Tabris Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg har en boks med vitamintabletter som gikk ut på dato april 2009. Boksen er åpnet. Kan jeg ta tablettene nå? Etter hva jeg har hørt så betyr utgått dato ofte at virkestoffene blir svakere. Kan jeg da f.eks ta to tabletter om dagen i stedet for en? Hva ville dere gjort?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Er det jern i de? Om ikke hadde jeg sannsynligvis tatt 2. Men april er ikke så lenge da.
Gjest strykebrett Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Jeg kan si med ganske stor sikkerhet at det ikke er farlig å ta dem i alle fall. Det kan jo hende de er blitt litt svakere og overdose blir det uansett ikke av to tabletter så du kan sikkert prøve det
Tabris Skrevet 6. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2009 Det er multivitaminer, så de inneholder nok jern, ja. Kan ta èn om dagen for sikkerhets skyld. Takk for svar.
Chanel.No5 Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Multivitaminer er ikke dyre greiene så jeg hadde bare kastet boksen og kjøpt meg en ny, så slipper du tenke på det. Er sikkert ikke farlig, men jeg hadde ikke giddet å spise de da multivitaminer selges for en rimelig penge i butikken
Tabris Skrevet 6. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2009 Det er nesten en hel boks, så jeg har liten lyst til å kaste dem. De inneholder ikke jern, så jeg tok to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå