kaah Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Hei er det noen som kan gi meg gode råd om hvordan jeg skal tenne min kjæreste maksimalt, vi skal ha sex for første gang snart, og jeg har lyst til at hun skal få en best mulig opplevelse
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Gi henne en massasje, begynn øverst å beveg deg nedover.. kyss ho i nakken og ta ho på rompa Laaangt forspill =)=) Jaja, det er hva jeg liker! Ikke alle liker det samme:)
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Kjøp en vibrator, hvis hun allerede ikke har en fra før. Slikk og bruk vibratoren/dildo
HotMama Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Pirr henne med å komme bak henne når hun lager mat eller gjør noe annet, kyss henne i nakken, og vis at du har lyst på henne, for så å forsvinne igjen. Bruk lang tid på å flørte, og gjøre ømme tilnærmelser. For så å forsvinne litt igjen. Når du merker du har henne, hun er klar for deg, vis henne hvor lyst på henne du har, ikke hold noe tilbake.. Men hele tiden pass på at hun liker det du gjør, at hun er med i samme tempo. Det er nesten som å tromme på afrikaske trommer. Følg hennes rytme, men gjør det med lidenskap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå