Gå til innhold

Utdrikkningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk melding fra min samboers forlover nå. Og han lurer på om de skal invitere min far, altså min samboers svigerfar i utdrikkningslaget. Vet ikke helt hva jeg tenker om det.

Vet at de ikke trenger å invitere min samboers far, blir det ikke da litt rart å invitere min far?

Skrevet

Nei. Det synes jeg ikke noe om. Jeg ville ikke hatt verken foreldre eller svigerforeldre i utdrikningslaget.

Skrevet
Nei. Det synes jeg ikke noe om. Jeg ville ikke hatt verken foreldre eller svigerforeldre i utdrikningslaget.

Da sier jeg bare nei, og at de ikke trenger å invitere noen foreldre.

Men personlig kunne jeg tenke meg å ha mamma med i mitt utdrikkningslag, men ikke svigermor. Ikke for at det er noe galt med svigermor, men ikke drikker hun og ikke tror jeg hun vil.

Skrevet

I England er det vanlig med mødre og tanter og litt av hvert, men i Norge har jeg ikke hørt om noen som har foreldrene med, med mindre de ønsker det selv.

I vår vennegjeng skriver bruden / brudgommen liste over hvem de vil ha med, så slipper forloveren å lure på det.

Skrevet

Også bare en liten utblåsning angående utdrikkningslaget hans. Syns det er dårlig av forloveren til samboeren min og ikke spørre om datoen de har tenkt på passer, han bare informerte meg i samme slengen. Men gidder ikke å si noe siden datoen tilfeldigvis passer.

Skrevet

Jeg har bare opplevd at de "unge" er med i utdrikningslaget. Men det er da ingenting i veien for at du inviterer din mor. Dere er vel ganske nærme i forhold til deg og din svigermor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...