Mamma1 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Hei, jeg har dessverre rotet bort den cd som fulgte med kameraet mitt, og den j**** datamaskinen har sletter en haug med drivere. Dette har ført til at jeg ikke får lagt inn bilder på pc, og minnekortet er fult.. Vet noen hvor jeg får tak i denne programvaren igjen? Veldig takknemmelig for hjelp..
Gjest Gjest_Billie_* Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Jeg får overført bilder til pc'en uten at det er installert noe vi cd'en. Dvs. jeg har installert det på pc'en hjemme men når jeg nå var på ferie så var minnekortet fullt og jeg overførte da bilder til min brors bærbare maskin uten problem (han har ikke sånn kamera og har ikke noe installert på sin pc) Da jeg koblet kamera til pc'en så kom det automatisk opp valg om hva jeg ville gjøre.
Lizzee Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Gå inn på www.canon.no og last ned! Lykke til!
Gjest najki Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 (endret) Det er strengt tatt en fordel å miste slike cd-er. Programvaren som følger med blir gammel, mens drivere du finner på nettet oppdateres. Regner med dette kan hjelpe deg! EDIT: ...og det er TWAIN-driveren du er ute etter Endret 6. august 2009 av najki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå