Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en jente i 4 mnd nå, nok tid til å bli skikkelig kjent. Og nå merker jeg at hun ikke er rett for meg. Listen over ting jeg ikke liker med henne begynner å bli lengre og lengre.

Hun er en kjempesøt og fin jente. Og det er ikke hennes feil. Jeg føler bare at jeg ikke er så forelsket som jeg burde. Hun derimot er utrolig forelsket i meg. Gruer meg utrolig mye til å såre henne.

Om en mnd flytter vi fra hverandre pga hun skal studere i utlandet. Jeg lurer på om jeg bare skal vente til da, med å slå opp, blir lettere for begge parter om vi får mye avstand mellom oss tror jeg. Dessuten kan hun finne seg en ny kjekkas ganske fort der nede, slik at hun kommer fort over meg? Men det blir jo to lange falske måneder. Hun har spurt meg litt i det siste hvorfor jeg ikke er like romantisk lenger, og det er vondt å se henne i øynene og komme opp med unnskyldinger, istedet for å si det rett ut at jeg ikke har følelser for henne lenger.

Hvis jeg slår opp i morgen, så er vi av forskjellige grunner nødt til å bo sammen fram til hun reiser til australia. (En hybel, samme skole, og vi bor begge langt borte fra familie). Og det blir nok ganske vondt for henne.

Hva tror dere andre jenter her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chiffon
Skrevet

Jeg tror du skal vente en måned til hun drar. Så slipper hun bo med en eks hun er glad i.

Gjest Gjest_anja_*
Skrevet
Jeg tror du skal vente en måned til hun drar. Så slipper hun bo med en eks hun er glad i.

Enig med denne!

Skrevet

Ser den, men du fratar henne og muligheten til å få bearbeidet det sammen med deg.

Bodde med exen i at par månder etter det var slutt (etter 5 år), og jeg tror det hjalp mye på at ting gikk såpass greit som det gjorde. Men vi var i en spesiell situasjon hvor vi hadde et gjensidig behov for hverandre. Jeg trolig mest pga sykdom, sorg og boforhold, men han ga utrykk for at han hadde nytte av det selv.

I tillegg var vi begge svært tydelige på at vi ikke var intressert i noen ny med det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...