stx Skrevet 10. august 2009 #101 Del Skrevet 10. august 2009 q500 skal være den beste siden i følge tv2-hjelper deg testen.. Personlig bruker jeg sukker.no. Men bytter sikker når månedsmedlemskapet er gått ut.. Gjennomsnittsalderen på Q500 er 42 år, og Sommer påpeker at kjønnsrollemønstrene kanskje er annerledes på nettsteder med yngre brukere. Vet ikke hvor mye eg burde legge i det men:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bluegreen Skrevet 10. august 2009 #102 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg vurderer å prøve meg litt på nettdating, men jeg er litt usikker på hvilken tjeneste som er mest hensiktsmessig i mitt tilfelle. Hvor bør en forholdsvis oppegående, littegrann kresen og ikke så altfor fæl mann på mellom 30 og 35 år starte letingen etter et seriøst forhold? Noen generelle tips? Hei! Jeg har prøvd diverse nettdatingsider og den eneste som skiller seg positivt ut er www.sukker.no. Jeg hadde mest flaks med denne fordi den luker ut de som ikke passer deg personlighetsmessig, ift til alder, bosted, ønsker (barn, flytting, homo/hetro) osv. Dessuten er det mulig å fjerne de som ikke har foto - noe jeg må innrømme at jeg har satt pris på! Forøvrig er det eneste gode tipset jeg har for de som driver med nettdating: ikke vent for lenger med å møtes! Venter du for lenger har du dannet deg et inntrykk som ofte rekker å bli feil. Møtes dere raskt blir det mindre "nettdating" over hele stemninga, og lykkes oftere Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nettdaterinne Skrevet 10. august 2009 #103 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har litt erfaring, synes match er bra, kanskje litt sid-rumpa, men mange seriøse der.Ellers er Møteplassen fin, der er det mye aktivitet, noe er ganske flyktig, men mange der er hyggelige og seriøse, det er min erfaring. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 10. august 2009 #104 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Og du må lære deg prosentregning. Andelen menn, av alle de menn som sjekker på nett, som finner en partner er minimal. Mens det er motsatt for kvinner. Den store majoriteten av menn som sjekker på nett blir ikke annet enn behandlet elendig og holdt for narr. Det er kun fordi mange menn som ikke fikser sjekking i det virkelige liv tyr til nettet, også viser det seg at de er like uheldige der. Tror faktisk dere har et poeng begge to. Har selv testet ut nettdating, og jeg tror alle menn som har et noenlunde greit grep på å sjekke damer i real life merker at nettdatingmarkedet er noe helt annet. Grunnen ligger nok i at det er mange fler menn enn kvinner på de fleste nettdatingtjenstene. Dette fører til at kvinnene blir oversvømmet av tilbud. Dermed vil menn som ikke har problemer med å få kontakt med damer i sitt daglige liv ganske kjapt trekke seg tilbake, mens de som dominerer nettdatingsidene er menn som av ulike grunner er mindre heldige i real life. Skal man være litt slem kan man si at nettdating blir et sted der det samler seg kvinner som trenger den ekstra massasje av egoet man får når det er tre-fire menn på hver kvinne, og menn som ikke helt får det til i real life. Endret 10. august 2009 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 10. august 2009 #105 Del Skrevet 10. august 2009 Skal man være litt slem kan man si at nettdating blir et sted der det samler seg kvinner som trenger den ekstra massasje av egoet man får når det er tre-fire menn på hver kvinne, og menn som ikke helt får det til i real life. Det kan godt hende du har rett. Min motivasjon for å prøve nettdating er rett og slett at hverdagen har blitt såpass rutinepreget at det å sjekke damer ute i det virkelige liv har kommet litt i bakleksa. Det kan gå flere måneder mellom hver gang jeg er ute på byen, og mesteparten av mine øvrige omgivelser er sørgelig mannsdominert. Jeg skal innrømme at jeg ikke er av den typen som ikke er veldig frempå når det gjelder sjekking og denslags (heller ikke på en datingside), men jeg har ikke akkurat inntrykk av at jeg er fullstendig på trynet ovenfor det andre kjønn heller. Helt uerfaren og håpløs er jeg nok ikke. Til dere andre: Takk for tipsene. Jeg skal ta dem med meg videre. Det skal også sies at jeg faktisk er positivt overrasket over hvor ålreit dette har vært så langt, og jeg er spent på hva resultatet blir til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 10. august 2009 #106 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg skal innrømme at jeg ikke er av den typen som ikke er veldig frempå når det gjelder sjekking og denslags (heller ikke på en datingside), men .. Ups! En liten tafsefeil der, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå