Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Hei! Jeg lever ikke helt slik jeg ønsker, bor hjemme grunnet dårlig råd og har derfor heller ikke stort å rutte med til SUNN mat... Så det blir lite næring og energi, mye frysediskmat og hurtigsaker. Og dette fører til svært dårlig energi, jeg er hele tiden trøtt og sliten og føler meg rett og slett døden nær... Det jeg lurer på, er om noen kan anbefale BRA piller på boks, eller olje, ett eller annet jeg kan ta hver dag i tillegg til den maten jeg har her, som kan gi meg næring og energi til å leve. Noen som har bra forslag? Ting jeg kan kjøpe på helsekosten eller over nett, for eksempel. Takk takk!
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Ingen som har noe som helst å foreslå...? *måpe*
eriksen Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Ingen som har noe som helst å foreslå...? *måpe* Jeg foreslår at du oppsøker legen din hvis du har mistanke om mangelsykdommer. Enhver type multivitamin vil hindre vitaminmangel, men det trenger ikke være årsaken til å du har lite "energi". Det er forresten næringsstoffer i frossen mat også...
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Det er forresten næringsstoffer i frossen mat også... Joda, men med frysediskmat og hurtigsaker mener jeg rett og slett drittmaten som ikke lages fra bånn av, all den junkfooden man kjøper inn fordi man har liten tid og dårlig råd. Men ellers takk for tips, en legetime skader vel aldri.
Gjest Catwoman Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 BioBalanse er bra multivitaminer http://www.buyhelse.no/aspx/loginVnet.aspx...17&plid=817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå