsket i Ben Adams (fra a1). i flere år liksom! overbeviste meg selv om at det kom til å bli oss to osv. men det går jo over, man holder jo ikke på sånn for alltid. men kos deg med forelskelsen nå, men husk og vær åpen ovenfor gutter som er litt nærmere deg. ikke vær overbevist sånn som jeg var, at du må vente på han. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...