Linnie Skrevet 22. april 2002 #1 Del Skrevet 22. april 2002 JA, jeg vet.... Det har sikkert vært tatt opp før... men jeg trener hjelp! Jeg barberer ganske mye av "bikini" linja, hele faktisk! Liker å være helt glatt, men detvarer jo ikke så lenge med høvel!!! Noen som har noen tips om hårfjernings krem? kan man bruke det inni "kriker og kroker" der nede? :/ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 22. april 2002 #2 Del Skrevet 22. april 2002 Bruk "Blitz Blank" - samme krem som strippere etc bruker. Kan brukes "overalt" og det blir helt glatt etterpå. Holder også en del lenger. Du kjøper den for va 120,- på Kondomeriet (også fra web´en). Du må ligge med bena fra hverandre i 20 minutter da, men det er det vel verdt;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. april 2002 #3 Del Skrevet 22. april 2002 dårlig ide for min del! Jeg prøvde Blitz Blank, og måtte for det første vente i mye mer en 20 min for å overhode se noe resultat. etter kanskje 45 min uten å kunne gjøre annet en å sitte still med bena fra hverandre, ble det et rødlig, hovent resultat som var relativt hårete i forhold til hva jeg hadde trodd! Ble skikkelig sår i flere dager etterpå også, før det begynte å vokse ut igjen. Prøvde å gjøre behandlingen på nytt, men da ble det lille partiet jeg prøvde på først, heeeelt ødelagt!! Huden ble seriøst sår. Men nå finner jeg ikke en eneste en krem som virkelig fjerner hår jeg da, verken her eller der! så det kan jo være at håra mine sitter spesielt godt.... Det er mange tråder her inne om barbering forreste, både om erfaringer mhht blitzblank og andre hårfjerningsmetoder, søk og let, så finner du nok flere tips.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. april 2002 #4 Del Skrevet 22. april 2002 Hvordan er det når hårene vokser ut igjen etter å ha brukt hårfjerningskrem intimt? blit det stive harde hår og kløing og stikking som ved barbering? Blir huden glatt og myk? eller tørr og ekkel? Jeg må vanligvis la slike kremer sitte litt lengre på leggene, og det høres jo ikke akkurat ut som om det er så lurt i underlivet som beskrevet her.. Men det er vel verdt et forsøk? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 22. april 2002 #5 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg har ikke tatt sjansen på å bruke andre kremer i "kriker og kroker", fordi jeg tror de inneholder en del sterke stoffer. Blitzen er beregnet for å bruke nedentil og inneholder derfor mildere ting. Men - selvfølgelig er det sikkert noen som reagerer på dette også. Hårene blir (for min del) mykere og ikke så strie og stikkende etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #6 Del Skrevet 22. april 2002 Hvor lang tid tar det, etter at du har brukt BLITZEN, før hårene kommer ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 23. april 2002 #7 Del Skrevet 23. april 2002 På meg tar det ca en uke. De gangene jeg barberer meg med høvel kommer det bust etter en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå