solkrem Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg har aldri hatt noe særlig problem med huden min, men i det siste har jeg slitt litt med sorte porer og hudormer. Tenkte å begynne å vedlikeholde litt før jeg blir eldre. Har lest mye bra om dermalogica på diverse forum, og lurer på å teste det ut. Nå vet jeg at hudpleie virker varierende på oss alle, men jeg lurer på hvordan dermalogica har virket på dere? Eventuelt hvilke andre merker og typer produkter som virker? Da tenker jeg spesielt på sorte porer.
TipsyTopsy Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Kun md-formulations virket på sorte porer hos meg. Dermalogica er bra, men syns md-formulations er litt røffere mot huden. Skrubber ordentlig av skitt og møkk.
Relativista Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Jeg ville prøvd å fukte stedet med litt alkohol, det kan være alt fra etterbarberingsvann med høy prosentandel alkohol (60% er bra), til vodka (!), eller om du har tilgang til det, en blanding av glycerol og en alkohol, fordi det ikke avfetter huden på samme måte. Er du veldig plaget, kommer antibiotikakremer inn i bildet, eller vitamin a holdige salver, men det siste kan du bare bruke når du ikke skal bli/er gravid, pga fosterskader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå