Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 6. august 2009 #21 Del Skrevet 6. august 2009 Venter spent på begrunnelsen!?? Fordi jeg liker kvinner?? og ikke slår de eller er spesielt voldelig av natur?? Ingen spesiell grunn, jeg synes bare innlegget ditt ikke sa noe som helst. En selvdestruerende holdning som akspeterer at du som mann er dårligere enn en kvinne. Blir ikke noe smartere ved å bare jatte med. Jeg elsker kvinner, og jeg har ingen voldelig natur heller. Jeg synes bare innlegget ditt ikke sa noe som helst. Kansje tar jeg feil, kansje har jeg rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kim_* Skrevet 6. august 2009 #22 Del Skrevet 6. august 2009 "Har du noen gang tenkt at det kan ha noe med dere å gjøre, at gale menn er som de er?" "Jeg er enig i at mange menn ikke kan å oppføre seg, men det interessante er hvorfor? Er du helt sikkert på at dette ikke har noe med kvinner å gjøre?" Eeh... dette kan du ikke mene seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clanz Skrevet 6. august 2009 #23 Del Skrevet 6. august 2009 Ingen spesiell grunn, jeg synes bare innlegget ditt ikke sa noe som helst. En selvdestruerende holdning som akspeterer at du som mann er dårligere enn en kvinne. Blir ikke noe smartere ved å bare jatte med. Jeg elsker kvinner, og jeg har ingen voldelig natur heller. Jeg synes bare innlegget ditt ikke sa noe som helst. Kansje tar jeg feil, kansje har jeg rett. Jeg er faktisk ganske fornøyd med å være mann jeg da, så ikke noe selvdestruerende holdning her i gården. Bare liker kvinner. Og har ikke noe behov for å sutre eller forsvare noe jeg ikke føler meg truffet av. Og jeg kunne nok sagt det samme om dine to nnlegg her.... at de ikke sier noe som helst... så du biter deg selv litt i halen her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 6. august 2009 #24 Del Skrevet 6. august 2009 "Har du noen gang tenkt at det kan ha noe med dere å gjøre, at gale menn er som de er?" "Jeg er enig i at mange menn ikke kan å oppføre seg, men det interessante er hvorfor? Er du helt sikkert på at dette ikke har noe med kvinner å gjøre?" Eeh... dette kan du ikke mene seriøst. Nei, jeg har jo ikke sagt at jeg mener noe som helst. Jeg bare spør et åpent spørsmål. Og jeg er i et litt provoserende humør i dag. Jeg er nysgjerrig på å finne ut hva som trigger "gale" menn til å klikke. I noen tileller står det vel en kvinne bak? Eller har noe med en kvinne å gjøre. Jeg prøver bare å si at et kjønn umulig kan være bedre enn det andre, fordi uten hverandre hadde vi ikke kommet noe vei. Vi er "in this together" og da må man på en måte akspetere at menn og kvinner har ulike forutsetninger og må samarbeide så godt vi kan på et generelt nivå for å unngå "crazy" menn, eller kvinner for den sags skyld. Men jeg spør i gjen, er dere helt bombesikker på at menns voldelige natur kun er menns egen feil i alle tilfeller, og at menn er dårligere mennesker enn kvinner pga. dette? Jeg hater voldelige personer, mest av alt, men jeg klarer ikke å se hvorfor jeg skulle ha mer skyld i at menn er slik enn en kvinne har skyld idet. Det er jo tross alt kvinner som driver meg til vanvidd ihvertfall. Et veldig godt vanvidd, men like fullt. Jeg tror det fordeler seg 50/50. At kvinner egentlig innerst inn er like ille som menn, bare på en helt annen måte. Jeg klarer ikke å se at en kvinne er noe bedre eller mer verdt enn meg, og ikke klarer jeg å se at jeg er noe mer verdt eller bedre enn en kvinne heller. Likestilling betyr at vi stiller likt, ikke at vi er like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #25 Del Skrevet 6. august 2009 At noen menn kjøper sex, tror jeg også kvinnene må ta sin del av skylden på. Hvorfor i alle dager skal kvinner ta skylden for at menn kjøper sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 6. august 2009 #26 Del Skrevet 6. august 2009 Du kommer vel rett fra Ottar du? Den er 100 gram tyngere i forhold til kropsvekt å størrelse, og ikke i forhold til at menn er større enn kvinner. At du tar et eksempel som elefanten viser bare at du ikke har peiling. Elefanten har en veldig liten hjerne i forhold til størrelsen, og den er formet på en totalt forskjellig måte. IQ og hjernestørrelse henger sammen når vi snakker om mennesker, så dette kan du bare ta å søke opp selv. I tillegg kan jeg legge til at at kvinner fødes i snitt ca en uke tidligere enn menn og at de er ferdig utviklet lenge før menn, noe som også tyder på et "laverestående" vesen. Små, uintelligente dyr er ferdigutviklet før enn store intelligente dyr. Menn har undertrykt kvinner å fått tilgang til kunnskap? Tror du denne kunnskapen kommer fra løse lufta eller? Denne kunnskapen har vi da selv skapt, og har ingenting med undertrykning å gjøre. Det at vi også var i stand til å undertrykke dere sier vel egentlig det jeg ville fram til. Ha en ellers fin dag Menn og kvinner er inteligente på hver sin måte - og det er store individuelle forskjeller på inteligens og medfødte evner og anlegg innen SAMME KJØNN . Så det er umulig å si at menn er mer inteligente .For det finnes som sagt menn som skorer langt lavere på IQ tester enn kvinner , Og også omvendt .Inteligens er veldig variabelt innen ALLE KJØNN . Kvinner har oftere lett for å lære seg mange forskjellige skriftsspråk . Mens mange menn er flinkere i matematikk - men dårlige i språk .- Kanskje forde kvinner intriserer seg mer for kommunikasjon og sosiale ting enn menn gjør ? Da er fremmedspråk meget intrisangt for kvinner - da vi liker å kommunisere med andre . Matematikk blir da for " usosialt og kjedelig " fag for mange kvinner . Men nå som kvinner har like god tilgang til utdannelse som menn - viser det seg jo at jentene gjør det best i alle fag - t.o.m matematikk , som tidligere var et typisk favorittfag for gutter ... Men det trenger ikke bety at jentene er mer inteligente - forde de er mer skoleflinke og får bedre karakterer enn guttene statistisk sett .- Skoleflinkheten kan komme av at jentene er MER PLIKTOPFYLLENDE på skolen enn gutter .Har mer selvdisiplin til å jobbe med skolen - rett og slett . Men en ting er gutter mye bedre i medfødt .Og det er retningssansen deres uten bruk av hjelpemiddel som kompass . Der er jeg bortkommen og hjelpeløs uten kompass, ville gått meg vill og aldri kommet tilbake ...he he .Mens menn har mye bedre retningssans medfødt .Det har jeg sett i det praktiske liv - mange gang . Jeg fikk ikke retningssans i det hele tatt nesten - men jeg ble utstyrt med den 7 sans ... Og den kan være bra å ha - den og . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #27 Del Skrevet 6. august 2009 3. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som ikke kjøper sex. Hva vet du egentlig om det? Fordi du tror det, eller fordi du ikke kan se for deg at vedkommende kunne ha gjort noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 6. august 2009 #28 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg er faktisk ganske fornøyd med å være mann jeg da, så ikke noe selvdestruerende holdning her i gården. Bare liker kvinner. Og har ikke noe behov for å sutre eller forsvare noe jeg ikke føler meg truffet av. Og jeg kunne nok sagt det samme om dine to nnlegg her.... at de ikke sier noe som helst... så du biter deg selv litt i halen her!! Fett nok det. Men jeg sa ihvertfall noe. Det gjorde vel egentlig ikke du. Annet enn at du var enig At folk er uenige med meg, og ikke liker det jeg skriver, betyr bare at jeg gjør noe riktig, slik jeg ser det. Du er sikkert ikke tøffel, og det var sikkrt dust av meg å kalle deg det. Men jeg er lei av alle som ikke står for noe som helst, og ikke tørr å provosere frem ny kunnskap. Vi er faktisk litt avhengige av at vi tar i et tak når det gjelder hvordan kvinner og menn forholder seg til hverandre og tenker om hverandre. Kan du med hånda på hjertet si at du er 100% fornøyd med hvordan samfunnet har utviklet seg, med tanke på usikre jenter og frustrerte gutter, så mener jeg du er en del av problemet og ikke løsningen. MEn egentlig så er dette helt uviktig, så lenge vi er fornøyd med damene våres og digger dem. Det er det som egentlig betyr noe, hva man selv gjør med livet sitt, ikke hva man diskuterer og sier her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #29 Del Skrevet 6. august 2009 Hvorfor i alle dager skal kvinner ta skylden for at menn kjøper sex? fordi de selger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 6. august 2009 #30 Del Skrevet 6. august 2009 Menn og kvinner er inteligente på hver sin måte - og det er store individuelle forskjeller på inteligens og medfødte evner og anlegg innen SAMME KJØNN . Så det er umulig å si at menn er mer inteligente .For det finnes som sagt menn som skorer langt lavere på IQ tester enn kvinner , Og også omvendt .Inteligens er veldig variabelt innen ALLE KJØNN . Kvinner har oftere lett for å lære seg mange forskjellige skriftsspråk . Mens mange menn er flinkere i matematikk - men dårlige i språk .- Kanskje forde kvinner intriserer seg mer for kommunikasjon og sosiale ting enn menn gjør ? Da er fremmedspråk meget intrisangt for kvinner - da vi liker å kommunisere med andre . Matematikk blir da for " usosialt og kjedelig " fag for mange kvinner . Men nå som kvinner har like god tilgang til utdannelse som menn - viser det seg jo at jentene gjør det best i alle fag - t.o.m matematikk , som tidligere var et typisk favorittfag for gutter ... Men det trenger ikke bety at jentene er mer inteligente - forde de er mer skoleflinke og får bedre karakterer enn guttene statistisk sett .- Skoleflinkheten kan komme av at jentene er MER PLIKTOPFYLLENDE på skolen enn gutter .Har mer selvdisiplin til å jobbe med skolen - rett og slett . Men en ting er gutter mye bedre i medfødt .Og det er retningssansen deres uten bruk av hjelpemiddel som kompass . Der er jeg bortkommen og hjelpeløs uten kompass, ville gått meg vill og aldri kommet tilbake ...he he .Mens menn har mye bedre retningssans medfødt .Det har jeg sett i det praktiske liv - mange gang . Jeg fikk ikke retningssans i det hele tatt nesten - men jeg ble utstyrt med den 7 sans ... Og den kan være bra å ha - den og . At gutter nå er blitt skoletapere har en helt naturlig forklaring. Da det ikke gies karakterer i grunnskolen finnes det ingen tall på hvilket kjønn som gjør det best, men av egen erfaring var vi gutta litt bedre eller hvertfall ikke dårligere enn jentene før vi kom til ungdomsskolen. Det er i en alder der gutter når puberteten, og med mange aktive mannelige hormoner har kroppen behov for aktivitet. Dette får man lite av i norsk skole, og det er ikke rart mange gutter blir slappe å trøtte. I tillegg når kvinner puberteten og voksenalder mye tidligere og har sannsynligvis et mer modent syn på skolearbeid enn gutter. Spesielt på videregående er det fordel å være kvinne, da de blir prioritert når de rekker opp hånden og at de har lettere for å få sympati fra lærere. Vipper man mellom to karakterer, vippes det som regel opp for jenter, og ned for gutter. Skolen er tilrettelagt jenter, det er det ingen tvil om. Prøver du å likestille matte og språk? Matte er grunnen til at vi kan kommunisere så langt fra hverandre som vi er nå. Matte og språk er ikke sammenlignbart. Det er klart at mannen i snitt er mer intelligent enn kvinnen. Det viser jo også alle iq-tester, men det er selvfølgelig marginalt, og jeg skjønner ikke at jenter tar seg så nært av å være smått underlegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 6. august 2009 #31 Del Skrevet 6. august 2009 Hva vet du egentlig om det? Fordi du tror det, eller fordi du ikke kan se for deg at vedkommende kunne ha gjort noe slikt? Jeg vet at jeg kjenner mange hyggelige menn som ikke kjøper sex fordi jeg vet at statistisk sett så har de fleste menn ikke kjøpt sex og dermed er det statistisk sett størst sjanse for at de aller fleste menn jeg kjenner ikke har kjøpt sex. På samme måte vet jeg at majoriteten av menn jeg kjenner sannsynligvis heller ikke har voldtatt. Nå vet jeg ikke hvilke menn i min bekjentskapskrets som har gjort disse tingene eller ikke, men jeg vet at jeg lever i en rettstat og jeg viderefører derfor prinsippet fra jussen inn til mitt forhold til andre mennesker: Inntil jeg får noen grunn til å tro at de har gjort det, så velger jeg å tro at de ikke har gjort det. Hvorfor dømme en hel gruppe av mennesker basert på statistikk, når man kan frikjenne den samme gruppen like lett basert på statistikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 6. august 2009 #32 Del Skrevet 6. august 2009 At gutter nå er blitt skoletapere har en helt naturlig forklaring. Da det ikke gies karakterer i grunnskolen finnes det ingen tall på hvilket kjønn som gjør det best, men av egen erfaring var vi gutta litt bedre eller hvertfall ikke dårligere enn jentene før vi kom til ungdomsskolen. Det er i en alder der gutter når puberteten, og med mange aktive mannelige hormoner har kroppen behov for aktivitet. Dette får man lite av i norsk skole, og det er ikke rart mange gutter blir slappe å trøtte. I tillegg når kvinner puberteten og voksenalder mye tidligere og har sannsynligvis et mer modent syn på skolearbeid enn gutter. Spesielt på videregående er det fordel å være kvinne, da de blir prioritert når de rekker opp hånden og at de har lettere for å få sympati fra lærere. Vipper man mellom to karakterer, vippes det som regel opp for jenter, og ned for gutter. Skolen er tilrettelagt jenter, det er det ingen tvil om. Prøver du å likestille matte og språk? Matte er grunnen til at vi kan kommunisere så langt fra hverandre som vi er nå. Matte og språk er ikke sammenlignbart. Det er klart at mannen i snitt er mer intelligent enn kvinnen. Det viser jo også alle iq-tester, men det er selvfølgelig marginalt, og jeg skjønner ikke at jenter tar seg så nært av å være smått underlegne. Kan du vise meg - evt legge ved link - til den IQ test som sier menn er mer inteligente enn kvinner ? Har aldri sett en slik IQtest . Var dette virkelig så enkelt å måle presist som de tror - inteligens - så ville dette vært almenkunnskap blant hele befolkningen .Noe dette ikke er pr. dags dato .Kunn fremtiden kan vise hvilket potensiale kvinner har for å vidreutvikle vår enkle teknologi - vi har hittil oppfunnet.Først nå har kvinner sluppet til .Da først nå er kunnskap og utdanning tilgjengelig for alle . Så vil bli utrettferdig å sammenligne inteligens med en " analfabet uten skolegang " og en høyt utdannet .Og dermed trekke konklusjon om at den som har fått mest undervisning - er også født mer inteligent enn analfabeten ... Det er i hvertfall en u-inteligent og ulogisk konklusjon av deg - gutt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 6. august 2009 #33 Del Skrevet 6. august 2009 Kan du vise meg - evt legge ved link - til den IQ test som sier menn er mer inteligente enn kvinner ? Har aldri sett en slik IQtest . Var dette virkelig så enkelt å måle presist som de tror - inteligens - så ville dette vært almenkunnskap blant hele befolkningen .Noe dette ikke er pr. dags dato .Kunn fremtiden kan vise hvilket potensiale kvinner har for å vidreutvikle vår enkle teknologi - vi har hittil oppfunnet.Først nå har kvinner sluppet til .Da først nå er kunnskap og utdanning tilgjengelig for alle . Så vil bli utrettferdig å sammenligne inteligens med en " analfabet uten skolegang " og en høyt utdannet .Og dermed trekke konklusjon om at den som har fått mest undervisning - er også født mer inteligent enn analfabeten ... Det er i hvertfall en u-inteligent og ulogisk konklusjon av deg - gutt ! Bare å google "menn mer intelligent enn kvinner" så finner du det nok. Dette er ikke almenkunnskap fordi dette er et følsomt tema for mange, og slik forskning blir sjeldent gjort, men selvfølgelig er det sant. Skjønner ikke at jenter blir sjokkert av å høre det, men det er vel fordi dere er hjernevasket til å reagere på slik "urett". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 6. august 2009 #34 Del Skrevet 6. august 2009 Kan du vise meg - evt legge ved link - til den IQ test som sier menn er mer inteligente enn kvinner ? Har aldri sett en slik IQtest . Var dette virkelig så enkelt å måle presist som de tror - inteligens - så ville dette vært almenkunnskap blant hele befolkningen .Noe dette ikke er pr. dags dato .Kunn fremtiden kan vise hvilket potensiale kvinner har for å vidreutvikle vår enkle teknologi - vi har hittil oppfunnet.Først nå har kvinner sluppet til .Da først nå er kunnskap og utdanning tilgjengelig for alle . Så vil bli utrettferdig å sammenligne inteligens med en " analfabet uten skolegang " og en høyt utdannet .Og dermed trekke konklusjon om at den som har fått mest undervisning - er også født mer inteligent enn analfabeten ... Det er i hvertfall en u-inteligent og ulogisk konklusjon av deg - gutt ! Og NB ! Hadde menn vært så inteligente som de liker å påstå selv de er ! Så hadde ikke menn fryktet kvinner med høy utdanning og følt seg " truet " av deres kompetanse ... Hadde menn vært inteligente hadde de istede forsøkt å få fordeler av dette selv .Som å utnytte kvinnens kompetanse til egen vinning og fordel .Og raskere og større fremskritt .Innen blant annet vidreutvikling av dagens tekonologi , dra nytte av kvinnens egne suverene tankegang - som kan hjelpe til å løse mange teknologiske gåter - nettopp forde de tenker litt annerledes og hjernen deres er laget litt forskjellig .F.eks har kvinner 3 hjerne bjelker som kobler høyre og venstre hjernehalvdel sammen- slik at begge hjernehalvdeler arbeider bedre sammen - enn menns hjerne gjør .Mens menn stakkars har bare 1 bjelke som forbinder h og v - hjernehalvdel . Vitenskapelige studier tyder på at kvinner kan gjøre og tenke på 3 ting samtidig EKS: ...Lese , skrive , høre og oppfatte ting SAMTIDIG. Uten å miste konsentrasjonen like lett som menn . Mens menn klarer kunn å konsentrere seg om 1 ting -av gangen ...Leser de - hører de ikke hva du sier eller oppfatter det som foregår rundt dem .De klarer ikke oppfatte det - før de har lagt boken fra seg ..typisk menn . Nei - menn fikk muskler og styrke . Kvinnen fikk den beste hjernen - det måtte hun ha for å overleve , siden hun var svakest fysisk .Dette syns jeg er ganske logisk og praktisk .En selvfølgelighet for å overleve .Og for at hennes avkom skulle overleve .Med en dum mor - er det ikke sikkert avkommet ville vokse opp - nemlig ! I en " farlig " verden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. august 2009 #35 Del Skrevet 6. august 2009 menn har større sjanse for å overleve. uansett hva det gjelder. dermed er vi det sterkeste kjønn. det er slik man måler. Kan du da svare på hva som gjør at flere menn enn kvinner dør i ung alder? Det fødes fler guttebarn enn jentebarn, mens forholdet jevner seg ut etter hvert som man blir eldre. Sannheten blir da at kvinner har større sjanse for å overleve (lengst). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 6. august 2009 #36 Del Skrevet 6. august 2009 Og NB ! Hadde menn vært så inteligente som de liker å påstå selv de er ! Så hadde ikke menn fryktet kvinner med høy utdanning og følt seg " truet " av deres kompetanse ... Hadde menn vært inteligente hadde de istede forsøkt å få fordeler av dette selv .Som å utnytte kvinnens kompetanse til egen vinning og fordel .Og raskere og større fremskritt .Innen blant annet vidreutvikling av dagens tekonologi , dra nytte av kvinnens egne suverene tankegang - som kan hjelpe til å løse mange teknologiske gåter - nettopp forde de tenker litt annerledes og hjernen deres er laget litt forskjellig .F.eks har kvinner 3 hjerne bjelker som kobler høyre og venstre hjernehalvdel sammen- slik at begge hjernehalvdeler arbeider bedre sammen - enn menns hjerne gjør .Mens menn stakkars har bare 1 bjelke som forbinder h og v - hjernehalvdel . Vitenskapelige studier tyder på at kvinner kan gjøre og tenke på 3 ting samtidig EKS: ...Lese , skrive , høre og oppfatte ting SAMTIDIG. Uten å miste konsentrasjonen like lett som menn . Mens menn klarer kunn å konsentrere seg om 1 ting -av gangen ...Leser de - hører de ikke hva du sier eller oppfatter det som foregår rundt dem .De klarer ikke oppfatte det - før de har lagt boken fra seg ..typisk menn . Nei - menn fikk muskler og styrke . Kvinnen fikk den beste hjernen - det måtte hun ha for å overleve , siden hun var svakest fysisk .Dette syns jeg er ganske logisk og praktisk .En selvfølgelighet for å overleve .Og for at hennes avkom skulle overleve .Med en dum mor - er det ikke sikkert avkommet ville vokse opp - nemlig ! I en " farlig " verden . Dette er bare arrogant og lite faktarelatert av deg. Jeg har hvertfall vitenskapen på min side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 6. august 2009 #37 Del Skrevet 6. august 2009 Og NB ! Hadde menn vært så inteligente som de liker å påstå selv de er ! Så hadde ikke menn fryktet kvinner med høy utdanning og følt seg " truet " av deres kompetanse ... Hadde menn vært inteligente hadde de istede forsøkt å få fordeler av dette selv .Som å utnytte kvinnens kompetanse til egen vinning og fordel .Og raskere og større fremskritt .Innen blant annet vidreutvikling av dagens tekonologi , dra nytte av kvinnens egne suverene tankegang - som kan hjelpe til å løse mange teknologiske gåter - nettopp forde de tenker litt annerledes og hjernen deres er laget litt forskjellig .F.eks har kvinner 3 hjerne bjelker som kobler høyre og venstre hjernehalvdel sammen- slik at begge hjernehalvdeler arbeider bedre sammen - enn menns hjerne gjør .Mens menn stakkars har bare 1 bjelke som forbinder h og v - hjernehalvdel . Vitenskapelige studier tyder på at kvinner kan gjøre og tenke på 3 ting samtidig EKS: ...Lese , skrive , høre og oppfatte ting SAMTIDIG. Uten å miste konsentrasjonen like lett som menn . Mens menn klarer kunn å konsentrere seg om 1 ting -av gangen ...Leser de - hører de ikke hva du sier eller oppfatter det som foregår rundt dem .De klarer ikke oppfatte det - før de har lagt boken fra seg ..typisk menn . Nei - menn fikk muskler og styrke . Kvinnen fikk den beste hjernen - det måtte hun ha for å overleve , siden hun var svakest fysisk .Dette syns jeg er ganske logisk og praktisk .En selvfølgelighet for å overleve .Og for at hennes avkom skulle overleve .Med en dum mor - er det ikke sikkert avkommet ville vokse opp - nemlig ! I en " farlig " verden . Og NB ! For at en gutt skal bli inteligent - må han ha en inteligent mor - å arve inteligensen fra . Jeg har sett kvinner som virker på grensen til å være " tilbakestående " i mine øyne og andres - men likevel velfungerende nok til å gå gravid og føde og lage middag og vaske klær o.l .Hennes sønn fikk samme " tilbakestående " trekk og adferd som sin egen mor . Som voksen - er heller ikke sønnen blitt den skarpeste kniven i skuffen , han ser desverre " dum " ut og virker tilbakestående som sin mor .Selv om far hans virket helt normalt inteligent - hjalp det sønnen lite desverre .Han arvet mors " tilbakestående afderd " desverre . Så uten inteligente mødre - fødes heller INGEN INTELIGENTE GUTTER til verden ! Så ta ikke æren for inteigens alene - det er i såfall ren dumskap av deg gutt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. august 2009 #38 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Og NB ! For at en gutt skal bli inteligent - må han ha en inteligent mor - å arve inteligensen fra . Jeg har sett kvinner som virker på grensen til å være " tilbakestående " i mine øyne og andres - men likevel velfungerende nok til å gå gravid og føde og lage middag og vaske klær o.l .Hennes sønn fikk samme " tilbakestående " trekk og adferd som sin egen mor . Som voksen - er heller ikke sønnen blitt den skarpeste kniven i skuffen , han ser desverre " dum " ut og virker tilbakestående som sin mor .Selv om far hans virket helt normalt inteligent - hjalp det sønnen lite desverre .Han arvet mors " tilbakestående afderd " desverre . Så uten inteligente mødre - fødes heller INGEN INTELIGENTE GUTTER til verden ! Så ta ikke æren for inteigens alene - det er i såfall ren dumskap av deg gutt ! Nå må du ikke glemme at barna arver intelligens både av mor og far. Så en dum mor + en intelligent far kan like gjerne få et intelligent barn som omvendt. Endret 6. august 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 6. august 2009 #39 Del Skrevet 6. august 2009 Og NB ! For at en gutt skal bli inteligent - må han ha en inteligent mor - å arve inteligensen fra . Jeg har sett kvinner som virker på grensen til å være " tilbakestående " i mine øyne og andres - men likevel velfungerende nok til å gå gravid og føde og lage middag og vaske klær o.l .Hennes sønn fikk samme " tilbakestående " trekk og adferd som sin egen mor . Som voksen - er heller ikke sønnen blitt den skarpeste kniven i skuffen , han ser desverre " dum " ut og virker tilbakestående som sin mor .Selv om far hans virket helt normalt inteligent - hjalp det sønnen lite desverre .Han arvet mors " tilbakestående afderd " desverre . Så uten inteligente mødre - fødes heller INGEN INTELIGENTE GUTTER til verden ! Så ta ikke æren for inteigens alene - det er i såfall ren dumskap av deg gutt ! tar ikke æren for noe av evolusjonens skaperverk. Man ser det samme i naturen blant alle pattedyr. Hannen er dominant og hunnene underkaster seg. Til tross for at det ofte bare er én han i en flokk og flere hunner. Der han og hun ikke lever i samme flokk ser vi alltid at hannen klarer seg selv i naturen, mens hunnene lever i flokk, dette fordi de ikke er intelligente nok til å klare seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. august 2009 #40 Del Skrevet 6. august 2009 tar ikke æren for noe av evolusjonens skaperverk. Man ser det samme i naturen blant alle pattedyr. Hannen er dominant og hunnene underkaster seg. Til tross for at det ofte bare er én han i en flokk og flere hunner. Der han og hun ikke lever i samme flokk ser vi alltid at hannen klarer seg selv i naturen, mens hunnene lever i flokk, dette fordi de ikke er intelligente nok til å klare seg selv. Eller kanskje fordi vi er smarte nok til å holde sammen? Det er flere ensomme ulver blandt menn enn kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå