Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i 3-4 mnd slitt fælt med kjærlighetssorg, og denne vennen var en god støtte for meg både i starten av sorgen og iløpet av sommeren på telefon. tilbake på studiestedet har jeg vært mye alene, og jeg var glad da han kom tilbake for et par dager siden så jeg kunne ha noen å snakke med.

de siste gangene jeg har vært på fylla har jeg blitt fullere enn jeg burde, og i går var inget unntak. jeg har vært ganske ille når det gjelder å ringe til han som knuste hjertet mitt på fylla, og blir veldig emosjonell. bestemte meg for å istedet ringe vennen min og dra til han så jeg slapp å være alene. jeg husker ikke så mye men vi snakka litt og la oss, og plutselig lå vi og råklina og så hadde vi sex. jeg syntes ikke det kjentes riktig ut der og da heller, men jeg vet ikke...jeg tror jeg bare var litt likegyldig og som sagt altfor full.

i dag har jeg følt meg skikkelig ille og fysisk kvalm. vi har vært venner i 5 år og jeg har satt stor pris på å ha en god guttevenn som bare er kompis og at det ikke er noen uklarheter i hvor vi har hverandre - vennskapet var fritt for flørting og han ble nesten som en bror. derfor er dette veldig ekkelt for meg. jeg har bare hatt sex med 3 andre tidligere og er i midten av tjueåra. sex er veldig personlig for meg og jeg synes det er ekkelt at han har sett den siden av meg.

ingenting kan gjøres med det som er gjort, men det jeg lurer på er hva gjør jeg nå? jeg har lyst til å snakke med han og gjøre det klart for han at jeg synes det er vanskelig og at det var en feil. at det er viktig for meg at dette ikke blir snakket om, da vi har felles venner og jeg synes hele situasjonen er ubehagelig. jeg bare håper at forholdet vårt ikke er ødelagt nå, at vi klarer å unngå at det blir rart. er det noen som har erfaring med dette?

en siste ting jeg har tenkt på er at jeg synes det er ubehagelig at han ikke stoppet det da det utviklet seg, når jeg var tydelig beruset og han er klar over hvor mye jeg sliter følelsesmessig. han hadde ikke drukket i det hele tatt. men det er vel for mye å forlange kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at vennen din ikke har helt andre forhåpninger til vennskapet enn det du har? Jeg ville tatt en samtale for å få oppklart dette snarest. Hvis ikke kan forhåpningene hans stige enda mer... Og så behøver du vel ikke kalle det en feil, men kanskje et engangstilfelle?

Han burde nok ikke hatt sex med deg når du var så full, men samtidig er det jo ditt eget ansvar å holde deg i en tilstand hvor du har kontroll (ikke for å moralisere for jeg har jo vært like full selv, men bare som er forklaring på hvorfor jeg ikke dømmer ham så hardt. Kanskje han ikke skjønte hvor full du var?).

Skrevet

Her er det vel to muligheter:

- enten har han andre forhåpninger til forholdet deres enn du har, i så fall har du gjort noe dumt som det blir vanskelig å glatte over eller komme forbi.

- eller så lot han seg rive med og er like flau som deg på dette stadiet, og ønsker å gjenopprette vennskapet.

Uansett er det neppe noen annen vei forbi en skikkelig prat om saken?

Skrevet
jeg har i 3-4 mnd slitt fælt med kjærlighetssorg, og denne vennen var en god støtte for meg både i starten av sorgen og iløpet av sommeren på telefon. tilbake på studiestedet har jeg vært mye alene, og jeg var glad da han kom tilbake for et par dager siden så jeg kunne ha noen å snakke med.

de siste gangene jeg har vært på fylla har jeg blitt fullere enn jeg burde, og i går var inget unntak. jeg har vært ganske ille når det gjelder å ringe til han som knuste hjertet mitt på fylla, og blir veldig emosjonell. bestemte meg for å istedet ringe vennen min og dra til han så jeg slapp å være alene. jeg husker ikke så mye men vi snakka litt og la oss, og plutselig lå vi og råklina og så hadde vi sex. jeg syntes ikke det kjentes riktig ut der og da heller, men jeg vet ikke...jeg tror jeg bare var litt likegyldig og som sagt altfor full.

i dag har jeg følt meg skikkelig ille og fysisk kvalm. vi har vært venner i 5 år og jeg har satt stor pris på å ha en god guttevenn som bare er kompis og at det ikke er noen uklarheter i hvor vi har hverandre - vennskapet var fritt for flørting og han ble nesten som en bror. derfor er dette veldig ekkelt for meg. jeg har bare hatt sex med 3 andre tidligere og er i midten av tjueåra. sex er veldig personlig for meg og jeg synes det er ekkelt at han har sett den siden av meg.

ingenting kan gjøres med det som er gjort, men det jeg lurer på er hva gjør jeg nå? jeg har lyst til å snakke med han og gjøre det klart for han at jeg synes det er vanskelig og at det var en feil. at det er viktig for meg at dette ikke blir snakket om, da vi har felles venner og jeg synes hele situasjonen er ubehagelig. jeg bare håper at forholdet vårt ikke er ødelagt nå, at vi klarer å unngå at det blir rart. er det noen som har erfaring med dette?

en siste ting jeg har tenkt på er at jeg synes det er ubehagelig at han ikke stoppet det da det utviklet seg, når jeg var tydelig beruset og han er klar over hvor mye jeg sliter følelsesmessig. han hadde ikke drukket i det hele tatt. men det er vel for mye å forlange kanskje?

Syns du bør snakke med han, si det du sier her.

Men ja, om jeg hadde hatt en god venninne i 5 år som jeg hadde støttet og hjulpet, så hadde jeg ikke utnyttet meg av at hun dritfull og "ustabil" begynte å kline med meg. Han var helt edru? Litt full? Kanskje han lenge egentlig har hatt lyst på deg...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor tror jenter at gutter bruker mye tid og krefter på dem? Bare for å være venner? Som et minimum vil han ligge med deg, og i de aller aller fleste tilfeller vil han ha et forhold. Kan dere snart lære dette?!?

Skrevet

Fy faen...word up. Brutal_mann is teh shitznit, yo!

Gjest Gjest_anja_*
Skrevet
Hvorfor tror jenter at gutter bruker mye tid og krefter på dem? Bare for å være venner? Som et minimum vil han ligge med deg, og i de aller aller fleste tilfeller vil han ha et forhold. Kan dere snart lære dette?!?

Brutal mann har et valid point! Jeg har ennå til gode å ha en guttevenn som er en nær venn, ikke bare øl-kompis, som kun vil være venner og ikke har vært interessert i noe mer, være det forhold eller sex.. rart det der?

Gjest Gjest_line_*
Skrevet

Jeg har hatt en kompis i 5 år nå, som i løpet av de siste årene har utviklet seg til å bli en veldig god kompis, og det er ikke noe baktanker bak vennskapet vårt. Vi kan sitte opp til klokken 3 på natten og prate sammen, og det er alltid dritkoselig å være med ham, men vi er bare venner :)

On topic:

Jeg ville ha pratet med kompisen, uansett hvor ubehagelig det kan være.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jeg har hatt en kompis i 5 år nå, som i løpet av de siste årene har utviklet seg til å bli en veldig god kompis, og det er ikke noe baktanker bak vennskapet vårt. Vi kan sitte opp til klokken 3 på natten og prate sammen, og det er alltid dritkoselig å være med ham, men vi er bare venner :)

On topic:

Jeg ville ha pratet med kompisen, uansett hvor ubehagelig det kan være.

Gi fyren én, kun én, invitasjon til å pule deg og han gjør det.

Gjest Gjest_line_*
Skrevet

Hvordan kan du være så sikker på det?

Jeg syns det er veldig interessant hvordan du kan påstå noe sånt.

Hadde satt pris på om du har kunnet utdype påstanden litt :)

Skrevet

Nope, alle menn gjør ikke det. Bare for at du gjør det, så vet jeg i alle fall om 1 som ikke automatisk hadde gjort det og som klarer å ha venninner uten baktanker - meg selv. :popcorn:

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hvordan kan du være så sikker på det?

Jeg syns det er veldig interessant hvordan du kan påstå noe sånt.

Hadde satt pris på om du har kunnet utdype påstanden litt :)

Lett. Sex er deilig uansett. Sex med noen du kjenner er ennå bedre. Sex med noen du er forelsket i er ubeskrivelig.

Kompisen din har som et minimum fantasert om deg flere ganger. Jeg ar to venninner jeg har hatt muligheten til å ligge med men som jeg har avstått fra. Ikke fordi jeg ikke kunne tenkt meg å pult dem, men fordi jeg av ulike grunner ser større poeng i å la være. Det er to av litt mer enn en håndfull. Resten har jeg feid over uten å tenke meg om., Ene og alene fordi det er mer gøy enn å runke.

Menn som påstår at de aldri ville feid over en venninne lyver.

Skrevet

Forskjell på en venninde, og alle venninder ;)

Gjest Gjest_line_*
Skrevet
Lett. Sex er deilig uansett. Sex med noen du kjenner er ennå bedre. Sex med noen du er forelsket i er ubeskrivelig.

Kompisen din har som et minimum fantasert om deg flere ganger. Jeg ar to venninner jeg har hatt muligheten til å ligge med men som jeg har avstått fra. Ikke fordi jeg ikke kunne tenkt meg å pult dem, men fordi jeg av ulike grunner ser større poeng i å la være. Det er to av litt mer enn en håndfull. Resten har jeg feid over uten å tenke meg om., Ene og alene fordi det er mer gøy enn å runke.

Men hvor går grensen?

Jeg tror ikke f.eks at kompisen min sitter oppe og snakker med meg til 3 på natta, eller at han er der på to sekunder hvis jeg trenger ham fordi han vil noe mer enn å være venner?

Jeg kan jo snakke om gutter med ham, og han kan jo snakke om jenter med meg, så jeg føler ikke at det ligger noe mer bak vennskapet vårt?

Skrevet

Jeg har ligget med to gode kompiser av meg tidligere og det ødela forholdet vårt for alltid. Jeg har også klint med et par andre kompiser og det ødela ingenting, tror nesten vi ble bedre venner etterpå. Men sex ødelegger vennskap. Du bør snakke med vennen din, men vær forberedt på at stemningen mellom dere kan bli veldig rar.

Skrevet

Tror ikke noe på deg. Jeg har hatt flere mannlige venner som har vært gode venner under studietiden, og de ville nok definitivt ikke hatt seg med meg om de fikk sjansen. Det er ikke alle som er så pene at gutter bare venter på klarsignal for å hoppe i høyet med dem. Når jeg får nok penger, så tar jeg en liten Rachel (internspøk), og da forandrer det seg kanskje, men inntil da...

Skrevet
Jeg har ligget med to gode kompiser av meg tidligere og det ødela forholdet vårt for alltid. Jeg har også klint med et par andre kompiser og det ødela ingenting, tror nesten vi ble bedre venner etterpå. Men sex ødelegger vennskap. Du bør snakke med vennen din, men vær forberedt på at stemningen mellom dere kan bli veldig rar.

Sex trenger ikke alltid å ødelegge vennskap. Jeg har opplevd at det har ødelagt vennskap og jeg har opplevd at det ikke har ødelagt vennskap. I første situasjonen snakket vi ikke om det, og begge var redde for at den andre la mer i det enn det var. I den andre situasjonen var begge klare på at det var kun sex og ikke mer, og at det var kun et engangstilfelle. Vi er like gode venner i dag.

Skrevet

Du kommer vel ikke unna å snakke med han. Det kommer til å bli rart, men det må du bare gjennom. Men du må være forberedt på at vennskapet kan ryke

Det jeg reagerer mest på er at du var full, mens han var edru. Det virker som om dette var noe han hadde ventet på og hadde forhåpninger om kom til å skje.

Men nå mener jeg ikke at alle menn som har jente-venner ønsker å få ligge med dem, altså.

Gjest Gjest_scorpion_*
Skrevet

Brutal mann: du har en fantastisk enkel og fin måte å skrive ting på. Rett og slett enkelt og greit uten rom for misforståelser. Skulle likt å bli bedre kjent med deg :-)

For å svare litt bedre på innlegget ditt.. Les det øverste avsnittet Salma skrev (ganske tidlig i tråden). Det høres ut som noe som kan stemme.... Ville nok ikke ordlagt meg på den måten, men noe i den duren.

Skrevet

Hvorfor gammel er du, brutal mann? 50?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...