Gå til innhold

tempraturen på kjøleskapet..

Anbefalte innlegg

Gjest knabbit
Skrevet

Har merket at det er alt for kaldt i mitt nye electolux kjølekskap, men vet ikke helt om eg skal skru mot null eller den andre veien, for at det skal bli litt varmere? men noen andre vet sikkert.

kunne selvsagrt prøvd meg fram, men alt fryser, og eg vil ikke at det skal bli enda kaldere så eg ødelegger maten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøleskapet skal ideelt være mellom +2 og +4. 0 er vel helt av, så det logiske ville vel være å skru mot null. Kjøp en tempraturmåler for kjøleskap, de koster rundt 30,-, da kan du hele tiden følge med på tempraturen. Mitt ligger på +2, liker å ha det så kaldt som mulig. Men jeg innstiller mitt på den graden jeg vil ha, det er nok litt enklere.

Gjest Knabbit
Skrevet

Takk for svar, eg har ett hjul på siden, så eg kan skru fra 0 ti 6. det sto på ca 5, så da kan eg sikkert skru ned til 4, å se om det hjelper, akkurat no er til om med salaten fryst :S

Skrevet

Har et kjøleskap med termostat med trinn 0-6. Har den på 4. Da er det ca. 3 grader midt i kjøleskapet. Noe som for min del er helt fint. Har ikke prøvd max, men regner med det ville nærmet seg frysepunktet i så fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...