Gå til innhold

Halsbåndet til Cesar Millan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det å få kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Hvis du mener STRØMhalsbåndet han bruker ved enkelte tilfeller så er det ikke lov å bruke slike i norge uten godkjent sertifisering, og heller ikke til annet enn sauerenhetskurs o.l mener jeg å ha hørt. OG det er ikke akkurat en anbefalt metode å trene hund på. Han har også en del andre typer halsbånd som jeg ikke ville anbefalt på noen typer hunder, med ulike typer "tvangsfunksjoner". (IVERTFALL ikke uten å ha prøvd andre metoder først) Så egentlig vil jeg ikke anbefalt å ta så veldig mye av det du ser på programmene til cæsar milan til etterfølgelse. Verken av metodene han bruker eller utstyret... Men deg om det...

Gjest Chiffon
Skrevet

Kan jeg spørre hva det er som er så spesielt med det doble halsbåndet han bruker?

Skrevet
Går det å få kjøpt?

Håper ikke du har tenkt å kjøpe deg pigghalsbånd til hunden?

Trenger du å få kontroll over stor hund, kjøp grime og bruk den med varsomhet.

Skrevet
Kan jeg spørre hva det er som er så spesielt med det doble halsbåndet han bruker?

Jeg antar ts snakker om dette doble halsbåndet/kragen han har begynt å bruke. Denne har et helt vanlig nylonstrup øvers, og det ser ut som at kragen er designet for å holde strupen oppe slik at den ikke sklir nedover halsen. Man får jo størst effekt av strup når det sitter høyt oppe.

Dette kan helt sikkert kjøpes via nettsider, kikk f eks innom hans egen hjemmeside eller facebooksiden hans.

Jeg har sett endel på programmene hans nå i sommer, og det ser ut til at han nå bruker langt mindre pigg og strøm enn i tidligere episoder - noe som jo er veldig positivt. Det har også vært mange programmer hvor han rehabiliterer redde hunder, og dette ser han ut til å være veldig dyktig på.

Skrevet

Jeg hadde aldri vurdert å bruke strømhalsbånd eller pigger på min hund!Ja Frey, det var det dobble jeg tenkte på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...