Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 hei skulle gjerne fått noen tips om hårprodukter til håret mitt. det er veldig tjukt og langt, og i dag sa frisøren min at det var litt tørt og at jeg derfor burde bruke noe som gir mye fuktighet. Noen som har noen personlige erfaringer de vil dele?
sebra Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 redken all soft er veldig bra, har tørt hår selv , og håret blir kjempe mykt av det. Men denne trådem skulle kanskje ha vært i velvære forumet?kanskje det er flere som har tips til deg der?
Mermaid Blues Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Jeg har litt samme type hår som deg, høres det ut som, mitt blir lett veldig tørt, særlig om vinteren. Det som har funka best for meg er honning-shampoo og -balsamen fra Body Shop, samt en 30sekunders hårkur fra Wella SP som jeg selvsagt ikke husker navnet på i øyeblikket. Alle frisørene her i byen har den, så tror den er grei å få tak i Et tips though - når man bruker honningserien er det dårlig deal å gå ut i vepserike områder med nyvasket hår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå