Gjest Dolphina Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg drev å lurte på å bytte fra Trinordiol til Yasmin. Har ikke hatt noen problemer med Trinordiol, men har brukt dem i 5 år, så tenkte som så at forandring fryder. Siden jeg har hørt mye positivt om Yasmin tenkte jeg å sjekke ut litt om det på internett og da fant jeg dette: http://www.mozon.no/sex_og_samliv/sexologi...l=True&UID=1711 Frister ikke så veldig med Yasmin lenger. Den har jo alle nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neemi Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Spiller jo ingen rolle hva andre bruker for alle reagerer på hver sin måte. Jeg startet med Trinordiol og trivdes kjempegodt med disse. Brukte de i tre år før gynekologen ville at jeg skulle prøve et annet merke pga problemer som muligens kunne løses ved bytte, (hadde ingen bivirkninger jeg merket med Trinordiol på denne tiden). Byttet så til Trionetta og merket at jeg hadde konstante menssmerter, men jeg var ikke like hissig som før, (kan jo hende bare jeg har forandret meg som person i forhold til humør). Dette med menssmerter regner jeg med kommer av at Trinordiol er trefaspiller med flere typer hormonerstatninger og Trionetta er enfaspiller (kun en type hormoner). Ble lei av smertene og byttet så tilbake til Trinordiol igjen. Humøret er så som så, men det var absolutt best med de gamle. Konklusjon: Duger det du har......la det være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå