Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Kan jeg bruke rouge børste til å ha på solpudder? Eller er det en annen som er bedre? Går meg vill i jungelen av børster. Hvilke børster bruker en til sluttfinishen, veil tror jeg det heter? Til concealer er det en egen børste (liten)?
Kirby Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Nei, til bronzer bør du bruke en stor fluffy face brush. Concealer-børster er gjerne litt flate, og stive i busten. Noen er litt større enn denne også. Til slutt er det fint med en stor Buff Brush. Ta en titt på lenkene for å se eksempler Dette liker jeg å bruke til det du nevner i alle fall.
Gjest ts Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Den store sephora børsten var flott, men litt dyr? Ikke sikker på hvilken prisklasse de gode børstene ligger på. Slik som den lille der (buff brush) har jeg så da har jeg ihbertfall en jeg kan bruke.
Kirby Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Om du bor i Oslo har de gode og rimelige børster på Kicks, men du må opp i rundt 200,- hvertfall for noe à la den Sephora-børsten. Ellers er det mye gode børster å få tak i billig på nettet, f.eks. Bare Escentuals (i.d).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå