Gjest Gjest_Larsemann_* Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg lurer på: Jenta mi går på en måte ut av kroppen når hun kommer..Hun kan være et helt annet sted som hun kan beskrive i detalj etterpå. Jeg vil legge til at hun har lært seg å få utrolig kraftige orgasmer som varer lenge. Hun må også konsentrere seg veldig og vi bruker lang tid på å komme dit, men hva er vel bedre en å ha "hot sex" i lang tid når slike resultater oppstår..Hun ligger å rister i lang tid. Når hun begynner å komme føler hun at hun går ut av kroppen til et annet sted der hun ser ett eller annet skjer. For min del har jeg ikke hørt om slikt før fra tidligere partnere. Selv så er jeg helt tilstede i min orgasme og nyter at jeg ser på henne og er nær henne når det skjer. Hvordan er det med dere andre her inne? er dette vanlig eller ikke? Larsemann
HotMama Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Kan kjenner meg igjen i "gå ut av kroppen" følelsen ja. Selv om jeg føler mer at jeg blir i ett med universet enn at jeg er et annet sted. Jeg kan ikke se på eller tenke på noe mens jeg får orgasme nei, umulig.
Gjest womenwomen Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Har ikke opplevd det. Høres noe spesielt ut ! Mulig hun bare er dårlig til å beskrive og forklare ?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Jeg forsvinner også litt bort, men jeg går mer inn i meg selv enn ut av kroppen. Noen ganger må jeg bare gå inn i kroppen og virkelig kjenne på muskler og følelser og alt som skjer. Ved virkelig sterke orgasmer kan jeg se stjerner! Jeg kan også høre en lyd langt borte og tenke "hva var det?" og så skjønne at det var jeg som skrek... Det er akkurat som jeg lukker ørene, så jeg aner ikke hvor høyt jeg skriker.
Gjest jeansgutt20 Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Jeg forsvinner også litt bort, men jeg går mer inn i meg selv enn ut av kroppen. Noen ganger må jeg bare gå inn i kroppen og virkelig kjenne på muskler og følelser og alt som skjer. Ved virkelig sterke orgasmer kan jeg se stjerner! Jeg kan også høre en lyd langt borte og tenke "hva var det?" og så skjønne at det var jeg som skrek... Det er akkurat som jeg lukker ørene, så jeg aner ikke hvor høyt jeg skriker. Kjenner meg igjen der ja! Ved skikkelig sterke orgasmer, føler jeg på en måte, "Ut av kroppen opplevelse", fornemmelse av å se meg selv vri meg i kramper å hører på en måte med selv stønne og hyle, utenfra og langt vekk på en måte! Men kan også oppleve orgasmen som en fornemmelse av at alt svartner og ser et gnistregn av stjerner og føler da at jeg trekkes inn i meg selv under orgasme. Når dette skjer, glemmer jeg både tid og sted og partneren min også. Orgasmen min kan oppleves så forskjellig fra gang til gang, så det er ikke alltid det oppleves slik, men som en helt vanlig orgasme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå