Gå til innhold

Nettdating og sånn..

Gjest Utlogget nå

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Synest det er litt dårlig eg men... Ja eg liker å faktisk ta dama ut(som i betale osv osv). Rett og slett fordi det er ting eg liker å gjøre. Men det å utelukke folk som du faktisk kan ha det kjempe bra med bare fordi dem ikke tjener nok penger blir litt latterlig i mine øyner.. men mulig du setter det høyere en meg ;) . Så lenge eg elsker noen er det ikke noe annet en personen i seg selv som kan endre det.

Ja, vi er nok ganske forskjellige der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
hehe.. du og dine påstander :fnise:

Tja... Hun sa jo nesten ordrett det samme jeg sa over her... Nemlig at økonomi er det viktigste punktet. Det ene punktet en ikke viker på, fordi mannen skal tilføre henne minimum samme, aller helst mye bedre, levestandard enn den hun har i øyeblikket. Cash is king, spesielt på jakt etter damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Hun sa jo nesten ordrett det samme jeg sa over her... Nemlig at økonomi er det viktigste punktet. Det ene punktet en ikke viker på, fordi mannen skal tilføre henne minimum samme, aller helst mye bedre, levestandard enn den hun har i øyeblikket. Cash is king, spesielt på jakt etter damer.

Jaja. uansett om eg hadde tjent 99999999999999999999999999999999999 spenn i året hadde eg aldri kommet til å opplyset det til noen eg hadde begynt et forhold til. Vist folk velger partner basert på lønn.. ja vel da vil eg heller gå til neste person.. Så indirekte sier du at alle er overflatiske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg sa jo at han ikke trenger å ha leilighet, bil, osv,for det har jeg selv. Så lenge jeg slipper å bytte livsstil er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo at han ikke trenger å ha leilighet, bil, osv,for det har jeg selv. Så lenge jeg slipper å bytte livsstil er jeg fornøyd.

Virker som du er veldig krevende dame for meg.. Men men.. Med tanke på at med livsstil mener du med tanke på penger.. Men men.. Noen folk har vel fokus på andre verdier. Brker selv knapt nok penger på annet en leie strøm og mat.. Har ikke behov for mere.. Ting eg holder med på er ikke akkurat dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Virker som du er veldig krevende dame for meg.. Men men.. Med tanke på at med livsstil mener du med tanke på penger.. Men men.. Noen folk har vel fokus på andre verdier. Brker selv knapt nok penger på annet en leie strøm og mat.. Har ikke behov for mere.. Ting eg holder med på er ikke akkurat dyrt.

Ok, men ting jeg holder på med er dyrt, så da blir det helt feil å finne en fyr som aldri bruker penger (jeg sier ikke at han skal bruke penger på meg). Du skjønner vel at det blir full kræsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:natti:

Gruppen "norske kvinner" lider alvorlig av mangel på mellommennesklige og humane verdier. Eneste verdiene de (ønsker å) besitter er materielle.

:romeo::filer: :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Og du vil ikke ha en feit dame! Hvorfor i all verden er det mindre overfladisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Og du vil ikke ha en feit dame! Hvorfor i all verden er det mindre overfladisk?

Fordi jeg ville, om det fantes, hatt e kvinne med mellommenneskelige egenskaper. En kvinne som har evnen til å sette seg inn i andres situasjoner. En kvinne som tar de svakes parti og som er lidenskapelig opptatt av rettferdighet. En kvinne som vet å leve livet, uten at det betyr festing og ødslig av penger over en lav sko. En kvinne som vet å føle for mennesker og ting. en kvinne som liker kontraster og som setter pris på alt fra en kveld i operane til 2 og en halv time med headbanging. En kvinne osm lar seg undrholde av både lett amerikansk fjortishumorfilmr som abstrakte franske filmer. En kvinne som på resturant alltid bestiller noe hun ikke har hatt før. Derfor, fordi det jeg ville ha søkt om det i det hele tatt var teoretisk mulig å finne har verdier som er rettet mot alt annet enn materielle ting.

Jeg har ett, ett eneste ett, punkt der jeg kan beskyldes for å være overfladisk. Norske kvinner? Utallige! Der går det i D&G, plastpupper, botox, Kaffe Latte med venninnene og hånlige kommentarer og meninger om importbruder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
uff.. er nesten flaut å være enig med brutal man :P

Hvorfor det? Hvis du er enige med han nå, så er du enig med han hele tiden, for dette er eneste temaet han tar opp om igjen, og igjen og om igjen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Fordi jeg ville, om det fantes, hatt e kvinne med mellommenneskelige egenskaper. En kvinne som har evnen til å sette seg inn i andres situasjoner. En kvinne som tar de svakes parti og som er lidenskapelig opptatt av rettferdighet. En kvinne som vet å leve livet, uten at det betyr festing og ødslig av penger over en lav sko. En kvinne som vet å føle for mennesker og ting. en kvinne som liker kontraster og som setter pris på alt fra en kveld i operane til 2 og en halv time med headbanging. En kvinne osm lar seg undrholde av både lett amerikansk fjortishumorfilmr som abstrakte franske filmer. En kvinne som på resturant alltid bestiller noe hun ikke har hatt før. Derfor, fordi det jeg ville ha søkt om det i det hele tatt var teoretisk mulig å finne har verdier som er rettet mot alt annet enn materielle ting.

Jeg har ett, ett eneste ett, punkt der jeg kan beskyldes for å være overfladisk. Norske kvinner? Utallige! Der går det i D&G, plastpupper, botox, Kaffe Latte med venninnene og hånlige kommentarer og meninger om importbruder.

Kan du ikke bare finne en feit kvinne med alle disse egenskapene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Hvis du er enige med han nå, så er du enig med han hele tiden, for dette er eneste temaet han tar opp om igjen, og igjen og om igjen osv.

Om at du er litt overfladisk vist du velger partner basert på lønn.. så ja er eg enig.. Men finnes værre ting å være overfladisk om.. Stiller igrunn ingen andre krav en personlighet overfor min partner eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Om at du er litt overfladisk vist du velger partner basert på lønn.. så ja er eg enig.. Men finnes værre ting å være overfladisk om.. Stiller igrunn ingen andre krav en personlighet overfor min partner eg.

Den verste måten å være overfladisk på er utseendet etter min mening. Likevel er så og si alle opptatt av utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Enten leser du lite her på KG eller så har du elendig hukommelse.

Kan du ikke bare finne en feit kvinne med alle disse egenskapene da?

Nei, for feite kvinner tenner meg ikke. Og, feite kvinnre er ikke hakket bedre.

Kjener du noen kvinner som overhodet er i nærheten av hva jeg øsnker meg? Ikke det nei? Nei vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Den verste måten å være overfladisk på er utseendet etter min mening. Likevel er så og si alle opptatt av utseendet.

Men ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stjernedryss
Men ikke du?

Hvor har jeg sagt det??? Selv om jeg bryr meg om utseendet på en gutt betyr ikke det at jeg ikke mener at det er feil. Jeg skulle ønske utseendet betydde mindre, men er man ikke tiltrukket så er man ikke tiltrukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hvor har jeg sagt det??? Selv om jeg bryr meg om utseendet på en gutt betyr ikke det at jeg ikke mener at det er feil. Jeg skulle ønske utseendet betydde mindre, men er man ikke tiltrukket så er man ikke tiltrukket.

Å helvete... Vi er enige om noe... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke det men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Janne_*

q500 skal være den beste siden i følge tv2-hjelper deg testen.. Personlig bruker jeg sukker.no. Men bytter sikker når månedsmedlemskapet er gått ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...