Gjest TS Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg har tenkt å invitere mine kolegaer i bryllupet. Har egentlig ikke lyst å invitere alle. De er 16stk tilsammens og føler ikke at jeg kan utelate 3-4stk, så jeg inviterer alle. Jeg tenker å lage en felles invitasjon til alle. Der tenker jeg å skrive: xxxxx og xxxxx har den glede å invitere _______________________ til vårt bryllup da og da i den og den kirke kl. 13.00 Kaffe og bryllupsfest der og der kl. 20.00. PÅ den streken vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive siden dette er en felles invitasjon. Tenker noen sån som mine fantastiske kolegaer. Noen som har noen gode tips?
lilleGrethe Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Jeg tror jeg hadde invitert hver og en - det er greit å ha en invitasjon der det står hvor og når, og at man ikke må dele på den med alle på jobben. Hvis du holder deg til en invitasjon på deling, er du sikker på at de ikke kommer med følge? Fra 16 kolleger blir det da kanskje 30 isteden.. Jeg har ikke fasitsvar, men ville bare nevne dette, siden det kan være en fallgruve.. lykke til!
Gjest TS Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Jeg tror jeg hadde invitert hver og en - det er greit å ha en invitasjon der det står hvor og når, og at man ikke må dele på den med alle på jobben. Hvis du holder deg til en invitasjon på deling, er du sikker på at de ikke kommer med følge? Fra 16 kolleger blir det da kanskje 30 isteden.. Jeg har ikke fasitsvar, men ville bare nevne dette, siden det kan være en fallgruve.. lykke til! Jeg snakker med de hver dag på jobb, så skal nok klare å formidle at de desverre ikke er invitert med følge. Har vi hatt råd hadde vi nok endt på ca. 250 inviterte. Men takk for gode råd med det at det kan være greit for alle å ha en invitasjon hver, kanskje jeg legger med et infokort til hver.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 jeg synes du kan skrive det du hadde tenkt om du går for en felles invitasjon. mine fantastiske kolleger er jo veldig hyggelig om du har et sånt forhold til de:)
Gjest TS Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 jeg synes du kan skrive det du hadde tenkt om du går for en felles invitasjon. mine fantastiske kolleger er jo veldig hyggelig om du har et sånt forhold til de:) Ja vi har et fantastisk forhold, ingen som har jobbet der i mindre en 5 år. Men tenkte å skrive noe litt gøy, men som samtidig sa noe fint om de.
bipbopalula Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Synes det ser greit ut det du selv foreslår. Et infokort til hver enkelt er nok ikke dumt! Jeg skal også invitere noen kollegaer, og de får hver sin invitasjon og får ta med følge. Alle har "fast følge" så jeg kommer til å skrive begge navna i invitasjonene.
Nay Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 PÅ den streken vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive siden dette er en felles invitasjon. Tenker noen sån som mine fantastiske kolegaer. Noen som har noen gode tips? Synes "Mine fantastiske kolleager" var en god idé
Gjest TS Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Jodda det er fint å skrive fantastiske kollegaer. Men jeg vil gjerne at det skal være litt humoristisk.
lilleGrethe Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Jeg synes det høres bra ut sånn du foreslår - mine fantastiske kolleger, og infoark til hver av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå