Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #61 Del Skrevet 9. august 2009 Nei, jeg motsier ikke meg selv. Normalt oppegående menn på nettet har like stor sjanse til å finne noen som kvinner har. Problemet er vel heller at det finnes fler "avvik" blant menn, og disse er nok like uheldige på nettet som i det virkelige liv. De jeg har datet fra nettet har verken vært spesiellt rike eller superkjekke. Likevel har de klart å fange min interesse. Med tanke på avvik så vil jeg si at det er ekstremt mange avvik på kvinner på nettdating. Mye fordi disse kvinnene har fått sitt ego blåst helt utav proporsjoner ved å date på nett. De har gått fra å være usynlige til å tilbud om det ene og det andre over en lav sko. Noe de forveksler med å være tidenes kupp. Merkelig nok er jeg meget attraktiv IRL men total uinterresant på nett. kankje fordi det på nett ganske så tidlig avsløres at jeg ikke er rik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #62 Del Skrevet 9. august 2009 Unnskyld at jeg bryter inn her, men er du virkelig den rette til å kritisere andre for å være arrogant og usympatisk? Hva med å begynne å gå i seg selv?! Jeg er ikke så feig at jeg konsekvent poster som gjest i alle fall. Tør du skaffe deg en bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #63 Del Skrevet 9. august 2009 Med tanke på avvik så vil jeg si at det er ekstremt mange avvik på kvinner på nettdating. Mye fordi disse kvinnene har fått sitt ego blåst helt utav proporsjoner ved å date på nett. De har gått fra å være usynlige til å tilbud om det ene og det andre over en lav sko. Noe de forveksler med å være tidenes kupp. Merkelig nok er jeg meget attraktiv IRL men total uinterresant på nett. kankje fordi det på nett ganske så tidlig avsløres at jeg ikke er rik? For det første velger du selv når du vil avsløre inntekten din. Den må ikke stå oppført i profilen. For det andre skjønner jeg ikke hva du skal på nettet å gjøre dersom du er så ekstremt attraktiv IRL. Selv om kvinner på nettet ikke kaster seg over alle mennene som sender meldinger så betyr ikke det at man tror man er tidenes kupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #64 Del Skrevet 9. august 2009 For det første velger du selv når du vil avsløre inntekten din. Den må ikke stå oppført i profilen. For det andre skjønner jeg ikke hva du skal på nettet å gjøre dersom du er så ekstremt attraktiv IRL. Selv om kvinner på nettet ikke kaster seg over alle mennene som sender meldinger så betyr ikke det at man tror man er tidenes kupp. Utfordringen med RL er å jobbe i et miljø nesten utelukkende med menn (nå har det heldigvis det siste halve året vert mulig å få jobbe med kvinner også. Men de er litt unge og veldig barnløse. To dealbreakers.). Pluss at en ikke har hørsel som fungerer steder med mye støy, slik som barer og siktotek. Ergo en blir som en østers på slike steder. Så da har en prøvd nettet. Inntrykket er at Norge renner over av overfladiske, selvgode (selv)overvurderte kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #65 Del Skrevet 9. august 2009 Utfordringen med RL er å jobbe i et miljø nesten utelukkende med menn (nå har det heldigvis det siste halve året vert mulig å få jobbe med kvinner også. Men de er litt unge og veldig barnløse. To dealbreakers.). Pluss at en ikke har hørsel som fungerer steder med mye støy, slik som barer og siktotek. Ergo en blir som en østers på slike steder. Så da har en prøvd nettet. Inntrykket er at Norge renner over av overfladiske, selvgode (selv)overvurderte kvinner. Hvis jobben er den eneste sosiale arenaen du er på er det kanskje på tide å utvide horisonten litt. Hvis du tror hver eneste kvinne som ikke faller for deg er overvurdert eller selvgod er det nok heller du som er litt for selvgod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #66 Del Skrevet 9. august 2009 Hvis jobben er den eneste sosiale arenaen du er på er det kanskje på tide å utvide horisonten litt. Hvis du tror hver eneste kvinne som ikke faller for deg er overvurdert eller selvgod er det nok heller du som er litt for selvgod. Har ingen tro på at en kvinne skal falle for meg overhodet. Det jeg reagerer på er den totale mangel på folkeskikk. De hoverende svarene som gis, de nedlatende kommentarene som kommer, de totalt selvmotsigende profilene (utfordrer som bare søren men skriver i teksten at de ikke vil ha slibrige meldinger...), fulgt av kraftige materialistiske krav der en mann bør forvente å gi henne hus, bil, svær tv, minst to sydenferier og en storbyferie i året, smykker, pelskåper og annet vissvass. Norske kvinner er overfladiske nok i virkeligheten, men herregud som det tar av på nettet. for ike å snakke om t alle menn må være 185cm, veltrente og være adm.dir. for å kunne nedlate seg til å sende en melding til en helt gjennomsnittelig, nesten litt kjedelig, kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #67 Del Skrevet 9. august 2009 Har ingen tro på at en kvinne skal falle for meg overhodet. Det jeg reagerer på er den totale mangel på folkeskikk. De hoverende svarene som gis, de nedlatende kommentarene som kommer, de totalt selvmotsigende profilene (utfordrer som bare søren men skriver i teksten at de ikke vil ha slibrige meldinger...), fulgt av kraftige materialistiske krav der en mann bør forvente å gi henne hus, bil, svær tv, minst to sydenferier og en storbyferie i året, smykker, pelskåper og annet vissvass. Norske kvinner er overfladiske nok i virkeligheten, men herregud som det tar av på nettet. for ike å snakke om t alle menn må være 185cm, veltrente og være adm.dir. for å kunne nedlate seg til å sende en melding til en helt gjennomsnittelig, nesten litt kjedelig, kvinne. Jøss, har du eksempler på profiler som krever at mannen har hus, svær tv osv? Det virker ikke som du har besøkt mange kvinnelige profiler på nettet nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #68 Del Skrevet 9. august 2009 Har ingen tro på at en kvinne skal falle for meg overhodet. Det jeg reagerer på er den totale mangel på folkeskikk. De hoverende svarene som gis, de nedlatende kommentarene som kommer, de totalt selvmotsigende profilene (utfordrer som bare søren men skriver i teksten at de ikke vil ha slibrige meldinger...), fulgt av kraftige materialistiske krav der en mann bør forvente å gi henne hus, bil, svær tv, minst to sydenferier og en storbyferie i året, smykker, pelskåper og annet vissvass. Norske kvinner er overfladiske nok i virkeligheten, men herregud som det tar av på nettet. for ike å snakke om t alle menn må være 185cm, veltrente og være adm.dir. for å kunne nedlate seg til å sende en melding til en helt gjennomsnittelig, nesten litt kjedelig, kvinne. Du tar feil, går ikke an å dømme folk på den måten. Alle er forskjellige med ulike verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #69 Del Skrevet 9. august 2009 Jøss, har du eksempler på profiler som krever at mannen har hus, svær tv osv? Det virker ikke som du har besøkt mange kvinnelige profiler på nettet nei. Finnes det profiler på nett som det ikke står "jeg elsker å reise" fulgt av ørten bilder fra "eksotiske" steder? Er ikke frasen "ordnet økonomi" en del av malen kvinner bruker for sine sjekkeprofiler? Er det ikke merkelig at på de stedene en kan ha "venner" knyttet til sin profil så bugner det over av Ole-Bole? Er det ikke besynderlig at alle kvinnelige profiler krever at HAN har eget sted å bo? Gjennom årene har en vert innom Spray, Nettby, Sukker, Møteplassen, Blink og et par plasser jeg ikke husker nevnet på i farten. Krav til penger, reiser og bolig er gjennomgående alle plassene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #70 Del Skrevet 9. august 2009 Du tar feil, går ikke an å dømme folk på den måten. Alle er forskjellige med ulike verdier. Gruppen "norske kvinner" lider alvorlig av mangel på mellommennesklige og humane verdier. Eneste verdiene de (ønsker å) besitter er materielle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 9. august 2009 #71 Del Skrevet 9. august 2009 Finnes det profiler på nett som det ikke står "jeg elsker å reise" fulgt av ørten bilder fra "eksotiske" steder? Er ikke frasen "ordnet økonomi" en del av malen kvinner bruker for sine sjekkeprofiler? Er det ikke merkelig at på de stedene en kan ha "venner" knyttet til sin profil så bugner det over av Ole-Bole? Er det ikke besynderlig at alle kvinnelige profiler krever at HAN har eget sted å bo? Gjennom årene har en vert innom Spray, Nettby, Sukker, Møteplassen, Blink og et par plasser jeg ikke husker nevnet på i farten. Krav til penger, reiser og bolig er gjennomgående alle plassene. Unnskyld meg, men dette er da ikke synonymt med at DU skal betale for moroa? Hvis hun elsker å reise og har bilder fra reisene, så betyr det vel at hun allerede har reist, ergo har økonomi til å betale reisene sine selv? Jeg bruker ikke frasen ordnet økonomi, men kan tenke meg at de som gjør det vil ha en mann som betaler regningene sine, lever etter evne og ikke risikerer besøk av Tv3 og "Luksusfellen". Og at mannen bør ha et eget sted å bo, betyr ikke annet enn at vi ikke er interessert i en som bor hos mamma i en alder av førti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #72 Del Skrevet 9. august 2009 Unnskyld meg, men dette er da ikke synonymt med at DU skal betale for moroa? Hvis hun elsker å reise og har bilder fra reisene, så betyr det vel at hun allerede har reist, ergo har økonomi til å betale reisene sine selv? Jeg bruker ikke frasen ordnet økonomi, men kan tenke meg at de som gjør det vil ha en mann som betaler regningene sine, lever etter evne og ikke risikerer besøk av Tv3 og "Luksusfellen". Og at mannen bør ha et eget sted å bo, betyr ikke annet enn at vi ikke er interessert i en som bor hos mamma i en alder av førti. Det trodde jeg også til jeg begynte å nevne at jeg leier og ikke eier. Merkelig hvor stille det ble da gitt... Tror du noen av disse selvstendige kvinnene med himla bra økonomi, overdreven reiselyst og selvraliseringstrang gidder å ofre en mann som ikke matcher dem økonomisk (det vil si at han ikke har råd til like mange og lange reiser) et eneste blikk? Og andelen kvinner som IKKE lider av ovennevnte plager er hen i mot ikke-eksisterende på nettet. Er jo dønn umulig å finne noe annet enn ekstremt overfladiske eller ekstremt overvektige kvinner v.h.a. nettdating. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #73 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har egen leilighet, bil, stor osv, så jeg trenger ikke en mann som har alt dette. Det jeg ser etter er en som har omtrent de samme verdiene som meg, og som jeg kan ha det fint sammen med. Jeg forventer ikke at han har kjempegod økonomi, men vil ikke at han skal ha mye dårligere økonomi enn meg slik at jeg må gå ned på levestandard dersom jeg blir sammen med han. Hittil har vel egentlig alle gutter jeg har vært sammen med hatt mye dårligere økonomi enn meg selv. Det viktigste er hva man får til sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stx Skrevet 9. august 2009 #74 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har egen leilighet, bil, stor osv, så jeg trenger ikke en mann som har alt dette. Det jeg ser etter er en som har omtrent de samme verdiene som meg, og som jeg kan ha det fint sammen med. Jeg forventer ikke at han har kjempegod økonomi, men vil ikke at han skal ha mye dårligere økonomi enn meg slik at jeg må gå ned på levestandard dersom jeg blir sammen med han. Hittil har vel egentlig alle gutter jeg har vært sammen med hatt mye dårligere økonomi enn meg selv. Det viktigste er hva man får til sammen. Trenger jo ikke å gå ned i levestandard selv om mannen har dårligere økonomi så lenge han har klart seg selv :S? . Mulig eg som ikke skjønner det men.. Kommer ikke til å "forvente" at den eg inleder et forhold til skal betale for meg vist hun tjener mere en meg.. Det ville jo bare bli litt for dumt. Tjener hun mere.. fint for henne.. Da har HUN overskudd til å ha det morro, vil ikke dermed si at hun må ha med meg og betale for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #75 Del Skrevet 9. august 2009 Trenger jo ikke å gå ned i levestandard selv om mannen har dårligere økonomi så lenge han har klart seg selv :S? . Mulig eg som ikke skjønner det men.. Kommer ikke til å "forvente" at den eg inleder et forhold til skal betale for meg vist hun tjener mere en meg.. Det ville jo bare bli litt for dumt. Tjener hun mere.. fint for henne.. Da har HUN overskudd til å ha det morro, vil ikke dermed si at hun må ha med meg og betale for meg.. Vel.. det er litt kjipt å bli sammen med en som ikke kan ta seg råd til å gå ut å spise en gang i måneden, når jeg selv spiser ute sikkert 3 dager i uka. F.eks. (ikke at jeg går på noe dyre steder, men livsstilen min er sånn). Det er uaktuellt å bli sammen med en fyr som har totalt forskjellig livsstil fra meg selv. Når jeg får meg kjæreste da er det ikke jeg og han, da er det oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stx Skrevet 9. august 2009 #76 Del Skrevet 9. august 2009 Vel.. det er litt kjipt å bli sammen med en som ikke kan ta seg råd til å gå ut å spise en gang i måneden, når jeg selv spiser ute sikkert 3 dager i uka. F.eks. (ikke at jeg går på noe dyre steder, men livsstilen min er sånn). Det er uaktuellt å bli sammen med en fyr som har totalt forskjellig livsstil fra meg selv. Når jeg får meg kjæreste da er det ikke jeg og han, da er det oss. Ja forstår det. Men vist dere har samme livstil(som du er ute etter) vil dere jo automatisk ha råd til det dere vil.. Med tanke på spise ute, reise mm. Hadde det sånn med ex'n og. Hadde vel så og si "åpen" økonomi. Men endte ofte opp med at eg betalte vist vi gjekk ut å spiste. Men ofrer nok det å spiste ute 2 ganger mot 1 gang sammen med kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #77 Del Skrevet 9. august 2009 Ja forstår det. Men vist dere har samme livstil(som du er ute etter) vil dere jo automatisk ha råd til det dere vil.. Med tanke på spise ute, reise mm. Hadde det sånn med ex'n og. Hadde vel så og si "åpen" økonomi. Men endte ofte opp med at eg betalte vist vi gjekk ut å spiste. Men ofrer nok det å spiste ute 2 ganger mot 1 gang sammen med kjæresten. Ja, derfor blir gutter som har mye dårligere økonomi enn meg selv uaktuelle. (Men litt dårligere er greit). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stx Skrevet 9. august 2009 #78 Del Skrevet 9. august 2009 Ja, derfor blir gutter som har mye dårligere økonomi enn meg selv uaktuelle. (Men litt dårligere er greit). Synest det er litt dårlig eg men... Ja eg liker å faktisk ta dama ut(som i betale osv osv). Rett og slett fordi det er ting eg liker å gjøre. Men det å utelukke folk som du faktisk kan ha det kjempe bra med bare fordi dem ikke tjener nok penger blir litt latterlig i mine øyner.. men mulig du setter det høyere en meg . Så lenge eg elsker noen er det ikke noe annet en personen i seg selv som kan endre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #79 Del Skrevet 9. august 2009 Vel.. det er litt kjipt å bli sammen med en som ikke kan ta seg råd til å gå ut å spise en gang i måneden, når jeg selv spiser ute sikkert 3 dager i uka. F.eks. (ikke at jeg går på noe dyre steder, men livsstilen min er sånn). Det er uaktuellt å bli sammen med en fyr som har totalt forskjellig livsstil fra meg selv. Når jeg får meg kjæreste da er det ikke jeg og han, da er det oss. Takk for å bevise mine påstander... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stx Skrevet 9. august 2009 #80 Del Skrevet 9. august 2009 Takk for å bevise mine påstander... hehe.. du og dine påstander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå