Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Hvis du mener STRØMhalsbåndet han bruker ved enkelte tilfeller så er det ikke lov å bruke slike i norge uten godkjent sertifisering, og heller ikke til annet enn sauerenhetskurs o.l mener jeg å ha hørt. OG det er ikke akkurat en anbefalt metode å trene hund på. Han har også en del andre typer halsbånd som jeg ikke ville anbefalt på noen typer hunder, med ulike typer "tvangsfunksjoner". (IVERTFALL ikke uten å ha prøvd andre metoder først) Så egentlig vil jeg ikke anbefalt å ta så veldig mye av det du ser på programmene til cæsar milan til etterfølgelse. Verken av metodene han bruker eller utstyret... Men deg om det...
Gjest Chiffon Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Kan jeg spørre hva det er som er så spesielt med det doble halsbåndet han bruker?
Troyamin Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Går det å få kjøpt? Håper ikke du har tenkt å kjøpe deg pigghalsbånd til hunden? Trenger du å få kontroll over stor hund, kjøp grime og bruk den med varsomhet.
Frey Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Kan jeg spørre hva det er som er så spesielt med det doble halsbåndet han bruker? Jeg antar ts snakker om dette doble halsbåndet/kragen han har begynt å bruke. Denne har et helt vanlig nylonstrup øvers, og det ser ut som at kragen er designet for å holde strupen oppe slik at den ikke sklir nedover halsen. Man får jo størst effekt av strup når det sitter høyt oppe. Dette kan helt sikkert kjøpes via nettsider, kikk f eks innom hans egen hjemmeside eller facebooksiden hans. Jeg har sett endel på programmene hans nå i sommer, og det ser ut til at han nå bruker langt mindre pigg og strøm enn i tidligere episoder - noe som jo er veldig positivt. Det har også vært mange programmer hvor han rehabiliterer redde hunder, og dette ser han ut til å være veldig dyktig på.
Skade Skrevet 7. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2009 Jeg hadde aldri vurdert å bruke strømhalsbånd eller pigger på min hund!Ja Frey, det var det dobble jeg tenkte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå