Gjest Hoven og vondt:=) Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Hei, I går var og tok lipolyse på ridebukselåra mine og er kjempehoven og øm:=( Men men unansett så visste jeg det, bare ikke at det ble så hovent og så ømt, hehe. Er det noen her inne som har prøvd dette og som har noen erfaringer til hva man bør gjøre som etterbehandling og hvor mye. Fikk beskjed at jeg kunne massere selv og om ikke dette funket så gå til lymfedransje. Fint om noen har noen erfaringer å komme med.....?? Ha en fin sommerdag alle sammen
Miko Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Hva er lioplyse....?? Jada - jeg kjenner Google! Men tenkte du som hadde gjort det kunne få fortelle oss, ha-ha!
Gjest Øm og hoven:=) Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Hva er lioplyse....?? Jada - jeg kjenner Google! Men tenkte du som hadde gjort det kunne få fortelle oss, ha-ha! Det er en metode hvor de sprøyter inn et soyaprodukt i et spesiellt området, stoffet gjør at stoffet dreper fettcellene og de blir deretter transportert ut av kroppen. Skal iallefall:=)
Gjest yojo Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Dette stemmer Litt vondt, men genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå