Gjest emely34 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg har møtt kjæresten min på nettet, han har sagt det til sine nærmeste. Jeg har ikke lyst å si til mine direkte at jeg har møtt han der, men har noen av dere forslag til hva jeg eventuelt kan si? Noe litt mer vagt? Kan jeg si at vi går på en hobby sammen, og at vi ble mer kjent over nettet etterhvert? Høres det helt teit ut? Han syns det er helt ok, bare så det er sagt. Trenger bare noen tips. Takk:)
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Nei, vet du hva, i dag er det like vanlig å treffe folk på nettet som noe annet sted. Og i mine øyne er det mer stuerent enn å f.eks. fyllerote med en type første gangen man treffes, eller med en kollega på et julebord...
Gjest Gjest_vilje_* Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 jeg forstår deg godt. ikke fordi det er teit, sånn egentlig.. men jeg forstår! hva med å si at traff han på jobb, gjennom kollegaer eller gjennom en venn ikke så mange av vennene/familien din kjenner? kanskje en venn av en kollega? eller en hobby som du foreslår. hihi.. lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Si at du traff ham på et "snakkeforum", da, hvis alle vet hva det er. Så da er du sågodt som sannferdig,hehe.
Gjest * Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Du kan jo alltids si at dere møttes på "en fest". Så trenger du ikke dikte opp en navngitt felles bekjent heller
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Sliter med det samme faktisk! Jeg pleier å si at vi møttes på byen, eller på fest ja.. Skjønner ikke hvorfor det skal være så flaut egenltig, tror det har noe med sitt eget selvbilde å gjøre.. man føler at folk ser ned på deg frodi du måtte finne deg en kjæreste på nette.. men som det blir sagt her så er det jo helt vanelig!
Kamikatze Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Selv om enkelte kan synes det er litt flaut å innrømme at de er "postordrebrud" blir det ultrapinlig hvis du rosemaler det, og så blir "avslørt". Forteller du sannheten, kan ingen ta deg i løgn. Så kan du heller benytte anledningen til å skryte litt om hvor greit det er å slippe å deite vilt, for å bli godt nok kjent med folk for å få vite det samme om dem, som du ved noen enkle tasteklikk fant ut om din tilkommende.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Jeg ble kjent med kjæresten min på nettet. Vi ble ikke kjærester før vi hadde omgått hverandre over en tid. Der syns hvertfall jeg det er litt forskjell, vi ble jo ikke kjærester over internett. Hvis du møtte han på en kafé, så kan du jo bare si at du "tilfeldigvis" møtte han der da? Eller at det var "blind date"? Det blir jo bare en liten hvit løgn?
Gjest Leken Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Jeg vil også ha kjæreste..... Dere som har lykkes på nettet, hvilken nettside brukte dere? Og hvordan gikk dere frem når dere skulle møtes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå