Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har mine perioder hvor jeg bare trenger sex hele tiden føles det som. Også virker hele verden rundt meg bare så aseksuell :P

Jeg mener, jeg går truseløs overalt hvor jeg går, og har bare så enormt lyst på sex!

Jeg har bare lyst å bøye meg fram for å bli oppdaget av en viril mann som bare må ha meg der og da!

Er det mulig å få en mann på glid mitt i hverdagslivet der ute en vanlig dag??

Eller hva, menn, tenker dere ikke så mye på sex? Hva skal til for å få dere til å skjønne hva jeg tenker, sånn midt i butikken feks? :P

Endret av HotMama
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og er det noen av dere damene som kjenner dere igjen, eller er jeg den eneste som har det sånn?

Skrevet

hjelp, er jeg eneste i verden som har så stort behov for mye sex???

Skrevet
hjelp, er jeg eneste i verden som har så stort behov for mye sex???

Jeg er en tobarns far, som syntes sexlivet stilles mer etter en kalender enn lyst.. Så jeg sliter litt med lite sex kan man si.. Tror nok du kan sjekke opp mannfolk på byen, eventuelt finnes det jo datesider.. ;) Lykke til;) De fleste menn har like stor sexlyst på en mandag som en lørdag..

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Jeg har mine perioder hvor jeg bare trenger sex hele tiden føles det som. Også virker hele verden rundt meg bare så aseksuell :P

Jeg mener, jeg går truseløs overalt hvor jeg går, og har bare så enormt lyst på sex!

Jeg har bare lyst å bøye meg fram for å bli oppdaget av en viril mann som bare må ha meg der og da!

Er det mulig å få en mann på glid mitt i hverdagslivet der ute en vanlig dag??

Eller hva, menn, tenker dere ikke så mye på sex? Hva skal til for å få dere til å skjønne hva jeg tenker, sånn midt i butikken feks? :P

DEG skulle jeg gjerne møtt ;)
Skrevet
DEG skulle jeg gjerne møtt ;)

Kanskje treffer du meg på butikken? ;)

Skrevet

Jeg har det også slik til tider, rettere sagt når jeg ikke går på hormonprevensjon.

Elsker følelsen av å endelig få innfridd ønsket om en orgasme når jeg har vært steder der dette ikke er mulig ;)

Skrevet

Jeg har en mann, vi har åpent forhold.

Vi har sex en til to ganger pr dag. Alikevel går jeg rundt å holde på å sprenge av kåthet, kontunerlig!

Det er virkelig frustrerende!!!

Skrevet

Også i dag som jeg bare skal være hjemme, hjelp...

Frister å henge lapp på døra: er du mann, og kåt? kom gjerne innom en tur!!

Skrevet

:fnise:

Det hadde vært noe :ler:

Gjest Mann 42
Skrevet
Også i dag som jeg bare skal være hjemme, hjelp...

Frister å henge lapp på døra: er du mann, og kåt? kom gjerne innom en tur!!

Kommer gjerne og knuller litt jeg.....

Gjest bubbeli
Skrevet

Hei. hvis en mann tittet etter slike signaler, ville han bommet i 97% av tilfellene, og de 97 opplevelsene, er en for dyr pris å betale for de 3 som er som deg. Tror du må innse at du reperesenterer et mindretall som er MEGET velkommen hos menn, men hvor du må finne deg i å være veldig åpen om ståa og være parat til selv å ta de nødvendige initiativ.

Jeg er selv av samme slag som deg, men selv det å få en partner til å følge en slik hverdagspraksis er vanskelig. Og da begynner man ikke på fremmede i kassakøen på Rema.

Sorry, dream lady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...